Web Analytics Made Easy - Statcounter

زندگی>سلامت - همشهری آنلاین:
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام حسن( ع) بجنورد به عنوان بزرگترین پروژه درمانی خراسان شمالی، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش وبدا، ساخت این بیمارستان 320 تختخوابی طی سال های ۸۹ تا ۹۲ تنها ۱۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و از سال ۹۳ تا ۹۵ این بیمارستان با پیشرفت فیزیکی صد در صدی تکمیل، تجهیز و امروز با حضور دکتر هاشمی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ساخت این بیمارستان در مجموع ۱۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد شامل بخش‌های داخلی، جراحی، جراحی عمومی، قلب، چشم، عفونی، گوش، حلق و بینی، جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی، سی سی یو، آی سی یو، جراحی زانو، اورولوژی، نورولوژی، داخلی روماتولوژی، ریه، غدد، کبد و گوارش و کلیه و نیز بخش اورژانس است.

با بهره برداری از این بیمارستان و نیز بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی، سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی به 1.6 تخت به ازای هر هزار نفر رسید و از متوسط کشوری، بیشتر شد.

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودوری «بن گویر» واژگون شد

آفتاب‌‌نیوز :

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در نتیجه واژگونی خودروی خود راهی بیمارستان شد.

شبکه الجزیره گزارش داد، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از واژگون شدن خودروی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و زخمی شدن وی و انتقالش به بیمارستان خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات ضد صهیونیستی در رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد.

هنوز گزارشی از وضعیت جسمی وی منتشر نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد
  • خودوری «بن گویر» واژگون شد
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم