Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@14:17:52 GMT

هیچ گاه به قالیباف به چشم رقیب نگاه نکردیم

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۱۷۰۰۸

هیچ گاه به قالیباف به چشم رقیب نگاه نکردیم

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محی‌الدین طاهری شامگاه دوشنبه این سخنان را در حاشیه ائتلاف ستادهای رئیسی و قالیباف در استان فارس بیان کرد.
مسئولان ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان فارس با حضور در ستاد انتخاباتی دکتر محمد باقر قالیباف در شیراز با یکدیگر اعلام همبستگی و ائتلاف کردند.
این اقدام پس از آن صورت گرفت که محمد باقر قالیباف دوشنبه در بیانیه ای کناره گیری خود از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به نفع رئیسی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای راهبری ستاد انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی در استان فارس با تشکر از سردار محمد علی شیخی مسئول ستاد انتخاباتی قالیباف در استان گفت: قالیباف دردوران دفاع مقدس امتحان خود را پس داده بود و امروز هم در سنگر دفاع از ارزشهای اسلامی در مقابل امواج تهمت مانند کوه ایستاد و حجت الاسلام رئیسی را همراهی کرد.
طاهری در مورد شخصیت قالیباف با اشاره به حوادث سال 78 گفت:اگر فداکاری های نیروی انتظامی و قالیباف در آن سالها نبود الان مملکت اینجا نبود و ما سالها به عقب تر برگشته بودیم.
وی با بیان اینکه دشمنان خط ولایت و نظام به دنبال آسیب به نظام اسلامی هستند افزود: قالیباف و رئیسی هر دو حامی ولایت و نظام اسلامی هستند و ما اجازه نمی دهیم کسانی بتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند.
رئیس شورای راهبری ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان فارس با اشاره به کناره گیری قالیباف از انتخابات گفت: امروز ما ثابت کردیم که رقابتی بین این دو عزیز نبوده و ما تا آخر کنار هم هستیم و برای حفظ مسیر ولایت و نظام هر دو ستاد همپوشانی کردیم و دست در دست هم گذاشتیم و با این کار ضربات مهلکی به رقیب وارد کردیم به گونه ایی که آنها دست و پای خود را گم کرده اند.
وی گفت: این اقدام انقلابی آقای قالیباف ، حاکی از آن بود که هر دو بزرگوار در یک جبهه بودند و این نشان می‌دهد که دوستان انقلابی، وقتی احساس کنند خطری انقلاب را تهدید می‌کند دست به دست هم می‌دهند تا خطر را دور کنند، حتی اگر به قیمت قربانی شدنشان باشد.
طاهری با آرزوی پیروزی برای حجت الاسلام رئیسی گفت: این دو ستاد یک لشکر در کنار یکدیگر هستند و ما اجازه نمی دهیم خون شهدا پایمال شود.
مسئول ستاد انتخاباتی قالیباف نیز در این آیین گفت: آنچه امروز ما را دور هم جمع کرده است؛ بحث انصراف دکتر قالیباف نیست چرا که آقای قالیباف وارد رقابت انتخابات شد و توانست به خوبی دولت فعلی را به چالش بکشد، همچنین در مناظرات به خوبی دفاع کرد و نشان داد امروز کسانی در کشور هستند که وقتی پای منافع نظام در میان باشد حاضر هستند فداکاری کنند.
محمد علی شیخی گفت: استراتژی قالیباف و رئیسی؛ طرف مقابل را برای ضربه زدن به کاندیدای نهایی سر در گم کرده بود و امروز آنچه را که دکتر قالیباف باید انجام می داد را انجام داد باعث انسجام دو جبهه شد.
شیخی گفت: با اتحاد دو ستاد شاهد تحولات اساسی در بچه های انقلابی خواهیم بود و رقابت های انتخاباتی داغ تر خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری جلسه با نیروهای ستاد دکتر قالیباف بعد از کناره گیری ایشان گفت: امروز از تمام نیروهای ستاد خواستیم با تمام توان حامی حجت الاسلام رئیسی باشند.
رئیس ستاد قالیباف در استان فارس با بیان اینکه تعداد 32 ستاد شهرستانی در فارس برقرار است افزود: ما ستادهای خوبی در شهرستانها داریم که تکلیف امروز ما حمایت از رئیسی است.
در پایان این آیین، مسئولان هر دو ستاد تدابیری جهت هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر ستادهای هردو کاندیدا در سطح شهرستان‌ها انجام دهند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
7387 / 2027/ 1876
خبرنگار: رضا قادری ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مستند نامزد‌ها از سیزدهم اردیبهشت تا پنج شنبه بیستم اردیبهشت هر روز ساعت ۱۳ و ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه از سیما و ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از صدای مرکز فارس پخش می‌شود.
پخش مناظره هم در این بازده زمانی ساعت ۲۱ از سیما و ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از صدای مرکز فارس در حال پخش است.
فرصت یکسان و رایگان برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، در رادیو و تلویزیون مرکز فارس فراهم شده و
برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه آماده شده است.
از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.
فعالیت‌های تبلیغاتی همه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت به پایان می رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • ببینید | نگاه زاکانی رو به دوربین صداوسیما در هنگام سخنرانی رئیسی سوژه شد!
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع)