Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رييس کميته اطلاع‌رساني ستاد انتخابات خوزستان از تاييد صلاحيت 9 کانديداي ديگر شوراي شهر در استان، از سوي ستاد مرکزي انتخابات کشور خبر داد.

شهاب رزمي اظهار کرد: با اعلام ستاد انتخابات مرکزي، صلاحيت 9 کانديداي ديگر شوراي شهر در خوزستان تاييد شد که از اين تعداد هيچ‌کدام مربوط به شهرستان اهواز نمي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وي گفت: بر اين اساس در شهرستان رامهرمز يک نفر، در رامشير 2 نفر، در اروندکنار يک‌نفر، در آبادان يک نفر، در سوسنگرد 2 نفر، در بستان يک نفر و در سردشت بهبهان نيز يک نفر تاييد شدند. در حوزه روستايي تاييد صلاحيت نداشتيم و تعداد انصرافي‌ها نيز تاکنون 396 نفر بوده است.

رييس کميته اطلاع‌رساني ستاد انتخابات خوزستان بيان کرد: ستاد انتخابات مرکزي چند روز پيش نيز صلاحيت 35 کانديداي ديگر را تاييد کرده بود که با احتساب اين افراد، تعداد تاييد صلاحيت‌هاي چند روز اخير به 44 نفر رسيده است.

وي با بيان اين‌که تاکنون در کل استان سه هزار و 392 نفر براي حوزه شهري تاييد شده‌اند، گفت: احتمال اينکه تا پيش از روز جمعه، 29 ارديبهشت‌ماه، صلاحيت افراد ديگري هم احراز شود، وجود دارد. در اين زمينه قانون سکوت کرده است، چراکه معمولا پس از اعلام نخست اسامي داوطلبان ديگر فرم 28 بسته مي‌شد، اما براي انتخابات امسال اين‌گونه نبوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک‌هفته آغاز می‌شود.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ پایان می‌یابد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901779

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟