Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حشد شعبی عراق ضمن تشریح اهداف نبرد آزاد سازی قیروان در استان نینوا از وارد نشدن نیروهای مردمی به سوریه مگر با تفاهم رهبران عراق و سوریه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ابومهدی المهندس معاون هیئت حشد شعبی عراق گفت: نبرد آزادسازی قیروان از لوث داعش مرحله دوم از نبرد آزادسازی غرب موصل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اهداف آزادسازی قیروان سیطره بر مرزهای عراق با سوریه و بستن آن به روی تروریستهاست.

المهندس تاکید کرد: بستن مرزها به سوی داعش هدف استراتژیک عراق است و در خدمت هدف اصلی عراق که نابودی داعش است.

وی افزود: نیروهای حشد شعبی به اراضی سوریه وارد نمی شوند مگر با تفاهم رهبران عراق و سوریه. اما کانالهای رسمی با دولت سوریه در صورت اجبار برای تحرک به سوی اراضی سوریه وجود دارد.

درباره اخبار مربوط به دخالت ارددنی-غربی در سوریه از طریق مرزهای جنوبی سوریه نیز گفت: هر تحرکی در داخل اراضی سوریه بدون موافقت دولت سوریه اقدام خصمانه و تجاوز محسوب می شود. هر اقدام مستقیم در سوریه محکوم به شکست خواهد بود همانطور که جنگ غیرمستقیم از طریق گروههای تروریستی محکوم به شکست است.

وی افزود: حشد شعبی در راستای شکست طرح های تجزیه کشورهای منطقه حرکت می کند. ما در راستای شکستن اراده کشورهای تروریسم و حامیان تروریسم گام بر می داریم و همه توطئه ها ضد سوریه و عراق را در هم می شکنیم.

المهندس تاکید کرد: حشد سعبی داعش را به عنوان تهدید کننده امنیت ملی عراق تحت تعقیب قرار می دهد و در عین حال در راستای منظومه امنیتی و نظامی واحد در عراق تحت رهبری فرمانده کل نیروهای مسلح عمل می کند.

درباره حمایت های داعش و حمایت های شیخ نشین های خلیج فارس از تکفیری ها نیز اظهار داشت: داعش از داخل سوریه کمک دریافت می کند و حمایت آشکاری از آن به عمل می آید. داعش از سوی کشورهای خلیج فارس حمایت مالی و تسلیحاتی می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه عملیات بیت المقدس موفق شد؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 عملیات الی بیت‌المقدس یا عملیات بیت‌المقدس یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های نیروهای مسلح ایران در خلال جنگ ایران و عراق بود. رزمندگان ایرانی با توان ۱۳۰ هزار سرباز در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ به مصاف هم رفتند و به پیروزی قاطع ایران در ۳ خرداد ۱۳۶۱ انجامید. بازپس‌گیری ۵٬۴۰۰ کیلومتر مربع از خاک ایران، خارج کردن شهرهای اهواز، حمیدیه و سوسنگرد از برد توپخانه عراق، تأمین مرز بین‌المللی و آزادسازی جاده اهواز-خرمشهر مهم‌ترین دستاوردهای عملیات بیت المقدس بود. جریان این عملیات تاریخی را در این ویدیو می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • چگونه عملیات بیت المقدس موفق شد؟
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است