Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری برای افتتاح بیمارستان امام حسن بجنورد به این شهرستان سفر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازبجنا؛ افتتاح بیمارستان امام حسن بجنورد و بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شهرستان شیروان از جمله فعالیت های دقیقه نودی دولت یازدهم است هر چند دولتی ها اصرار دارند که آنها پروژه های ناتمامی بوده که در آستانه انتخابات به بهره برداری کامل رسیده است!! رفتارهای دولت در آخرین ماه سال ۹۵ متفاوت با سالهای گذشته بود، زمزمه های ناآشنای فعالیت دولتمردان در جای جای کشور و افتتاح پروژه هایی که هنوز در دست ساخت است از فعالیتهایی است که دولت در واپسین روزهای انتخابات دنبال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق شنیده ها بیمارستان امام حسن بجنورد برای رسیدن به افتتاح با سرعت بالای حتی در زمستان و هواس سرد که کار کردن به ساختمان آسیب می رساند کار شد طی مطلبی که کانال رک و راست منتشر کردند در شهریور ماه 95 معاون دفتر فیزیکی وزارت بهداشت علنا جلوی پیمان کار گفته است برای ما کیفیت اهمیت ندارد و سرعت کار مهم است یعنی فقط بزن برو تا پروژه به افتتاح برسد.
به همین دلیل سرعت کار چندین برابر شد حتی در زمستان در دمای زیر صفر درجه در این پروژه کار می شد! مثلا زمانی که محوطه بیمارستان بتن ریزی می شد به علت سرمای شدید ترک می خورد و یا بعضی دیوارهای این بیمارستان مانند آمفی تئاتر کج کار شده است.
همچنین در مطلب منتشر شده در کانال رک و راست نوشته شده است که از سوی مسئولین وزارت بهداشت به پیمانکار بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد فشار زیادی برای اتمام این پروژه آورده شد .

افتتاح بخش زنان و زایمان بیمارستان بنت الهدی بجنورد از دیگر افتتاح های انتخاباتی دولت یازدهم بود که چند ماه گذشته توسط وزیر بهداشت افتتاح شد اما هم اکنون مشاهده می شود که این طرح در دست ساخت است.

مردم به خوبی متوجه روند اوضاع و فعالیتهای دولت هستند متاسفانه دولت یازدهم با افتتاح پروژه هایی نزدیک انتخابات در پی آن است که کارنامه خوبی از خود به نمایش بگذارد در حالی که نظرات وموضع گیریهای مردم نشان می دهد آنها به چنین مانورهایی اهمیت نمی دهند.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت

 بذرپاش روز جمعه در مراسم افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تامین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

وی ابتدا از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه بازدید و سپس در مراسم افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند شرکت کرد.

وزیر راه شهرسازی و معاونان وی امروز همچنین در جلسه شورای کاهش تصادفات رانندگی و شورای مسکن استان شرکت می‌کنند و پس از آن از ترمینال در دست ساخت شماره ۲ فرودگاه تبریز بازدید خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت