Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیدمحمد حسینی امروز در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شیراز اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک گام بزرگ برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) است و مردم باید در راستای ظهور به یک بیداری برسند تا استقبال خوبی از آن حضرت انجام دهند.

وی با بیان اینکه این روزها مقام معظم رهبری معیارها و ملاک‌های نامزد اصلح را معرفی می‌کنند افزود: مردم تعیین‌کننده سرنوشت کشور هستند و با حضور باشکوه در انتخابات نباید اجازه توطئه به قدرت‌های سلطه‌گر را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: امروز باید به مردم و مستضعفین خدمت صادقانه شود و این اقدام نیازمند حضور یک دولت خدمتگزار است تا با روحیه جهادی رفع محرومیت‌ها را دنبال کند.

حسینی خاطرنشان کرد: این دولت به فکر سرمایه‌داران، تجار و جامعه چهار درصدی است و عده‌ای نیز در کشور به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که باید در این راه بصیرت داشت.

وی با بیان اینکه شرایط فعلی زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست و دولت به بسیاری از وعده‌هایش عمل نکرده‌ است.افزود: در راستای رفع ناهنجاری‌های اجتماعی بسیار ضعیف عمل شده و اگر تدبیر رهبری نبود اوضاع از این هم بدتر بود.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: امروز جامعه نیازمند دولتی کارآمد با روحیه انقلابی است، در دولت قبل وزرا با روحیه جهادی تا دورافتاده‌ترین روستاها سفر می‌کردند و مشکلات مردم را با حضورشان از نزدیک حس می‌کردند، اما در این دولت کمتر شاهد چنین اتفاقاتی هستیم.

وی گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی و معیشت مردم هم بسیار ضعیف عمل شده است؛ چراکه دولت عمده انرژی و توان خود را صرف مذکرات با خارجی‌ها کرد و از اصلی‌ترین موضوع مردم غافل شد.

حسینی همچنین به موضوع نمایش قدرت ایران در بخش نظامی و موشکی اشاره و تصریح کرد: دولتمردان ناراحت شدند که چرا شهرهای موشکی را نشان دادید؟ زیرا منافعشان به خطر افتاده بود.

وی با بیان اینکه در انتخابات مدام در حال رقیب‌هراسی هستند، افزود: این دولت به راحتی به مردم دروغ می‌گوید و به جامعه طوری القا می‌کند که اگر اینها بروند مردم فقیر می‌شوند وجامعه سقوط خواهد کرد.طوری با مردم حرف می‌زنند که انگار مردم نمی‌فهمند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان تاکید کرد: امروز موقع پاسخگویی است و بدون آنکه مشکلات را به دولت قبل ربط ندهند،باید بگویند در این چهار سال خود چه کرده‌اند.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

مدیرکل دفتر موسیقی: در کنسرت قربانی ما پای قانون ایستادیم

 

قرار است سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم