Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پس از برگزاري مناظره هاي تلويزيوني نامزدهاي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري رئيس رسانه ملي از همکارانش در سازمان صدا و سيما به خاطر برگزاري موفق اين مناظره ها قدرداني کرد.

به گزارش خبرگزاري آريا از روابط عمومي رسانه ملي، پس از پايان سومين مناظره نامزدهاي رياست جمهوري در تلويزيون، دکتر علي عسکري از همکاران رسانه ملي و از کساني که به‌ عنوان برگزارکننده مناظره‌هاي انتخاباتي نامزدها در بخش‌هاي مختلف سازمان تلاش مي کردند، تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نامزد هاي شرکت کننده در اين مناظره ها نيز تلاش سازمان صدا و سيما را اقدامي عادلانه در تبليغات انتخاباتي توصيف و از رسانه ملي به خاطر فراهم آوردن اين بستر تبليغاتي تشکر کردند.
سخنگوي کميسيون تبليغات انتخابات رياست‌جمهوري،پيش از آغاز مناظره سوم در جمع شش نامزد دوازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري اظهار داشت: خوشحال هستيم که در رسانه‌اي فراجناحي و رسانه‌اي ملي با کمک همه دوستان، برگزارکننده مناظرات انتخاباتي بوده‌ايم.
احسان قاضي‌زاده هاشمي با قدرداني از عملکرد مسئولان صداوسيما در پوشش برنامه‌هاي زنده و ضبطي از جمله مناظره‌هاي انتخاباتي افزود: ما در کميسيون تبليغات آماده شنيدن نقدها و نظرها هستيم.
قدرداني هر يک از نامزدها هنگام ترک استوديو پس از مناظره سوم از دکتر عسکري نشان داد که آن‌ها از عملکرد رسانه ملي در اين سه هفته و برنامه‌هايي که براي تبليغات نامزدهاي انتخاباتي در نظر گرفته شده بود، رضايت داشته‌اند.
صداوسيما با تلاش شبانه‌روزي برگزارکنندگان مناظره‌هاي تبليغاتي دوازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري، بار ديگر توانمندي و ظرفيت رسانه‌اي خود را در جهت دستيابي به آرمان‌هاي نظام نشان داد و برگ زرين ديگري را به کارنامه خود اضافه کرد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار

۱۹ سال پیش ایرنا به نقل از یک منبع آگاه از بحث و گفتگو در شورای شهر تهران بر سر استعفای محمود احمدی نژاد پس از نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. برخی از اعضا معتقد بودند وی پس از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری باید از سمت خود استعفا بدهد.

منبع: ایرنا

tags # محمود احمدی‌نژاد سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات