Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ائتلاف خدمت و پیشرفت انتخابات شورای اسلامی شیراز از برگزاری گردهمایی نامزدهای اصولگرا در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز در روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سعید قاضی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری از برگزاری گردهمایی نامزدهای اصولگرا در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد و اظهار داشت: این گردهمایی ساعت 17 عصر فردا چهارشنبه با حضور هواداران در مجتمع فرهنگی مذهبی امام خامنه‌ای برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و شهر شیراز اولویت ائتلاف خدمت و پیشرفت در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز است، گفت: لیست ائتلاف پیشرفت و خدمت با مشورت احزاب و گروه‌های سیاسی فعال اصولگرا به تایید رسیده و این لیست یک لیست متحد، متعهد و متخصص است.

قاضی‌پور بیان کرد: تخصص، کارآمدی و اصولگرایی اصل مهم در انتخاب اعضای ائتلاف خدمت و پیشرفت بوده است که در آن همه جوانب در نظر گرفته شده است.

سیروس پاک فطرت نامزد ائتلاف خدمت و پیشرفت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست با بیان اینکه شور و حال انتخاباتی در دوره پنجم شورای شهر از مجلس دهم بیشتر است و رقابت مثبت است، بیان کرد: کلان شهر شیراز باید الگوی سایر کلان‌شهرها باشد و ثبت‌نام کاندیداها نیز نیاز به بازنگری دارد.

مدیرکل سابق حوزه شهردار شیراز با بیان اینکه برخی از نامزدهای انتخاباتی اصول نظم تبلیغاتی را رعایت نمی‌کنند و مطمئن باشند مردم به عکس‌های رنگارنگ و ژست های گوناگون توجه نمی‌کنند گفت: فعالیت چهارساله شورای اسلامی شیراز را ستودنی است و در این مدت فعالیت‌های چشمگیر عمرانی در شهر انجام شده است.

محسن معین، دیگر نامزد ائتلاف خدمت و پیشرفت شیراز، نیز در این جلسه با بیان اینکه کلان‌شهر شیراز در حال تحول به سمت شیراز نوین است، اظهار داشت: این نشان از عملکرد جهادی شورای اسلامی شهر در دور چهارم و شهرداری است.

معین با بیان اینکه در شورای چهارم 43 تقاطع غیرهمسطح ساخته و بخشی در حال اجراست، افزود: در دوران فعالیت شورای چهارم شیراز 23 بلوار، 13 زمین ورزشی مسقف، 40 زمین چمن مصنوعی، 23 باغ خانواده و 24 فرهنگسرا ساخته شده است.

محمدرضی حدائق، دیگر نامزد اصولگرای ائتلاف خدمت و پیشرفت شیراز، با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع که باید به آن توجه شود تحقق مدیریت واحد شهری است، گفت: تا وقتی مدیریت شهری نباشد اداره‌ها مقابل هم هستند.

وی بیان کرد: آنچه در مدیریت شهری در دستور کار است برای ایجاد تعامل بین دستگاه‌ها است و قبل از اینکه تبدیل قانون شود می‌توان با دستورالعمل واحد از موازی‌کاری و تداخل‌کار جلوگیری کرد

محمدتقی تذروی، عضو دیگر ائتلاف خدمت و پیشرفت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز نیز اظهار داشت: در کمیسیون تلفیق به موضوع مدیریت واحد شهری رسیدیم و با آن به نتایج مثبت دست یافتیم و این نیاز به مدیران پرتوان در سطوح مختلف دارد.

تذروی به خشکسالی اشاره و خاطرنشان کرد: باید به سمتی برویم که از آب‌های خاکستری استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شورای آینده باید کار را در محله‌ها به دست مردم بدهند و طوری فرهنگ‌سازی کنند که با توجه به نامگذاری شیراز به حرم سوم اهل بیت (ع) زیارت اولویت نخست مسافران در شیراز باشد.

محسن ارکیا عضو دیگر ائتلاف خدمت و پیشرفت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: بسیاری از کاندیداها هزینه‌های زیادی برای انتخابات شورای شهر می‌کنند و این برای ما جای سوال دارد که این هزینه‌ها به چه منظور است و از کجا می‌آید.

ارکیا گفت: اینکه شورای اسلامی یک شهر قومی قبیله‌ای باشد موفق نیست و باید از گروه‌ها و احزاب مختلف باشد.

انتهای پیام/

R41382/P1384/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس