Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@02:28:22 GMT

مراسم اعطاء جایزه ساختمان سال برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۵۴۶۳۰

مراسم اعطاء جایزه ساختمان سال برگزار شد

مراسم اعطاء جایزه ساختمان سال توسط شرکت رویا طرح داخلی و موسسه هنر معماری برگزار شد.

نخستین ضیافت عصرانه معماران ایران، عصر پنجشنبه مؤرخ ۱۴ اردیبهشت به کوشش مؤسسه فرهنگی هنری (هنر معماری) و با حمایت انحصاری شرکت رویا طرح داخلی برگزار گردید.

این برنامه به مناسب معرفی برنده ساختمان سال ایران در سال ۱۳۹۵ و با یاد و گرامیداشت دکتر علی اکبر صارمی تدارک دیده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل برگزاری این ضیافت، رستوران پریوه در طبقه‌ی هشتم مجتمع اداری تجاری سام سنتر بود.

در این برنامه ضمن گرامیداشت مقام محترم دکتر علی‌اکبر صارمی، ویلای لواسان اثر گیسو حریری و مژگان حریری (دفتر حریری واقع در نیویورک) به عنوان ساختمان سال ایران در سال ۱۳۹۵ معرفی گردید. این پروژه به کارفرمایی رامین وارسته و اجرای نوید قاسمی و پرویز کلانتری آماده گردیده بود.

همچنین مرکز تجاری هارمونیک سنتر به معماری مرتضی رحیمی فاراب و ویلای توتستان اثر دفتر سهراب رفعت و همکاران به عنوان فینالیست‌های رویداد مورد تقدیر قرار گرفتند. در ادامه‌ی ضیافت آقای رامین وارسته به عنوان کارفرمای سال ایران و اقای نوید قاسمی به عنوان اجراکننده‌ی برتر سال ایران معرفی شدند.

بیانیه‌ی هیأت داوران اصلی(Grand jury)، آقایان دکتر سیروس باور، دکتر سیاوش تیموری، مهندس عبدالرضا ذکائی، خانم دکتر شیوا آراسته و آقای دکتر کوروش حاجی‌زاده نیز توسط خانم دکتر اراسته قرائت گردید. همچنین جناب دکتر سیروس باور به نمایندگی از هیأت محترم داوران به ایراد سخنرانی پرداختند. در این ضیافت تیزرهایی از بازدیدها و اتفاقات و نظرات داوران نیز بصورت میان برنامه منتشر شد.اقای علی تمیزکار هم به عنوان ریس هیت مدیره رویاطرح داخلی به ایراد سخن در مورد فلسفه هنر و معماری در خلقت پرداختند .

به گزارش ویرلن ، ضیافت عصرانه معماران ایران با هدف همدلی و اتحاد معماران ایرانی تدارک دیده شده بود و مهمانان آن به صورت دعوتی از معماران شاخص و متعهد به اخلاق و حرفه‌ای‌گری انتخاب شده بودند. جایزه‌ی ساختمان سال ایران نیز نخستین رویدادی بود که داوران برای انتخاب اثار شاخص به بازدید حضوری از آثار و گفتگو و تعامل با معماران پرداختند. بازه‌ی زمانی بازدید‌ها تقریباً یک ماه، از ۱۴ اسفند ۹۵ تا ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ بوده است.

خواهران حریری با کسب این جایزه علاوه بر تندیس کریستالی ویژه‌ی رویداد و لوح تقدیر، هدیه نفر اول ، اهدائی از طرف شرکت رویا طرح داخلی، حامی انحصاری رویداد را نیز دریافت نمودند. لازم به ذکر است که در حاشیه‌ی این رویداد، برگزارکنندگان هدایایی به رسم یادبود به کلیه‌ی حضار اعطا نمودند .

شرکت رویا طرح داخلی فعالیت خود را در زمینه طراحی داخلی از سال 1372 در حوزه خلیج فارس آغاز نموده و هم اکنون در کشورهای ایران، حاشیه خلیج فارس گسترش یافته است.

به پشتوانه تجربه 20 سال حضور در بازارهای جهانی صنعت ساختمان، به عنوان متخصص ترین مشاور و تامین کننده برای معماران و طراحان داخلی، مهندسین، پیمانکاران و مصرف کننده نهایی متمایز شده است. شهرت رویا طرح داخلی در طیف گسترده محصولات است که در دو گروه اصلی پوشش های دیوار و کف عرضه می شود .

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، امام جمعه موقت خرم‌آباد، در جلسه استانی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) لرستان، گفت: امام خمینی (ره) نه تنها برای مسلمانان بلکه برای جهانیان و آزادگان الگو است.
حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر افزود: امام خمینی (ره) نه تنها به ایران و ایرانی هویت داد بلکه به اسلام هویت داد و اسلام و مسلمانان را شخصیت بخشید.
شمسی‌فرگفت: کسی را پیدا نمی‌کنیم که مدیون امام نباشد، جایگاهی که مراجع، علما و حوزه‌های علمیه پیدا کردند را مدیون امام هستند، بنابراین بزرگداشت این امام هرچه باشکوه‌تر باشد بُردی برای جهان اسلام و ایران است، به ویژه بعد از عملیات وعده صادق این مراسم بیشتر به زیر ذره‌بین می‌رود.
امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: همه باید تلاش کنیم این مراسم از نظر کمی و کیفی باشکوه برگزار شود.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان نیز گفت: امام خمینی (ره) نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان به اندیشه‌های دینی و ذهن‌های بیدار هویت بخشید.
حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی افزود: این اندیشه ظلم ستیزانه امروز بیش از هر زمان دیگری جهانی شده و نمونه آن حرکت معنادار دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین است که به‌خوبی ثابت می‌کند اندیشه امام در سراسر جهان گسترش یافته است.
 وی در ادامه با اشاره به ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) عنوان‌کرد: سلسله نشست‌های تبیینی جهت بازشناسی اندیشه‌های حضرت امام (ره) توسط اساتید حوزه و دانشگاه در سطوح مختلف برنامه ریزی شده و اجرا خواهد شد.
حجت الاسلام غلامی در پایان گفت: در روز چهاردهم خرداد نیز مراسم عمومی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار و نظیر این مراسم در همه شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • معلمان محور پیشرفت هر جامعه و معماران آینده‌ای روشن هستند
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • هوش مصنوعی چگونه به معماران و طراحان کمک می‌کند؟
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • طراحی پروژه تنیاتاون، شهرکی شناسنامه دار در سلمان شهر توسط پلتفرم طرح تو طرح
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد