Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از کشته شدن ۳۳ نفر از عناصر گروه تروریستی داعش در حمله ای هوایی در غرب استان الانبار عراق خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، جنگده های ائتلاف بین المللی مواضع داعش در بخش عنه در غرب استان الانبار را هدف قرار دادند.

در این حمله 20 عنصر داعش کشته و شمار زیادی زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستور العبادی برای تسریع عملیات موصل

حیدر العبادی نخست وزیر عراق از روند عملیات آزادسازی شهر موصل از دست گروه تروریستی داعش آگاهی یافت و دستورات جدیدی برای تسریع در این عملیات صادر کرد.

دفتر اطلاع رسانی العبادی در بیانیه ای اعلام کرد: العبادی از مقر فرماندهی عملیات مشترک موصل بازدید و با فرماندهان نظامی و امنیتی دیدار کرد.

براساس این بیانیه، در این بازدید روند عملیات آزادسازی موصل با نام ای نینوا ما می آییم و پیشروی نیروها در محورهای مختلف و نزدیک شدن آنها به آزاد سازی کامل کرانه راست این شهر به طور مفصل تشریح شد.

این بیانیه افزود: العبادی دستوراتی را صادر کرد که بر تداوم روند پیروزیها و تسریع در یکسره کردن نبرد همراه با تاکید بر اهمیت حفظ جان نیروها و غیرنظامیان تاکید داشت.

نیروهای امنیتی از نوامبر گذشته تاکنون توانسته اند 90 درصد شهر موصل را از دست گروه تروریستی داعش آزاد کنند و فرماندهان امنیتی پیش بینی می کنند که روند آزادسازی این شهر تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان تکمیل شود.

خنثی سازی نقشه داعش برای حملات در ماه مبارک رمضان

ستاد اطلاع رسانی جنگ در عراق از حمله هوایی ارتش عراق به نشست مهم سران داعش در بخش القائم در غرب استان الانبار خبر داد که درحال برنامه ریزی برای حملات متعدد در ماه مبارک رمضان بودند.

در بیانیه ستاد اطلاع رسانی جنگ در عراق آمده است: هسته بازهای وزارت اطلاعات با هماهنگی فرماندهی عملیات مشترک در عملیاتی ویژه توانست به یک نشست مهم سران داعش در بخش القائم حمله کنند. سران داعش در این نشست درحال برنامه ریزی برای اجرای حملات تروریستی علیه مردم در ماه مبارک رمضان و ترور برخی از قضات و حمله به بخش حدیثه و اطراف مناطق الربطه بودند.

این ستاد افزود: در این حمله هوایی دقیق و موثر جنگنده های عراقی، 13 تروریست کشته و شماری زخمی شدند.

برپایه گزارش این ستاد، هشت هدف دیگر داعش نظیر انبارهای سلاح و راکت، کارگاه بمبگذاری خودروها و تجهیزات و ادوات نظامی نیز در این حملات هوایی به طور کامل منهدم شد.

انتهای پیام/

R7891/P36446/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد

ام فهد اینفلوئنسر عراقی سال گذشته به اتهام انتشار ویدئو‌هایی که «خلاف عفت» تشخیص داده شده بود به زندان محکوم شد. دو مقام امنیتی عراق که نخواستند نامشان فاش شود گفته‌اند که ام فهد در یکی از خیابان‌های بغداد به ضرب گلوله یک مرد موتورسوار به قتل رسید. 

این زن جوان در شبکه‌های اجتماعی «تیک تاک» و «اینستاگرام» صد‌ها هزار دنبال‌کننده (فالوئر) داشت. 

او در بسیاری از ویدئو‌هایی که منتشر می‌کرد در حال رقص با ترانه‌های خواننده‌های عراقی بود. 

دادگاهی در عراق در ماه فوریه سال ۲۰۲۳ ام فهد را به دلیل انتشار ویدئو‌های «خلاف عفت» و «جریحه دار کردن عفت و اخلاق عمومی» به شش ماه زندان محکوم کرده بود. 

تصاویر ویدئویی طی ساعات گذشته در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که گفته می‌شود لحظه تیراندازی به ام فهد را نشان می‌دهد.

مقام‌های عراق از کاربران اینترنتی خواسته‌اند تا با مراجعه به یک پلتفرم ویژه، موارد «غیر اخلاقی» در شبکه‌های اجتماعی را گزارش کنند. شماری از ستاره‌های شبکه‌های اجتماعی عراق از زمان معرفی این پلتفرم یا به زندان محکوم شده‌اند یا مجبور به عذرخواهی علنی بابت محتوای منتشرشده در حساب‌های خود شده‌اند. 

تاره فارس، مانکن و اینفلوئنسر عراقی پیش از این در سال ۲۰۱۸ به ضرب گلوله در بغداد کشته شده بود.

منبع: یورونیوز

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا