Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردهمایی حامیان حسن روحانی عصر روز شنبه ۲۳ اردیبهشت در سالن ۱۲ هزارنفری ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد. آفتاب‌‌نیوز : سرویس سیاسی- زمان برگزاری این همایش که از سوی ستاد جوانان و دانشجویان روحانی سازماندهی شده، از ساعت ۱۶ تا ساعت ۱۹ خواهد بود.
به گزارش آفتاب‌نیوز؛ در این همایش، علاوه بر حسن روحانی و اسحاق جهانگیری، چهره‌های سیاسی و هنری حامی روحانی نیز حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*علی رغم پر شدن سالن ورزشگاه آزادی تعداد زیادی از حامیان روحانی پشت درهای سالن ازدحام کردند.
*حسن روحانی به سمت سالن دوازده هزار نفری آزادی حرکت کرد.
هم اکنون هنرمندان و چهره های ورزشی در حال اعلام حمایت خود در سالن هستند.

*حسن روحانی به همراه اسحاق جهانگیری وارد سالن شد
*پوشش زنده تصویری و نوشتاری این گردهمایی را در رسانه رسمی ستاد روحانی دنبال کنید
*الهام‌پاوه‌نژاد، داریوش کاردان، کامران تفتی، حسین زمان، رضا کیانیان، سحر دولتشاهی، لاله اسکندری، امیرحسین رستمی، سروش صحت، لاله اسکندری، سامان مقدم، کیومرث پوراحمد، امیرحسین رستمی، باران کوثری، لیلی رشیدی و علی قربانزاده و زهرا نعمتی و آرش میراسماعیلی ،همسر منصور پورحیدری، خسرو حیدری، مهدی رحمتی، امید نورافکن، مجید حسینی، علی منصوریان، بهتاش فریبا، علی چینی، علی بابازاده، حق دوست و جمعی از بازیکنان و کادر فنی استقلال در این جمع حضور دارند
*شعارهایی همچون «درود بر روحانی سلام بر خاتمی»، «روحانی زنده باید، خاتمی پاینده باد» و«روحانی روحانی حمایتت می‌کنیم»،«سلام بر هاشمی درود بر روحانی» از سوی حاضران در سالن شنیده می‌شود.
اسحاق جهانگیری:
ماشین اقتصاد کشور در مسیر توسعه قرار گرفته است
ما برای پیشرفت ایران برنامه داریم و وعده نمی دهیم
من از مناظره ها یک چیز متوجه شدم. همه از آزادی و حرمت انسان و کرامت انسان می گفتند
انگار نه انگار این ها بودند که مطبوعات را فله ای توقیف می کردند و اعدام می کردند
انگار نه انگار که اینها بودند که تفکیک جنسیتی می کردند
پیام مناظره ها این بود که گفتمان اصلاحات پیروز است
اسحاق جهانگیری در واکنش به شعار حاضران:
انشاالله بدون تردید در این چهار سال با انسجام ملی، گفت و گوی ملی همه موانع برطرف شدبا رهبری در حال رایزنی برای حل مشکلات و رفع موانع مختلف هستیم و بدون شک رهبر اصلاحات سید محمد خاتمی در صحنه خواهد بود
پوشش زنده تصویری و نوشتاری این گردهمایی را در رسانه رسمی ستاد روحانی دنبال کنید
باران كوثري:
من در دولت قبل ممنوع الكار شدم چون نقد كرده بودم
كساني هستند كه من جدا از دلايل شخصي به دليل راي آن ها به شما راي مي دهم. اسمشان را مي گويم: بهاره هدايت، مصطفي تاجزاده و فخري محتشمي پور كه قوي‌تر شدند و غر غر نكردند و به دور از تحریم انتخابات ما را به رای دادن برای رسیدن به تغییر تشویق کردند. به احترام سيد محمد خاتمي، كه شرفش و اعتبارش فقط سرمايه خودش نيست و سرمايه و پشتوانه آينده ماست و به احترام مادر سهراب اعرابي. درست است كه ما به خرداد پر از حادثه عادت داريم اما اين بار در ارديبهشت كار را يكسره مي كنيم.
حسن روحانی:
می خواهیم به صراحت بگوییم که صاحب این کشور مردم و رایشان است
خواست جوانان ما فقط این نیست که فقط به آن ها احترام گذاشته شود بلکه خواستشان این است که کشور به دست آن ها اداره شود
ما در شرایطی هستیم که باید به همه جهانیان اعلام کنیم برای ساختن آینده مان مصمم هستیم نه برای فروختن آینده ایران
ما علی رغم میل یک اقلیت با هم راهمان را انتخاب کردیم و می خواهیم این راه را 4 سال دیگر ادامه دهیم.
نه اینکه آنچه تا کنون انجام داده ایم و پیموده ایم به صد در صد مطلوبمان رسیده ایم و رضایت کامل داریم. می خواهیم بگوییم مسیر را درست انتخاب کرده ایم و باید این مسیر درست را با حرکتی بسیار پرشتاب تر و تحول و تغییری که شایسته ملت ایران است راه آینده را ادامه دهیم.
ما در برابر قدرت های جهانی کاری کردیم که دشمن نتواند از فرصت های بدست آمده در گذشته استفاده کند وچهره خشونت و تفریط را به چهره اعتدال تبدیل کردیم.
راه انتخاب ما در روز جمعه راه اخلاق و احترام به همه مردم است. احترام به حقوق شهروندی همه ایرانیان است. ما جدایی ملت را نمی پذیریم.
شما به خوبي مي دانيد در ان روزهايي كه ما با قدرت هاي جهاني در حال مبارزه ديپلماتيك بوديم برخي منافع ملي ايران را قرباني كردند اما صبوري كرديم
اين دولت به مخالفين خودش احترام مي گذارد
اين دولت به همه منتقدين خودش احترام مي گذارد
انتقاد را راه نجات كشور و حل مشكلات مي داند
بدانيد تخريب مسير درستي براي آینده ملت ايران نيست
واقعيت ها را به مردم بگوييم
با فناوري هاي نو مبارزه نكنيد، فناوري هراسي راه نياندازيد
دولت در طول مدت سه سال و نيم در برابر آنهايي كه فشار آوردند شبكه هاي اجتماعي را ببندند ايستادگي كرد
با فناوري ها مبارزه نكنيم و فناوري هراسي راه نياندازيم. دولت مقابل كساني كه مي خواستند شبكه هاي اجتماعي بسته شود ايستادهي كرد. آنها طرفدار بستن اين شبكه ها بودند تا مردم با فساد مبارزه نكنند و املاك نجومي اعلام نشود
دوراني كه فقط يك صدا و سيما بخواهد بر افكار مردم حاكم باشد گذشته است
با زير ساخت ها كاري خواهيم كرد كه تك تك شما جوانان با گوشي خود، صدا و سيما باشيد
ما از فرهنگمان حراست مي كنيم اما اجازه نمي دهيم ايران دوباره منزوي شود
ما به رفع تحريم هسته اي قانع نيستيم. بايد تمام تحريم ها برداشته شود
كاسبان تحريم از رفع تحريم هاي هسته اي ناراحت هستند
روحاني تمام آبرو و زندگي اش را فداي شما خواهد كرد
روایت روحانی از نامه اش برای علت ممنوع التصویری رهبر اصلاحات:
هيح سفارشي و نامه اي براي هيچ كسي به هيچ قوه و ارگاني نامه ننوشته ام. فقط يك نامه نوشتم و به قوه قصائيه گفتم به چه دليلي سيد محمد خاتمي را ممنوع التصوير كرده ايد؟ البته هنوز پاسخي نداده اند

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟

  عصر ایران؛ مهرداد خدیر- سخن‌گوی شورای نگهبان در واکنش به نامه‌ها و نظرات رییس جمهوری پیشین ایران درباره رد صلاحیت خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری سه جمله گفته: اول این که بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است ( یعنی به من که عضو حقوق‌دان هستم ربطی ندارد) اما تأکید فقها همواره بر اجرای قانون بوده است. دوم این که این حرف‌ها تازگی ندارد و سوم هم ( به طعنه) این که وقتی تایید می‌شوند سطح درک شورای نگهبان بالاست اما وقتی رد می‌شوند حرف دیگری دارند.

  طبعا خود آقای حسن روحانی باید واکنش نشان دهد یا ندهد اما چون مبنای استدلال و پاسخ آقای طحان نظیف اشکال دارد و وقتی به رییس جمهوری سابق که سال‌ها عضو خبرگان بوده این گونه پاسخ داده شده دیگران جای خود دارند ذکر چند نکته خالی از فایده نیست:

۱. سخن‌گوی شورای نگهبان سخن‎گوی نهاد شورای نگهبان است. درست است که ایشان عضو حقوق‌دان است و عضو فقها نیست و طبعا در جلسات مربوطه نبوده اما قرار نیست سخن‌گو تنها درباره موضوعاتی توضیح و پاسخ دهد که خود در آنها نقش داشته باشد و از ایشان انتظار می‌رفت توضیح بدهد یا توضیح فقها را منعکس کند یا بخواند. یا بگویند می‌پرسم و پاسخ می‌دهم یا شأن آقایان اجل از پاسخ گویی است ولو به هم لاس و عضو سابق همان مجلس طی دوره های مامادی و متوالی. یا به زبان ساده: همین است که هست. هر یک از اینها پذیرفتنی تر است تا این که من نبودم. کما این که سخن‌گوی قوه قضاییه هم آرای قضایی را صادر نکرده ولی اطلاع رسانی می‌کند.

۲.این که تازگی ندارد نیز توجیه مناسبی نیست. خیلی از اتفاقات تازگی ندارد. اصلا در این مملکت چی تازگی دارد؟! با این حال تازگی نداشتن توجیه مناسبی نیست. تصور کنید سیل بیاید و مسوول مربوطه بگوید تازگی ندارد. یا جایی آتش بگیرد و بگویند تازگی ندارد!

۳. معلوم است که افراد به تایید صلاحیت خود ایراد نمی‌گیرند بلکه به رد خود انتقاد وارد می‌کنند. از آقای روحانی می‌توان انتقاد کرد که چرا همین حساسیت را در مقام رییس جمهوری در قبال رد نامزدهای دیگر نشان ندادید ولی نمی‌توان گفت چطور وقتی تایید شد خوب بود و حالا بد شد؟!

   یک مثال چندش آور شاید به موضوع کمک کند. تصور کنید هر هفته به یک چلوکبابی مشخص مراجعه و چلوکباب میل می‌کنید. (‌فرض است وگرنه مگر هر هفته می شود رفت چلوکبابی؟!) در یکی از این دفعات اما یک بال سوسک یا مگس مشاهده می‌کنید. گارسون محترم را صدا و اعتراض می‌کنید. آیا او می‌تواند بگوید شما که همیشه راضی بودید. چطور هفته‌های قبل اعتراض نکردید؟ خوب! در دفعات گذشته مشکلی نبود و حالا هست. حکایت حسن آقای روحانی نیز همین است. قبلا تایید می‌کردند. از نظر او باید این کار می‌شد. این بار این کار را نکرده‌اند و اعتراض دارد. دانش‌آموز یا دانشجو اگر بابت نمره کم اعتراض کند آیا معلم و استاد می‌تواند بگوید چظور ثلث قبل یا ترم پیش نمره‌دهی من خوب بود ولی حالا بد شده؟ پاسخ این است: بحث بر سر این ورقه در این ترم است نه ترم قبل و پار و پیرار. حالا آقای نظیف! بحث بر سر انتخابات ۱۴۰۲ است نه قبل از آن. 

  سخن‌گوی محترم شورای نگهبان البته می‌توانست بگوید: این نهاد صلاحیت عضو حقوق دان و قائم مقام سابق خود را هم رد کرده. ( مرحوم سید رضا زواره‌ای) که صلاحیت دیگران را تایید می‌کرد و خود نیز دوبار کاندیدای ریاست جمهوری شده بود. رد صلاحیت رییس جمهور سابق و عضو پیشین خبرگان را این گونه ببینید به ویژه که حسن روحانی کاملا سیاسی است و می داند آن اتفاق بیش از‌ آن که معطوف به گذشته باشد معطوف به آینده است. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»

دیگر خبرها

  • دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • عکسی قدیمی از همنشینی روحانی تندرو با خاتمی
  • عکسی قدیمی از همنشینی روحانی تندرو با سیدمحمد خاتمی
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیت
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان