Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:08:54 GMT

مجتمع فرهنگی در جوار آرمگاه مختوم قلی فراغی احداث شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۶۵۴۷۸

مجتمع فرهنگی در جوار آرمگاه مختوم قلی فراغی احداث شود

مراوه تپه- نماینده مردم گالیکش، مینودشت و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجتمع فرهنگی در جوار آرمگاه مختومقلی فراغی احداث شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام کوسه غراوی، ظهر جمعه در مراسم گرامی داشت شاعر شهیر ترکمن، مختوم قلی فراغی اظهار کرد: مختوم قلی فراغی زودتر از زمان خود فکر و تفکر می کرد و شعر می سرود و شعارش بر اساس همدلی و وحدت بود و این در همه اشعارش وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : ایران اسلامی که در حوزه وحدت و امنیت در دنیا بی نظیر و همچنان مستدام و سربلند است.

غراوی ساخت مجتمع فرهنگی در آرمگاه مختوم قلی فراغی را یکی از نیاز های اساسی دانست و اظهار کرد: ایجاد دبیر خانه دائمی، احداث کتابخانه و موزه در کنار آرامگاه و چاپ و نشر ماهنامه با نام مختومقلی فراغی از نیاز های است که باید به آن پرداخته شود.

وی تصریح کرد: ثبت محلی مختوم قلی فراغی به عنوان شاعر ایران و مفاخر ایران از نیاز هایی است که باید در این راستا اقداماتی صورت گیرد.

غراوی گفت: با کمک دولت و استاندار گلستان و همت بنیاد مستضعفان بیمارستان ۶۴ تختخوابی مراوه تپه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان در تیر ماه کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به اینکه گاز رسانی به مسیر روستای کرند عملیاتی خواهد شد، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در روز یک شنبه کلنگ زنی می شود.

وی اظهار کرد: آسفالت روستای ناطق با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های ما به شمار می آید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در مراسم کلنگ‌زنی هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه گفت: این پروژه دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح آن در توسعه گردشگری آذربایجان‌غربی تاثیر مهمی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پروژه احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه کلنگ‌زنی شد.

مرتضی صفری امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در این مراسم که با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو_اشنویه اجرا می‌شود.

وی افزود: این پروژه دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح آن در توسعه گردشگری آذربایجان‌غربی تاثیر مهمی خواهد داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: نزدیکی به مرز بین‌المللی سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و … از جمله ظرفیت‌های سیلوانا برای توسعه گردشگری است.

کد خبر 749513

دیگر خبرها

  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال