Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس ورزش پایگاه خبری تحلیلیبی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:


ملی‌پوش لژیونر فوتسال ایران می گوید: احتمالاً در سیستم رأی گیری برترین های فوتسال دنیا اشتباهی رخ داده و گرنه هر ایرانی به دنبال پیشرفت هموطن خود است.

قدرت بهادری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حضورش در تیم نفت عراق گفت: ما تا الان، دو مسابقه در جام حذفی فوتسال عراق برگزار کرده ایم و به پیروزی رسیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظریم تا بازی‌های مراحل پایانی هم برگزار شود و همچنین آماده حضور در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال عراق هم هستیم.

وی افزود: در بازی نخست موفق شدم دو گل به تیم حریف بزنم و در بازی دوم هم، دو گل از ۹ گل تیممان را به ثمر رساندم. امیدوارم بتوانیم این روند را در مسابقات لیگ عراق هم به همراه فرهاد توکلی ادامه بدهیم.

ملی پوش فوتسال ایران در ادامه در خصوص صحبت هایی که این روزها پیرامون رأی ندادن بعضی از کارشناسان به سرمربی تیم ملی ایران مطرح شده، اظهار داشت: فکر می کنم در این ارتباط اشتباهی صورت گرفته وگرنه هیچ یک از مردم ایران دوست ندارد جلوی پیشرفت هموطن خود را بگیرد. این باعث افتخار است که سرمربی و بازیکنان فوتسال ایران در جمع برترین های دنیا قرار بگیرند و همانطور که گفتم احتمالاً اشتباهی در رأی دادن رخ داده است!

بهادری تأکید کرد: سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال، زحمت زیادی برای این تیم کشیده است و در کنار تلاش بازیکنان موفق شدیم عنوان سوم جام جهانی را از آن خود کنیم. ایرانی ها لیاقت دارند که در جمع برترین ها باشند وهمه از این موضوع خوشحال می شوند.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان دیدار با تایلند گفت: این قهرمانی برای مردم است و به آنها تبریک می گویم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت در شهر بانکوک به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان این بازی اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم این بازی را پیروز شویم و این قهرمانی را به مردم ایران و پدرم تقدیم می‌کنم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم