Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین بسیج اساتید استان گیلان با محکوم کردن برخی از رفتارهای استانداری در ایجاد رعب و وحشت در سطح دانشگاه ها و ایجاد فضای بسته گفت: کانالیزه و محدود کردن سخنرانی ها با روح علمی و فضای باز در سطح دانشگاه ها منافات و مغایرت دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی نیازمند، جانشین بسیج اساتید استان گیلان در گفتگو با روشن خبر در مورد برخی از فشارها برای انتصابات و رفتارهای اخیر استانداری در ایجاد فضای بسته در سطح دانشگاه های سطح استان گفت: در ابتدای روی کار آمدن دولت، برخی از جریان های تند اصلاح طلب سعی کردند، فشارهایی را در عزل و نصب ها بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این را باید گفت که برخی از مدیران اصلاح طلب دانشگاهی سعی کردند، فضای معتدل را در پیش بگیرند و از کارهای افراطی خودداری کردند.

نیازمند در ادامه با بیان اینکه ما در دانشگاه فرهنگیان استان، شاهد طراحی ها و ادبیات خاصی توسط روسای کشوری هستیم، افزود: متاسفانه جریان های تندرو اصلاح طلب به دانشگاه فرهنگیان به گونه ای دیگه نگاه کرده و میخواهند آنجا را خانه و مأمنی برای انجام کارهای سیاسی خود کنند.

نیازمند گفت: باید مدیران دانشگاه فرهنگیان بدانند که ما اجازه نخواهیم داد، افرادی که برای حضور در انتخابات مجلس رد صلاحیت شده اند و حرکات و فعالیت های آنها در ایام فتنه، خلاف امنیت کشور بوده است، مدیریت دانشگاه فرهنگیان استان را برعهده بگیرند.

نیازمند در ادامه با محکوم کردن برخی از رفتارهای استانداری در ایجاد رعب و وحشت در سطح دانشگاه ها و ایجاد فضای بسته گفت: کانالیزه و محدود کردن سخنرانی ها با روح علمی و فضای باز در سطح دانشگاه ها منافات و مغایرت دارد.

وی این نگاه امنیتی را متوجه معاون سیاسی استانداری دانست و افزود: فشارهایی از طرف کمیسیون دانشجویی به روسای دانشگاه ها وارد می شود تا با تشکل ها انقلابی که بارها مقام معظم رهبری از آنها حمایت کرده اند، مقابله شود.

وی با اشاره به سخنرانی اخیر در دانشگاه گیلان که با رویکرد یکطرفه و عدم حضور منتقدان صورت گرفت، تصریح کرد: ما به برنامه ریزان دانشگاهی هشدار می دهیم که فضای نقد و آزادی بیان را محدود نکنند، چون این گونه رفتارها در تاریخ ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان


به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، ‌دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان در یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «داوطلبان برای اطلاع از نتیجه آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان (یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی) باید به سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه کنند.»

‌نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان، در سقف سهمیه‌های اعلامی و بر‌اساس بالاترین نمرات، پس از اعلام نتایج گزینش به اطلاع پذیرفته‌شدگان خواهد رسید. 

‌یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی کشور در روز جمعه هشتم دی ۱۴۰۲ در حوزه‌های امتحانی تهران و سراسر کشور برگزار شد.

‌دانشگاه فرهنگیان نیز یکی از دستگاه‌هایی بود که سهمیه قابل توجهی به تعداد بیش از ۶۵۰ نفر برای جذب در این دستگاه اختصاص یافت که جهت تصدی پست‌های مختلف کارشناسی در پردیس استان‌های کشور است.

دیگر خبرها

  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین / شتاب فوق العاده مرسدس بنز‌ای ام جی ۲۰۲۴ / چگونه روانشناس در مغز ما تغییر ایجاد می‌کند؟ / ترفند فیلمبرداری مخفی با آیفون
  • حماسه وعده صادق بیش از هر حماسه دیگری نیازمند روایت فتح است
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • قالیباف: ایجاد تحول در آموزش و پرورش، موجب تحول در کشور است