Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@20:52:02 GMT

منتظر پاسخ سنگ سفیدی هستیم/ خواب فوتسال خطرناک است!

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۸۹۳۹۱

منتظر پاسخ سنگ سفیدی هستیم/ خواب فوتسال خطرناک است!

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی می گوید شرایط فعلی فوتسال خطرناک و به ضرر این رشته است.

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شروع تمرینات تیم فوتسال تاسیسات دریایی از فردا، گفت: هرچند یک مقدار دیر است ولی باید تمرینات را استارت بزنیم. باتوجه به اینکه بازیکنان ما در ماه رمضان روزه می گیرند، کار بدنسازی در آن ماه سخت است و باید زودتر تمرینات را شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم ما تغییراتی داشته و چند بازیکن از آن جدا شده اند. همچنین وضعیت محمدرضا سنگ سفیدی مشخص نیست و منتظر پاسخ این بازیکن هستیم تا ببینیم چه می شود. جواد اصغری مقدم و حسین سلطانی را هم مدنظر داریم که مذاکراتی با این دو بازیکن انجام داده ایم. هم سلطانی و هم اصغری مقدم از دوستان خوب من هستند و تا یکی دو روز آینده یکی از این عزیزان به تیم ما اضافه خواهد شد.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات در پایان گفت: ما که کارمان را از فردا آغاز می کنیم ولی امیدوارم بلاتکلیفی تیم های فوتسال زودتر مشخص شود. فوتسال در خواب بدی فرو رفته و این خواب، خطرناک است. تا الان فقط تکلیف ۴ تیم مشخص شده و ۲ تیم کارشان را شروع کرده اند. مابقی منتظر تعیین وضعیت خودشان هستند در حالی که باید دو ماه قبل از شروع مسابقات، تمرینات شروع شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی شرکت آبفای تفت، " فرامرز شاکری شمسی" یکشنبه شب میزان بارش این شهرستان در چند روز گذشته را بیش از ۵۰ میلیمتر عنوان کرد و افزود: جاری شدن سیلاب باعث خسارت به جاده ها، تاسیسات و ابنیه در شهرستان تفت شد.

وی ادامه داد: همچنین با ورود سیلاب به شبکه‌های فاضلاب و تصفیه خانه‌های تفت و اسلامیه باعث ایجاد حوادث و خسارات زیادی به این مجموعه ها شد.

شاکری شمسی با اشاره به پایداری تامین و توزیع آب شرب در طول بارندگی های اخیر تصریح کرد: با همت پرسنل این امور در رفع سریع اتفاقات خللی در خدمت رسانی به مشترکان و شهروندان ایجاد نشده است.

دیگر خبرها

  • گروسی: ایران باید دسترسی به یکسری تاسیسات خاص را بدهد
  • در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا