Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست>انتخابات - تسنیم نوشت: دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: آقای روحانی! برای اینکه درجه ساختارشکنانه برخی از اظهاراتتان در روزهای اخیر را درک کنید خوب است به عکس‌العمل دشمنان انقلاب اسلامی توجه کنید.

محمدنبی حبیبی گفت: آقای روحانی می‌داند که بسیاری از مردم از عملکرد دولت یازدهم به خصوص در امور اقتصادی و فرهنگی ناراضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا چاره کار را در فرافکنی و انحراف ذهن مردم از مطالبات اصلی خودشان دیده است.

وی افزود: شما وکیل مدافع سران فتنه 88 شده‌اید؟ آقای روحانی آیا مقام ریاست جمهوری آنقدرمهم است که شما همه ارزشهای انقلاب را زیرپا بگذارید و براندازان را عزیز خود تلقی کنید؟ و اسیر حبّ جاه بشوید؟

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خطاب به دولتمردان دولت یازدهم و اصلاح‌طلبانی که داخل نظام هستند، گفت: آقای روحانی به قول معروف به سیم آخر زده است؛ حسابتان را با روحانی ساختارشکن جدا کنید.

روحانی در مناظره سوم به اخلاق پایبند نبود

محمدصالح جوکار عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نيز با اشاره به مناظره سوم کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: متاسفانه درمناظره سوم شاهد آن بودیم که آقای روحانی به هیچ عنوان به اخلاق پایبند نبود و حتی در سخنانش به برخی از نهادها و ساختارهای نظام تاخت.

وی افزود: آنچه که در مناظرات مشخص بود، نجابتی بود که در کاندیدای جبهه مردمی وجود داشت و در مقابل آنهابعضی از آقایان که بدون هیچ خط قرمزی برخی مطالب خلاف واقع را مطرح کردند، قرار داشتند کهدر واقع با سخنان‌شانتعرض به حقوق مردم داشته و با این بداخلاقی‌شان باعث خوشحالی دشمنان قسم خورده این نظام شدند.

روحانی حرف‌هایش را پس می‌گیرد و دوباره مطرح می‌کند

سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی پیرامون اظهارات کاندیداهایانتخابات ریاست‌جمهوری در سومین مناظره زنده تلویزیونی، گفت: بعضی آقایان اخلاق را رعایت نمی‌کنند و این موضوع فرهنگ بدی را در جامعه نهادینه می‌کند. آیا مردم باید به کسی که حراف‌تر است و افشا می‌کند و فحش می‌دهد، رای بدهند؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: آقای جهانگیری که توسط دیوان محاسبات محکوم شده و پاداش چند صد میلیونی گرفته نمی‌تواند از پاکدستی دفاع کند. روحانی هم از جاده صداقت خارج شده و حرف‌هایی را یک بار زده، دوباره پس می‌گیرد و بار دیگر آن را مطرح می‌کند.

27219

کلید واژه‌ها : انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم - حسن روحانی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان

مردم چاد امروز پای صندوق‌های رای می‌روند تا اولین رئیس جمهور خود را پس از حاکمیت نظامیان بر این کشور انتخاب کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، « اردیس دبی» پس از 30 سال تکیه زدن بر صندلی ریاست جمهوری چاد، در اردیبهشت 1400 هنگام بازدید از واحدهای ارتش که مشغول نبرد با شورشیان شمال این کشور بودند، کشته شد. پس از آن شورای انتقالی متشکل از افسران بلندپایه تشکیل شد و ژنرال « محمد ادریس دبی» پسر رئیس جمهور را به عنوان رئیس جمهور موقت چاد انتخاب کردند.

مردم چاد امروز پای صندوق‌های رای می‌روند تا رئیس جمهور جدید کشورشان را انتخاب کنند.

درهای حوزه‌های رای گیری ساعت 7 صبح به وقت محلی به روی 8 میلیون و 500 هزار نفر دارای شرایط رای دادن گشوده می‌شود و آنان تا ساعت 17 عصر فرصت دارند رای خود را به صندوق‌ها بریزند.

به نوشته روزنامه القدس العربی، در این انتخابات « محمد ادریس دبی » رئیس جمهور موقت، « البرت باهیمی » نخست وزیر سابق به همراه هفت نامزد دیگر با هم رقابت خواهند کرد.

چاد پس از رئیس جمهور مقتول به کدام سو می‌رود؟

نظامیان آرای خود را دیروز به صندوق‌ها ریختند و پیش بینی می‌شود نتایج اولیه انتخابات در 21 آوریل و نتایج نهایی آن در 5 ماه می اعلام شود.

چنانچه هیچ یک از نامزدها بیش از 50 درصد آرای لازم برای ورود به کاخ ریاست جمهوری را بدست نیآورند، انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد و دو دوم انتخابات ریاست جمهوری در 22 ژوئن سال جاری میلادی برگزار می‌شود.

انتخابات ریاست جمهوری چاد امروز درحالی برگزار می‌شود که احزاب مخالف و شماری از تشکلات مدنی آن را تحریم کرده‌اند. آنها معتقدند «دبی» و متحدانش بر نهادهای مهم حاکمیتی سیطره دارند و این موضوع می‌تواند بر سلامت و شفافیت انتخابات تاثیرگذار باشد.

کارشناسان ناظر بر تحولات چاد پیش بینی می‌‎کنند محمد ادریس دبی با کسب بیشترین آراء به کاخ ریاست جمهوری راه یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • سرطان اسرائیل در روز‌های پایانی
  • مواضع متناقض سران غربی در برابر اتفاقات اخیر آمریکا + فیلم
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین