Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@21:34:20 GMT

فراز حریف کرار جاسم می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۲۸۶۸۰

تنها مساله ای که ما را امیدوار می کند تا کرار جاسم در لیگ هفدهم دست از حاشیه سازی بردارد، رابطه نزدیک او با فراز کمالوند است.

ورزش‌سه: کرار جاسم در سال های گذشته در فوتبال ایران به بازیکنی معروف شده که خلق و خوی تندی دارد و برای تیم هایش حاشیه سازی می کند. این هافبک عراقی در سال گذشته اگرچه نسبت به قبل بسیار کمتر رفتارهای عجیب از خود نشان داد اما یکی دو بار در زمین مسابقه مسائلی را به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حالا کرار جاسم با جدایی از تراکتورسازی به صنعت نفت پیوسته و در حالی که خیلی ها نگران اتفاقات قبلی درباره کرار جاسم هستند، امید است که به واسطه سرمربیگری فراز کمالوند در نفت آبادان او دست از حاشیه سازی بردارد.
کرار جاسم اولین بار توسط فراز کمالوند به فوتبال ایران معرفی شد و پیراهن تراکتورسازی را پوشید. داستان حضور او در ایران جالب است. در دورانی که کمالوند برای تراکتورسازی دنبال یک مدافع چپ می گشته، یکی از دوستان او فیلم بازی دو تیم عراقی را به او داد و در اواخر نیمه دوم کرار جاسم در آن مسابقه وارد زمین شد. کرار در همان چند دقیقه عملکردی فوق العاده داشت و چشم کمالوند او را گرفت. همین شد که سرمربی سابق تراکتور قید جذب مدافع را زد و کرار جاسم را به ایران آورد. از همان زمان رابطه کرار جاسم و فراز کمالوند نزدیک و نزدیک تر شد و در یکی دو سال گذشته کار به جایی رسیده که آنها یکدیگر را برادر و یا پدر و پسر می خوانند.
حالا کرار جاسم بعد از حدود 8 سال بار دیگر شاگرد فراز کمالوند شده و این امید وجود دارد که به واسطه این رابطه نزدیک هافبک عراقی یکی از آرام ترین فصل های فوتبالی اش را سپری کند. هافبک عراقی در مصاحبه های قبلی خود بارها از کمالوند به نیکی یاد کرده و همیشه گفته که فراز را مانند برادرش دوست دارد. او در همه این سالها آرام ترین دوران فوتبالش را در تیم تحت کمالوند (تراکتورسازی) سپری کرد و حالا احتمال اینکه آن دوران در آبادان هم تکرار شود، زیاد است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟

به گزارش همشهری آنلاین، آخرین جزئیاتی که از ریز مبادلات ایران و عراق منتشر شده مربوط به ۹ ماهه ۱۴۰۲ است که نشان می‌دهد در این بازه زمانی، حدود ۲۰ درصد از تجارت ۷.۳ میلیارد دلاری ایران و عراق به صادرات گاز اختصاص داشته و مابقی کالاهای غیرنفتی و مصرفی بوده است.

بنا بر اعلام سازمان توسعه تجارت، در ۹ ماهه پارسال، علاوه بر گاز، محصولات فولادی، پلاستیکی، لبنی، معدنی فلزی، صنایع تبدیلی، کاشی و سرامیک، شیرینی و شکلات مهم‌ترین محصولات صادراتی ایران به عراق بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق

کد خبر 847420 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها صادرات تجارت خارجی عراق

دیگر خبرها

  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!
  • ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد
  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای