Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف برگزار شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی مهدی شفیعی، قطب‌الدین صادقی، مجید رجبی‌معمار، رحمت امینی، پیمان شریعتی و گروه های شرکت کننده در این اختتامیه حضور داشتند.اسامی برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های مختلف به ترتیب زیر اعلام شد:بخش پوستر: لوح تقدیر به‌طور مشترک به مهدی کیانی برای نمایش کوردلیانوس و مریم برادران برای نمایش تقارن و دیپلم افتخار و تندیس به رضا چاوشی برای نمایش تلورانس اپرای صابونی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخش عکس: لوح تقدیر به‌طور مشترک به افرا شهبازی برای نمایش بوف کور و سهیل صحرانورد برای نمایش هام و کیارش مسیبی برای نمایش بیرون پشت دیپلم افتخار و تندیس دریافت کرد.
بخش پژوهش: سه لوح تقدیر به سپیده شمسی برای مقاله نوشتار زنانه در نمایش‌ شادی آور زنان, سعید نیکورزم برای ایده دراماتورژ فلسفی، مفهوم امر تراژیک عصر نیچه و سمانه زارع‌پور برای مقاله بررسی کمی آثار ترجمه شده و تالیفی نظریه برشت در ایران تقدیم شد.
بخش تجربه‌های اجرا: تندیس و دیپلم افتخار به حسین توازن‌زاده برای نمایش نرگس اهدا شد.همچنین بخش برگزیده جشنواره‌ها: مرتضی محمدی برای نمایش مناقشه دیپلم افتخار و تندیس دریافت کرد.بخش نمایشنامه‌نویسی: لوح تقدیر به طور مشترک به حسین برفی نژاد برای نمایشنامه مکان، تهران و نیما نادری برای نمایشنامه بیماری و لوح تقدیر این بخش به میلاد غلامی برای نمایشنامه فانوس و تندیس و دیپلم افتخار نیز به مهین بهزادی برای نمایش وقتی با بودا روبرو شدی بودا رو بکش اهدا شد.بخش طراحی صحنه: لوح تقدیر این بخش به سجاد امیر مجاهدی برای نمایش قضیه و سعدی محمدی برای نمایش تابستان دیپلم افتخار و تندیس دریافت کرد.بخش جلوه‌های ویژه بصری: لوح تقدیر این بخش به نمایش آقا محمدخان داده شد.بخش بازیگری مرد: لوح تقدیر این بخش به کامبیز منصف برای نمایش رویای کولی آشفته و لوح تقدیر به امیر شمس برای نمایش مجلس مختلف‌خوانی و دیپلم افتخار و تندیس به سعدی محمدی برای نمایش تابستان اهدا شد.بخش بازیگری زن: لوح تقدیر به بیتا عزیز اقلی برای نمایش u+263f و لوح تقدیر به راشین دیدنده برای نمایش بی مرگی و تندیس و دیپلم افتخار به صبا ایزدپناه برای نمایش کار خانگی تقدیم شد.بخش متن: لوح تقدیر به صبا نجاتی برای نمایش مجلس مختلف‌خوانی اهدا شد.پریسا میرعلی دیپلم افتخار و تندیس دریافت کرد.همچنین پس از مشورت که با مدیرکل هنرهای نمایشی انجام کرفت نمایش نرگس به کارگردانی حسین توازن‌زاده برای حضور در جشنواره سی و ششم جشنواره تئاتر فجر معرفی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: اختتامیه نهمین دوره مسابقه گروهی رشد، روز گذشته در مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه (سلام الله علیها) بندرعباس برگزار شد که در این مراسم از پژوهشگران حوزه علمیه خواهران هرمزگان قدردانی شد.

 سمیه احمدی طیفکانی افزود: در نهمین دوره مسابقه گروهی رشد؛ یک گروه حائز رتبه کشوری و شش گروه منتخب استانی در نهمین دوره مسابقه رشد شدند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان  گفت: گروه شهید سلیمانی با موضوع «راهکار‌های تقویت روابط عاطفی از منظر امام خامنه ای» با راهنمایی مریم جعفری سراجی و نگارش  خاتون سهراب پور و  سمیه رضایی شایسته تقدیر کشوری شدند.

 احمدی طیفکانی گفت: مدرسه علمیه الزهراء (سلام الله علیها) بندرعباس، مدرسه فاطمه بنت الرسول (سلام الله علیها) جاسک و مدرسه علمیه الزهراء (سلام الله علیها) کیش نیز با راهنمایی اساتید و تدوین طلاب شایسته تقدیر استانی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب