Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:27:15 GMT

نماینده شیراز: دولت 3 و سال اندی از کشور آواربرداری کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۹۰۹۵۴

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: دولت یازدهم طی سه سال و نیم اخیر از کشوری که 8 سال در آتش سوخت آواربرداری کرد.

به گزارش ایسنا، فرج الله رجبی در همایش مهندسان حامی روحانی در یاسوج افزود: در دولت‌های نهم و دهم 23هزار میلیارد تومان پول نفت فروخته شده به خزانه کشور واریز نشد و در حال حاضر در بودجه سال 96 نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت نفت را موظف به بازگشت این پول کرده اند اما چرا کسی پاسخگو نیست که این میزان پول چگونه هزینه شده و به کجا رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به عقب بر نمی گردیم که در چندین مورد پول ارز کشور را با کامیون وارد کرده‌­ایم. برجام ثمرات خوبی از جمله حل این بی اعتباری در دنیا برای ایران اسلامی را در پی داشته است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در دولت قبل سیستم نظارت بر بودجه و خرج کشور را از بین برده اند تا هر طور می­خواهند خرج کنند اما در دولت یازدهم این سیستم احیا و در حال ارتباط و تعامل با کشورهای دنیا هستیم.

رجبی تصریح کرد: به عقب بر­نمی­گردیم چون به ­راحتی و بدون هیج مانعی می­توانیم از دولت تدبیر و امید انتقاد کنیم.

وی ادامه داد: برجام یک تصمیم ملی است به طوریکه بیش از 20جلسه با حضور سران قوا و شورای امنیت ملی کشور در این زمینه تشکیل شد و بعد از جنگ تحمیلی بزرگترین تصمیم سیاسی ایران اسلامی بود و منافع ما ایجاب می­‌کرد که با جامعه جهانی ارتباط داشته باشیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دونال ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و نخست­وزیر رژیم صهیونیستی برجام را ننگین­ترین قرارداد و سند بین­المللی می­دانند که عده­ای نیز در داخل کشور با تشکیل مافیای رسانه دقیقا در این مسیر حرکت می­کنند.

رجبی تاکید کرد: نباید برجام را تنها در مسائل اقتصادی، گشایش‌­های مادی و سرمایه­گذاری خارجی خلاصه کرد بلکه باید مسئله برجام و دستاوردهای آن را در بایدها و نبایدهای زندگی جامعه جهانی جست­­ و جو کرد.

وی گفت: برخی­ها بجای پرداختن به دوران پسابرجام کمی به دوران قبل از آن برگردند و ببیند اگر برجام نبود چه بر سر این مملکت می­آمد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: در دولت نهم و دهم قیمت مسکن به یک باره چند برابر، قیمت دلار سه برابر شد، قیمت بنزین از 80تومان به 700تومان رسید، دانشجویان ستاره­‌دار شدند و نرخ تورم با وجود نفت 120دلاری به بیش از 40درصد رسید.

رجبی بیان کرد: به عقب برنمی­گردیم چرا که بازگشت به عقب منجر به لگدمال کردن عزت، اقتدار، اعتبار دینی و انقلابی ملت و به تاراج دادن سرمایه ملی توسط عده­ای نادان و نااهل می شود.

وی خاطرنشان کرد: با نادانی عده­‌ای در دولت‌های نهم و دهم بهترین و طلایی­‌ترین دولت ایران به هدر رفت.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا کسانی که در آن دوره از دولت‌های نهم و دهم حمایت می­کرده‌­اند امروز مسئولیتش را نمی­‌پذیرند و چرا در مقابل این منکر بَین سکوت کرده‌­اند و همچنان سکوت می­‌کنند.

رجبی ادامه داد: برخی از داوطلبان انتخابات ریاست­جمهوری در مناظرات تلویزیونی اخلاق را رعایت نکردند و اقدام به بداخلاقی و عوام­‌فریبی کرده­‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مرحله دوم مجلس در شیراز و زرقان

ایسنا/فارس فرماندار شیراز از درنظر گرفتن ۵۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان خبر داد.

لطف‌الله شیبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و مرودشت، پاسارگاد، ارسنجان به مرحله دوم کشیده شد، گفت: در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان انتخابات به مرحله دوم کشیده شد.

وی با بیان اینکه در این حوزه انتخابیه ۴ نفر برای ۲ کرسی در مجلس شورای اسلامی به رقابت می‌پردازند، افزود: در مرحله دوم علیرضا پاک فطرت، ابراهیم عزیزی، سیداسماعیل حسینی و رحمت‌الله مرزوقی رقابت خواهند داشت.

شیبانی زمان برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی را ۲۱ اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و گفت: بر اساس توافق وزارت کشور و شورای نگهبان انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

فرماندار شیراز تصریح کرد: در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های شیراز و زرقان ۸۷۵ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شد اما به دلیل اینکه در مرحله دوم دیگر انتخابات مجلس خبرگان رهبری نداریم، صندوق‌ها را بر اساس تعداد آراء مأخوذه در مرحله اول خواهیم داشت که بر اساس پراکندگی در محلات و روستاها خواهند بود و در نهایت حدود ۵۰۰ شعبه اخذ رأی برای حوزه انتخابیه شیراز و زرقان برای مرحله دوم انتخابات مجلس خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مجریان انتخابات در شعبات دو شهرستان مشخص شده‌اند، گفت: طبق تقویم برای مجریان انتخابات تعیین تکلیف شده است و بر اساس آن جلو می‌رویم.

شیبانی در پاسخ به اینکه در این مرحله هم شعب اخذ رأی سیار خواهیم داشت، افزود: بله صد درصد به منظور رفاه حال مردم، هم صندوق سیار هم صندوق ثابت خواهیم داشت.

فرماندار شیراز با بیان اینکه انتخابات مجلس در ۱۴ مرکز در شهرستان شیراز برگزار خواهد شد، گفت: از این تعداد ۱۱ مرکز در کلان‌شهر شیراز که ۱۰ مرکز مربوط به خود شیراز و یک مرکز در صدراست. ۳ مرکز هم مربوط به بخش ارژن و سیاخ دارنگون است و مجموعاً ۱۴ مرکز پشتیبان‌کننده شعبات اخذ رأی خواهند بود.

وی بیان کرد: در زرقان هم یک مرکز در فرمانداری شهرستان مستقر شده است که به طور کلی ۱۵ مرکز در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان انتخابات مرحله دوم مجلس را پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مرحله دوم مجلس در شیراز و زرقان
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • پیشنهاد امیرعبداللهیان به ایرانیان خارج از کشور
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • مساله اتباع بیگانه، امنیت، کم آبی و بیکاری چالش‌های اصلی فارس است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم