Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت کرمان:قرار داد امضاء شده 2030 نفوذ در داخل کشور است

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی عرب‌پور امروز ظهر ضمن تبریک ولادت امام زمان‌(عج)، با اشاره به اینکه زندگی خودمان را باید براساس سبک زندگی مهدوی مطابقت دهیم اظهار داشت: برای ظهور امام زمان‌(عج) باید آمادگی‌هایی در جامعه ایجاد شود تا زمینه پذیرش منجی عالم بشریت به‌وجود آید.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به برگزاری پیاده‌روی اربعین با بیان اینکه مسئله عاشورا و امام حسین‌(ع)، آنقدر که در بحث پیاده‌روی اربعین مطرح می‌شود و پیام آن به سراسر دنیا ارسال می‌شود در سخنرانی‌ها بیان نمی‌شود خاطر‌نشان کرد: در بحث مهدویت هم باید آمادگی فرهنگی را برای ظهور حضرت مهدی‌(عج) فراهم کرد.

عرب‌پور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور مهدی موعود‌(عج) است گفت: این انقلاب جرقه‌ای بود که در جهان یک حرکت مردمی برای منجی ایجاد شود و همه نگاه‌ها امروز به جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اظهار‌نظر جانشین ولی عهد عربستان مبنی بر اینکه ایران معتقد است که منجی آنها از مکه ظهور می‌کند و ما اجازه نخواهیم داد افزود: این موضوع اراده خداوند است و هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند مانع ظهور صاحب‌الزمان‌(عج) شود.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه متاسفانه با همین خیال خام و تفکر باطل با مسئله ظهور مقابله می‌کنند با اشاره به 26 اردیبهشت روز شکل‌گیری رژیم جعلی اسرائیل و روز نکبت تصریح کرد: نکبت‌بار‌تر آن است که بعضی از سران کشورهای اسلامی اسرائیل را دوست دارند و کشورهای مسلمان را دشمن خود می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه آتشی که امروز در منطقه افروخته شده توسط بعضی از سران همین کشورهای اسلامی است گفت: متاسفانه برخی سران کشورهای اسلامی ابزاری برای تحقق اهداف شوم رژیم غاصب اسرائیل هستندو هدف اصلی آن هم نابودی اسلام است.

عربپور با بیان اینکه انتخابات در کشور در پیش است و مردم در روز 29 اردیبهشت رئیس جمهور کشور را انتخاب می‌کنند افزود: در مسئله انتخابات باید بیانات رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و مسئولیت خود را به‌خوبی بشناسیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در کشور یک نماد مردم سالاری دینی است اظهار‌داشت: انتخابات توسط خود مردم برگزار و نظارت می‌شود و مجریان برگزاری انتخابات امانتدار رای مردم هستند که باید به خوبی از آن مراقبت و محافظت کنند.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه دشمن فکر می‌کند که به بهانه انتخابات می‌تواند طرح‌ها و توطئه‌های خصمانه خود را اجرایی کند گفت: طرح کوتاه مدت دشمن در مقابله با نظام راه‌اندازی یک فتنه در بعد از برگزار انتخابات همانند فتنه سال 88 است.

عربپور با بیان اینکه امنیت و آرامش کشور به سختی و با ریختن خون پاک هزاران شهید به دست آمده است بیان کرد: نباید با برخی اقدامات نسنجیده آب به آسیاب دشمن ریخت و ناخواسته در جبهه دشمن قرار گرفت.

وی با اشاره به قرارداد امضا شده 2030 گفت: این قرار داد برای نفوذ به داخل کشور است که اهداف دشمن در این قرارداد مخدوش کردن ارزش‌ها و اصول دین اسلام است و باید این قرارداد به سرعت متوقف شود.

امام جمعه موقت کرمان با گرامیداشت یاد معدن‌کاران جان باخته در حادثه اخیر در استان گلستان افزود: مسئولین امر باید در راستای امنیت جان کارگران در هر حوزه‌ای در حد استانداردهای موجود اقدام کنند و اگر در این زمینه سهل‌انگاری وجود دارد، برخورد شود.

امام جمعه کهنوج:مردم توانایی اعضای نامزدها را در نظر بگیرند و به کسانی رأی بدهید که بتوانند پاسخگوی مشکلات شهر باشند

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کهنوج گفت:با سلام و صلوات بر پیامبر گرامی اسلام آغاز نمودند و ضمن دعوت خود و نماز گزاران به رعایت تقوای الهی و سفارش جامعه به رعایت تقوا و نیز نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت امام زمان ارواحنا له الفدا را تبریک عرض کردند و یکی از مباحث مهم در مورد مهدویت و اولویت ها و اهداف امام زمان (عج) را بیان فرمودند.


وی گفت:مردم توانایی اعضای نامزدها را در نظر بگیرند و و به دور از طایفه گرایی و تعصب جناح گرایی و فامیل گرایی به آنها رأی بدهند .

امام جمعه کهنوج بیان داشت:از ترفند های دشمن قسم خورده نباید غافل باشیم و اهداف دشمنان را باید به خوبی بشناسیم واز تهدیدات و توطئه های آنها جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم در دیدار معلمان سراسر کشور عنوان داشت: تربیت نسلی با ایمان ،با وفا مسئولیت پذیر مبتکر و راستگو و شجاع می باشد .

وی با اشاره به نقاط ضعف سیستم آموزش و پرورش از سوی رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد:1-انتقاد از عدم اجرایی نشدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش2-انتقاد شدید از پذیرش سند 2030سازمان یونسکو که امیدواریم این دغدغه های رهبر معظم انقلاب بر طرف شود.

امام جمعه کهنوج در پایان از مردم خواست برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) و سلامتی طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب دعا کردند .

امام جمعه موقت منوجان:پذیرش سند ۲۰۳۰ سازمان ملل و یونسکو از جانب دولت کاری کاملاً غلط و اشتباه است/شرکت در انتخابات یک تکلیفی شرعی و حفظ خون شهدای انقلاب است

حجت‌الاسلام حسن سالاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه منوجان بااشاره به انتظار مهدی موعود (عج) گفت: منتظران امام زمان (عج) هم باید خودشان و هم دیگران را اصلاح کنند و به ارزش‌های الهی توجه و آن را در جامعه گسترش دهند.

امام جمعه موقت منوجان در ادامه ،افزود: کسی که دوست دارد از یاران امام زمان (عج) باشد باید انتظاری پویا داشته باشد و نخستین چیزی که منتظران امام باید توجه داشته باشند، شناخت امام است و آنچه موجب خیر و برکت ما می‌شود به واسطه امام زمان (عج) است.

سالاری با بیان اینکه آنهایی که در عصر امام زمان (عج) زندگی می‌کنند و به امامت آن اعتقاد دارند از بالاترینانسان‌ها هستند، اذعان داشت: تقوای الهی را باید در عمل انجام داد و با این تقوا زمینه ظهور امام را فراهم کرد.

امام جمعه موقت منوجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند به انتخابات به‌عنوان یک وظیفه شرعی نگاه کنید، افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه نیست بلکه تکلیفی شرعی و حفظ خون شهدای انقلاب است چرا که حفظ این نظام و انقلاب اوجب واجباتاست.

وی تصریح کرد: شورا ها باید واقعیت‌ها را به مردم بازگو کنند و نباید باور آنها را از بین ببرند چراکه وعده‌های توخالی موجب از بین رفتن اعتماد و باور مردم به مسؤولیت و مسؤولان می‌شود.

سالاری با اشاره به فرمایشات مقاممعظم رهبری افزود: مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات بسیار مهم است چرا که یکی از زمینه‌هایی که می‌تواند اقتدار کشور ایران را به جهانیان نشان دهد همین است.

امام جمعه موقت منوجان با بیان اینکه رعایت اخلاق انتخاباتی مایه سربلندی کشور است، خاطرنشان کرد: نباید حرف‌های دشمنپسندی که موجب ضعف کشور می‌شود از سوی کاندیداها گفته شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع معلمان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم متذکر شد: پذیرش سند ۲۰۳۰ سازمان ملل و یونسکو از جانب دولت کاری کاملاً غلط و اشتباه است و اگر نمی‌توانید با امضای آن مخالفت کنید اعلام کنید که جمهوری اسلامی در زمینه آموزش و پرورش اسناد بالادستی دارد و احتیاجی به این سند ندارد.

سالاری تصریح کرد: مبنای کشور اسلامی ایران مبنای قرآن است و جایی برای وارد کردن فرهنگ غرب به این کشور وجود ندارد.

امام جمعه راور:استحاله و تغییر در انقلاب بخصوص در سطوح بالا و مسئولین, خطرناکترین هدف دشمن برای براندازی نظام اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی در خطبه های این هفته نماز جمعه راور به وظایف مومنان در عصر غیبت اشاره کرد وصبر، دعا برای فرج، انقطاع از قدرتهای غیر الهی و... را مهمترین وظایف برشمرد.


امام جمعه راور در ادامه به مناسبتهای پیش رو در این هفته اشاره کرد و به بحث انتخابات که بسیار مهم است پرداخت و گفت: مردم بعد از انقلاب با انتخابات انس گرفته اند و در بحث انتخابات دو نکته مهم وجود دارد، اول اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری انتخابات در یک روز انجام می شود اما آثار آن ممکن است تا چهل سال متوجه کشور باشد و نکته دوم، اینکه ما در ایران مهم ترین نعمتی که داریم نعمت امنیت است که اولا مرهون تلاش وزارت اطلاعات است و جای تشکر دارد، اما به تعبیر مقام معظم رهبری مظهر امنیت حضور مردم در صحنه های حساس و مهم کشور استو شاید مهم ترین مظهر حضور هم شرکت در انتخابات است.


تویسرکانی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبر در رابطه با اینکه دشمن سه هدف را در ایران دنبال میکند پرداخت و تصریح کرد: اول هدف دشمن که کوتاه مدت است ایجاد آشوب و فتنه و برهم زدن امنیت است.


وی هدف میان مدت دشمن را صدمه زدن به اقتصاد و معیشت مردم و به وجود آوردن مشکلات اقتصادی به خصوص عدم تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.


امام جمعه راور هدف بلند مدت دشمن را براندازی نظام اسلامی عنوان و بیان کرد: برای این هدف تمام ابزارشان را در دست گرفته اند اما محقق نشد و حالا هدف خطرناکتری را در پیش گرفته اند و آن هم استحاله و تغییر در انقلاب به خصوص در سطح بالا و مسئولین است که مهم ترین حربه آنها نفوذ است.


نماینده ولی فقیه در شهرستان راور در ادامه به معیار های انتخاب اصلح اشاره کرد و بر اساس سخنان مقام معظم رهبری بر دو معیار مهم انقلابی و جهادی بودن تاکید کرد.


وی در انتها در رابطه با دو معیار انقلابی و جهادی بودن بیانات مقام معظم رهبری را برای نماز گزاران قرائت کردند این را همه بدانند،خود نامزدها هم بدانند،بدانند که جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست کشور را به سامان برسانیم،در همه بخش ها کمر بسته بودن مثل جهادگران لازم است و اگر این بود کارها راه می افتد و بن بستها شکافته میشود


این را بارها به آقایان گفتیم که تصمیم بگیرند، به مردم هم بگویند، در تبلیغاتشان هم عنوان کنند و قول هم به مردم بدهند که برای پیشرفت کشور و اقتصاد نگاهشان به خارج از کشور نبوده و نگاهشان به داخل کشور و ظرفیتهای داخلی است که این دشمن را مایوس میسازد

امام جمعه رودبار جنوب:حضور مردم در انتخابات، دشمن را از تعرض به کشور باز می دارد/امضاء کننده سند ۲۰۳۰خود را ملامت کند/دشمن به دنبال برهم زدن امنیت در ایران است

حجت الاسلام والمسلمین عباس گروهی امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته به بیان ویژگی های یاران واقعی امام زمان(عج)پرداخت و گفت: شعار حضرت مهدی(عج) ایجاد عدالت و ظلم ستیزی وتشکیل دولتی با کارگزاران صادق ،شایسته ودرستکاراست.

امام جمعه رودبارجنوب اظهار داشت: ما باید در انتخاباتت افرادی را انتخاب کنیم که خصوصیات یاران حضرت مهدی(عج) را داشته باشند .

وی ادامه داد: تفکر مهدوی باید در این مملکت حاکم شود وتفکر کارگزاران این انقلاب باید تفکرات کارگزاران دولت جهانی حضرت مهدی(عج)باشد.

خطیب جمعه شهرستان رودبارجنوب در ادامه ضمن تبریک میلادمسعود یگانه منجی بشریت حضرت ولی عصر(عج) افزود: امام زمان(ع)باقدرت و با شمشیرقیام میکند که دشمن هیچ زمانی قدرت اسلام را تاب نمی آورد.

وی خاطرنشان کرد: بخاطر حضور مردم در همه صحنه ها به خصوص انتخابات،دشمن هیچ گاه جرات تعرض به ایران را ندارد.

گروهی اظهار داشت: امروز استکبار ستیزی وندای اسلام خواهی توسط انقلاب اسلامی ایران به سراسر عالم صادرشده است.

خطیب جمعه رودبارافزود: امروز رهبری میفرماید:کسی باید دولت وحکومت رابرعهده بگیردکه عدالت رابرای همه یکسان بخواهد.

وی براندازی نظام را مهمترین هدف دشمن دانست و گفت: دشمن می خواهد امنیت را به هم بزند وکشور مارا هم مثل عراق وسوریه کند،لذا مسئولین باید به گونه ای حرف بزنند که موجب خوشحالی دشمن نشود و هدف دیگر دشمن،این است که اقتصاد ومعیشت مردم رابرهم بزند تا درکشور ما بیکاری و تعطیلی کارخانه ها بیشتر شود.

گروهی افزود : رهبرمعظم انقلاب یک هشداربه آشوبگران داد که هر کس در انتخابات آشوب کند سیلی سختی خواهد خورد.

امام جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: سند ۲۰۳۰را که رهبرمعظم انقلاب خیلی از آن گله مند بود سندی است که طبق آن مسائل دینی باید به کلی از مدارس حذف شوند و آموزش روابط جنسی و هم جنس گرایی در مدارس اجرا شود.

وی گفت: کسی که سند ۲۰۳۰را امضا کرده باید خودش را ملامت کند و به فرموده رهبر معظم انقلاب اینجا جمهوری اسلامی ایران است وما زیر بارچنین سند ننگینی نخواهیم رفت.

گروهی درپایان ضمن یادآوری خدمات دولت قبل افزود: انسان باید انصاف داشته باشد و کارهای صورت گرفته در دولت قبل ازجمله ساخت مسکن برای محرومان و راه سازی وامنیت را فراموش نکند،اینکه بیایند بگویند دولت ما بیشتراز دولت قبل خدمات انجام داده این توهین به مردم است مگر مردم خدمات را نمی بینند که بعضی ها میگویند کاری انجام نشده است.

وی با بیان اینکه ما مدیون وبدهکارکسی نیستیم، گفت: دین واسلام وقرآن برای ما مهم است،ان شاالله مردم در روز ۲۹ اردیبهشت براساس بصیرت وشناخت انقلابی رای خواهند داد.

امام جمعه بم:کثرت کاندیداهای شورای شهر بم کار را برای انتخاب سخت می کند/ کاندیداها توجه کنند نقد کردن رقیب انتخاباتی با تیغ کشیدن علیه مردم و عملکرد نظام خیلی تفاوت دارد

حجت‌الاسلام دانشی امام جمعه بم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ضمن تبریک نیمه شعبان اظهار داشت: مومنین نسبت به رهبر و امام جامعه خود وظیفه دارند و باید برای جلب رضایت ایشان تلاش کنند چرا که ایشان خواسته شخصی ندارند بلکه دغدغه دین و کشور عزیزمان را دارند.

وی افزود: باید ولایتمداری را در عمل نشان دهیم و همانگونه که مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان درخواست کردند نامزدها باید قول دهند از زمانی که مسئولیت بر دوششان گذاشته شد از همان اول به بحث اشتغال و تولید توجه کنند.

امام جمعه بم با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: از کسی که در این نظام مسئولیت دارد توقع آن نیست که نقش اپوزیسیون و مخالف نظام را بازی کند لذا کاندیداها توجه کنند نقد کردن رقیب انتخاباتی با تیغ کشیدن علیه مردم و عملکرد نظام خیلی تفاوت دارد، حقیقتا کدام ایرانی و کدام نظام سیاسی این نحوه سخن گفتن برخی کاندیداها را تایید میکند؟

وی افزود: اینکه گفته شود کسانی که در طول ۳۸ سال گذشته فقط اعدام و زندان بلد بوده اند اگر پیروز شوند در پیاده روها دیوار می کشند؟ آیا این صحبت ها به مصلحت نظام است لذا گسل های اعتقادی و امنیتی را نباید تحریک کنند چرا که همین الان نیز نظام ما را متهم می کنند که حقوق بشر را رعایت نمی کند پس اگر کاندیداها این مسائل را مطرح کنند آنها هم می‌گویند خودتان گفته اید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بم تصریح کرد: مقام معظم رهبری در خصوص امضای سند ۲۰۳۰ با ابراز گلایه از شورای عالی انقلاب فرهنگی که ریاست آن با رئیس جمهور است فرمودند «چرا در مقابل این سند سکوت کردید؟» و متاسفانه در این سند هر نوع آموزش جنسی به افراد زیر ۱۸ سال مطابق با بهداشت کودکان و دانش آموزان است اما هر نوع تربیت دینی خلاف حقوق بشر است.

خطیب جمعه بم تأکید کرد: مسئولین در هر دو صورت کوتاهی کردند حال یا می‌دانستند که محتوای این سند چیست و یا نمی دانستند اما آن را امضا کردند لذا امیدواریم همه مسئولین این کشور به دغدغه های مقام معظم رهبری توجه کنند و برای اعتلای این کشور تلاش کنند.

وی با اشاره به انتخابات شورای شهر افزود: در بم ۷ نفر به عنوان شورای شهر انتخاب می‌شوند در حالیکه ۸۸ نفر ثبت نام کرده اند و ضمن احترام برای همه آنها، اما متاسفانه باید گفت این کار را برای انتخاب افراد اصلح مشکل می‌کند و باعث می شود انتخابات قومی و قبیله ای شود و هر کس که بیشتر هزینه کرد رای بیشتری می آورد لذا بینی و بین الله همانطور که در انتخابات ریاست جمهوری وظیفه داریم در انتخابات شوراها نیز وظیفه داریم افرادی را انتخاب کنیم که برای شورای شهر برنامه دارند و متخصص هستند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد

سخنگوی و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: امروز دست ما پُر است و دشمن هم این نکته را می‌داند. عملیات وعده صادق، رزمایش نبود بلکه صحنه عملیات واقعی بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» در آئین گرامیداشت هفته عقیدتی- سیاسی در سپاه و بسیج اظهار کرد: ۴۵ سالی است که در کشور موضوع فلسطین به عنوان مسئله‌ای اصلی مطرح است و دومین راهپیمایی بزرگ ما در کشور نیز راهپیمایی روز قدس بوده است. نزدیک به ۸۰ سال از اشغال فلسطین توسط اسرائیل می‌گذرد و آمریکا و اذنابش حامی این رژیم بوده و هستند.

وی با بیان این‌که «عملیات طوفان الاقصی در سال گذشته، حمایت از فلسطین را قوت بخشید»، افزود: این عملیات پر قدرت علیه رژیم صهیونیستی انجام شد که در گذشته مدعی شده و بارها اعلام کرده بود، قلعه‌ای امن در منطقه هستیم و اگر همه ارتش‌های کشورهای عربی همزمان به ما حمله کنند، پیروز میدان خواهیم بود.

سردار شریف با بیان این‌که «صهیونیست‌ها لحظه‌ای از تقویت بنیه نظامی، امنیتی و دفاعی خود غافل نمی‌شوند»، اظهار کرد: با این وجود، نزدیک ۷ ماه است که صهیونیست‌ها در همین غزه ماندند و به هیچکدام از اهدافی که اعلام‌کرده بودند، نرسیدند. رژیم صهیونیستی در میدان مصاف با غزه بدون پدافند و با انجام هزاران بمباران، راه به جایی نبرده است.

سخنگوی و مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به تبعات عملیات طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی گفت: با این عملیات، هیمنه رژیم صهیونیستی در حوزه عملیاتی، نظامی و دفاعی بهم ریخت، همچنین موج حمایت جهانی از فلسطینیان و انزجار از این رژیم رقم خورد.

وی با اشاره به قدرت نظامی کشور با توجه به رقم زدن عملیات وعده صادق اظهار کرد: بعد از دفاع مقدس، لحظه‌ای برای توانمند شدن کشور تحت تدابیر رهبر انقلاب را از دست ندادیم. دفاع مقدس، تهدیدی بود که به فرصتی استثنایی تبدیل شد. در عملیات تنبیهی وعده صادق ۱۰ کشور در حوزه پدافندی به رژیم صهیونیستی کمک کردند و در پس این عملیات، پیروزی کشورمان بر سیستم پدافندی کشورهای مطرحی رقم خورد همان‌هایی که به حمایت رژیم صهیونیستی آمده بود.

سردار شریف افزود: هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم، اما خداوند خواست و این اتفاق و عملیات مبارک رقم بخورد و شاهد حمایت جانانه از مردم ایران بودیم. همه مردم از این اقدام ملی حمایت کردند و خداوند نیز برکت داد. بعد از گذشت بیش از ۵۰ سال، کشور شیعیان و اهل بیت (ع) سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زد که آن‌ها باورشان نمی‌شد.

وی با تاکید بر این‌که «با قاطعیت می‌گویم امروز به برکت دفاع مقدس، جانفشانی‌های نیروهای مسلح و تدابیر رهبر معظم انقلاب، کشور امنی داریم از این لحاظ که هیچکس جرأت حمله به کشورمان را ندارد.» افزود: امروز دست ما پُر است و دشمن هم این نکته را می‌داند. عملیات وعده صادق با سلاح‌های تولید داخل صورت گرفت، عملیات وعده صادق، رزمایش نبود بلکه صحنه عملیات واقعی بود. عظمت این اقدام به صورتی بود که آن‌ها باید مدت‌ها عطش داشته باشند که این حمله چگونه بوده است. این عملیات نظامی، اقدامی غافلگیرکننده نبود و زمانی که اولین پهپاد پرتاب شد آن‌ها منتظر بودند.

سردار شریف با اشاره به این‌که «۱۰ کشور در حوزه پدافندی به این رژیم کمک کردند»، افزود: در پس این عملیات، پیروزی کشورمان بر سیستم پدافندی کشورهای مطرحی رقم خورد همان‌هایی که به حمایت رژیم صهیونیستی آمده بود. هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم، اما خداوند خواست و این اتفاق و عملیات مبارک رقم بخورد و شاهد حمایت جانانه از مردم ایران بودیم. همه مردم از این اقدام ملی حمایت کردند و خداوند نیز برکت داد.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: عملیات وعده صادق بار دیگر به شیعیان و ملت ایران ابهت و برتری بخشید و دل تمام شیعیان و آزادی‌خواهان دنیا را شاد کرد. امروز دست ما پُر است و دشمن هم این نکته را می‌داند؛ خداوند را برای عظمتی که برای ملت ایران افرید شاکریم.

وی با بیان این‌که «مردم ایران بسیار هوشمندانه خادم را از خائن تشخیص می‌دهند و موقعیت‌شناس هستند»، گفت: امیدواریم بتوانیم فدای این مردم شویم و خدمتی صادقانه به آن‌ها داشته باشیم.

کد خبر 749043

دیگر خبرها

  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • معلمی رسالت و تکلیفی آمیخته با عشق است
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد