Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@05:17:42 GMT

قوی‌ترین مردان ایران از ائتلاف همت حمایت کردند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۲۰۰۵۹

به گزارش ایلنا، در این همایش که جمع زیادی از جامعه ورزش و برترین‌های قویترین مردان ایران برگزار شد، حاضران که جزو نفرات زبده این رشته ورزشی بودند؛ حمایت خود را از ائتلاف 7 نفره همدلی متخصصین تهران (همت) اعلام کردند.

حمید سلطانی از مهمترین و یکی از نامدارترین مردان‌آهنین یا قویتترین مردان ایران درباره گروه ائتلاف همت گفت: ما باید از افراد متخصص و کاربلد در انتخابات شورای شهر تهران حمایت کنیم و وظیفه خود می‌دانیم که نماینده‌ای هم از جمع ورزشی‌های متخصص نه مثل آنهایی که فقط اسم قهرمان را روی خود داشتند و ضعیف‌ترین عملکرد را در شورا طی دوره چهارم از خود بر جای گذاشتند، داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین ائتلاف همت نام‌ها و افرادی دیده می‌شود که هم تخصص دارند و هم اینکه سوابق آنها بیانگر توانمندی آنها در امور اجرایی است.

درحالیکه سخنان وی با تشویق و تایید حاضرین در سالن اجتماعات تجارتخانه جهانیان قرار گرفته بود، وی از خانواده بزرگ ورزش خواست تا با نگاهی عمیق و دقیق به ائتلاف 7 نفره همت در انتخابات شورای شهر تهران رای بدهند.

در ادامه از قویترین مردان ایران با اهدای لوح و هدایای دیگر تجلیل به عمل آمد.

نام اختصاری (همت) متشکل از محسن هاشمی، محمدرضا ایرانمنش، سیداحمد نبوی، علیرضا فغانی، سیدمهدی شیرمردی، علی ناظم و جلال سیدمحمدی آشتیانی است که برای حضور در پنجمین دوره شورای شهر تهران کاندیدا شده‌اند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان

همشهری آنلاین عکسی از مراسم افتتاح باشگاه هادی چوپان با عنوان کارخانه عضله سازی با حضور قوی‌ترین مردان ایران در فضای مجازی پربیننده شده است. هادی چوپان قهرمان و نایب قهرمان مستر المپیا و همچنین قهرمان ۲ مسابقه بزرگ آرنولد کلاسیک است.

دیگر خبرها

  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • (عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان
  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد