Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش روابط عمومي بانک اقتصادنوين، سيامک دولتي در جمع همکاران مديريت بين‌الملل، مدير امور شعب و مسئولين ارزي شعب سراسر کشور اين بانک با اشاره به لزوم دقت عمل در اين بخش گفت: تعاملات بانکي بين‌المللي پيچيدگي‌هاي خاص خود را دارد که اين پيچيدگي‌ها ايجاب مي‌کند همکاران فعال در اين بخش ضمن آگاهي از مقررات و قوانين داخلي و بين‌المللي بر بخش نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي صادره از سوي نهادهاي ذي‌صلاح از جمله بانک مرکزي جمهوي اسلامي ايران نيز اشراف کامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: پايبندي به قوانين لازمه فعاليت در نهادهاي پولي و مالي از جمله بانک‌ها است و با توجه به حساسيت هاي موجود در تعاملات بين‌المللي ضريب اين حساسيت در حوزه ارز و بين‌الملل دو چندان است.
وي در ادامه سخنان خود به لزوم به روز بودن اطلاعات همکاران فعال در بخش بين‌الملل اشاره کرد و گفت: توجه به آموزش‌هاي ضمن خدمت امکان روز آمدي همکاران را در اين بخش فراهم مي‌کند.
در ادامه اين مراسم تورج کاکوند مدير امور بين‌الملل بانک اقتصادنوين نيز طي سخناني با اشاره به لزوم سرعت بخشي در ارايه خدمات ارزي به مشتريان گفت: برنامه‌ريزي‌ها بايد به گونه‌اي صورت پذيرد که خدمات ارزي مورد نياز مشتريان در همه شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور ارايه شود.
وي با اشاره به اينکه يکي دلايل عدم ارايه خدمات ارزي در تمام شعب کمبود نيروي متخصص در اين حوزه است، ابراز اميدواري کرد که خدمات ارزي به زودي در تمام شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور ارايه شود.
محمد آخرتي مدير امور شعب بانک اقتصادنوين نيز در اين نشست از آمادگي واحد ريالي براي همکاري با واحد بين‌الملل اين بانک براي تامين نيروي انساني حوزه بين‌الملل خبر داد.
وي گفت: بانک اقتصادنوين پيش از اين در حوزه ارزي و بين‌الملل عملکرد قابل قبولي داشته است که اميدواريم با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته شاهد توسعه کمي و کيفي اين خدمات در تمامي شعب بانک اقتصادنوين در آينده نزديک باشيم.
در ادامه اين مراسم همکاران مديريت بين‌الملل و روساي دواير شعب ارزي تهران و شهرستان‌ها به بيان ديدگاه‌ها و نظرات خود پيرامون موارد مرتبط با اين حوزه پرداختند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیان‌پور، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک طی سفر به خراسان رضوی ضمن حضور در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و دریافت گزارشی از اقدامات و برنامه‌های آزمایشگاه استان و بازدید از بخش‌های فنی و ستادی اداره کل، برنامه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را در سال جهش تولید، تشریح کردند.

کیان‌پور افزود: هم اکنون در سطح استان‌ها با ۳۷ سازمان و دستگاه اجرایی همکاری نزدیکی داریم و در راستای برنامه ورود به بازار‌های جدید و ارایه خدمات فنی و مهندسی به دیگر سازمان‌ها، ارائه خدمات به دیگر سازمان‌ها در کنار شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی امسال افزایش خوبی خواهد یافت.

وی با بیان اینکه امسال بودجه مناسبی برای توسعه و بهسازی آزمایشگاه‌های فنی و مکانیک خاک در استان‌ها در نظر گرفته شده است، افزود: باتوجه به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک شرکت دانش‌بنیان، فناورانه و مردم پایه است توسعه شرکت به تجهیزات نوین و آخرین فناوری‌ها به طور مستمر پیگیری می‌شود که امسال ضمن تجهیز آزمایشگاه‌ها به دستگاه‌های جدید، تعدادی ساختمان بهسازی و خودرو‌های خدمت خریداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه تنوع آزمایش‌های قابل‌ارایه در این شرکت بیش از نیاز کشور است، افزود: باتوجه‌به اینکه محصولات و آزمایش‌های جدیدی در دنیا تولید و بهره‌برداری می‌شود، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز امسال تنوع سبد ارایه خدمات آزمایشگاهی خود را به ۷۵۰ نوع آزمایش افزایش خواهد داد تا نیاز صنعت و پروژه‌های عمرانی را پاسخگو باشد.

بر اساس این گزارش مجید کیان‌پور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، خدایار روان‌بد، معاون توسعه مدیریت و منابع، شهرام جمعه خالدی، ذیحساب، حمیدرضا شیخ انصاری، مدیرکل حوزه ریاست، روابط‌عمومی و ارزیابی عملکرد از بخش‌های مختلف آزمایشگاه استان خراسان رضوی بازدید و ضمن استماع گزارش مدیرکل آزمایشگاه استان خراسان رضوی، بررسی عملکرد سال گذشته و برنامه‌های امسال استان در دیدار صمیمی برای رفع مشکلات همکاران شرکت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بانک ملی ایران؛ پشتیبان توسعه طرح های صنعت نفت کشور
  • ارایه خدمات دولتی از خرداد به دارندگان مجوزهای کاغذی ممنوع است
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • اعطای ۴۲ میلیارد دلار ارز در حوزه تولید در سال گذشته
  • خدماتی که صندوق صعب‌العلاج به بیماران تالاسمی ارایه می دهد
  • بهره مندی از گلستان های گل محمدی برای جذب گردشگر
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران