Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:16:01 GMT

برنامه تبلیغاتی قالیباف در رادیو معارف پخش نشد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۹۴۴۹۶

برنامه تبلیغاتی قالیباف در رادیو معارف پخش نشد

به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف دراین بازپخش برنامه تبلیغاتی خود به نکاتی اشاره کرد، اینکه « دولت مردم » مصمم است که با چهار درصدی ها مبارزه کند و در مقابل آنان، محکم می ایستد.
وی همچنین علت اصلی اختلاف طبقاتی در کشور را وجود چهاردرصدی هایی دانست که اجازه فعالیت به 96درصد مردم نمی دهند.
قالیباف دربخش دیگری از سخنانش اظهارکرد: ما قول داده ایم که با راه اندازی سامانه ملی کارانه بتوانیم به جوانانی که قبلا مشغول به کار بودند اما به دلایل مختلفی امروز بدون کارهستند ، کمک کنیم و هر ماه 250 هزار تومان به آنان بدهیم تا زمانی که کار مناسبی از طریق سامانه معرفی کنیم و این حداقل کمکی است که می توان به جوانان جویای کار داشت و این حق آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قالبیاف درباره مالیات هم اینگونه اظهارکرد: قول می دهیم به مالیات با دقت رسیدگی کنیم. در زمان حاضرمالیات را از 96درصد مردم اعم از کارمندان، فروشندگان و تولید کنندگان، سر وقت می گیریم ولی از آن چهاردرصد استفاده کننده از بیشترین سود و رانت، نام و نشانی نیست.
این نامزد دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری به برجام هم اشاره کرد و آن را سندی ملی بیان و از دولتمردان بابت آن قدردانی کرد اما در عین حال این سوال را پرسید مبنی براینکه مردم می گویند ؛ چرا دولت همه کارها را تعطیل کرده است و موضوعش برجام شده است؟
قالیباف همچنین به 29 اردیبهشت روزانتخابات اشاره کرد و گفت: روز 29 اردیبهشت روز خداحافظی با کسانی است که می گویند « نداریم، نمی شود و نمی توانیم».
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
اجتمام *1724* 1776
خبرنگار: لیلا خطیب زاده * انتشار: حسین فتح الهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.

وی گفت: موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.

وی ادامه داد: اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

دیگر خبرها

  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی