Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@20:35:11 GMT

گلیج، مسئول مرکز عملیات اضطراری و نظارت کیفی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۳۴۸۸۴

گلیج، مسئول مرکز عملیات اضطراری و نظارت کیفی شد

تین نیوز |

طی حکمی از سوی مه آبادی، فرشید گلیج با حفظ سمت٬ مسئول مرکز عملیات اضطراری و نظارت شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، گلیج اکنون مدیرکل دفتر نظارت بر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل است و در حکم جدید وی که ارتباط تنگانگی با سمت فعلی‎اش دارد مامور به انجام وظایف زیر شده است:

- تدوین و تهیه ساختار، دستورالعمل‎ها و فرآیندهای مرتبط با هدف اصلی مرکز (EOC)

- تعامل و ارتباط سازنده با مراکز عملیات اضطراری سایر دستگاه‎های اجرایی و واحدهای ذی‎ربط شرکت

- برقراری ارتباط مستمر با واحدهای اجرایی برون سازمانی مرتبط جهت ارتقای کمی و کیفی مرکز در حوزه‎های سخت‎افزاری و نرم‎افزاری

- تهیه و تدوین سناریوهای مختلف و تقویم زمانبندی مانورهای اختصاصی مرکز

- برنامه‎ریزی و هماهنگی لازم جهت بازدید، معرفی ظرفیت‎ها، توانمندی‎ها و قابلیت‎های اجرایی مرکز به سایر ارگان‎ها و نهادهای لشکری و کشوری

- جلوگیری از هر گونه تغییر کاربری و بهره‎برداری از مرکز خارج از ماموریت‎های ذاتی آن

- پیگیری تهیه و تدوین دستورالعمل و فرآیندهای مربوط به استفاده از مرکز در حوزه ASQ

- پیگیری عملیاتی کردن مرکز به صورت 24 ساعته در بخش ASQ

- برنامه‎ریزی جهت استقرار کشیک on call مدیرعامل در محل مرکز عملیات اضطراری

- تعیین مدیر اجرایی جهت نگهداری و انجام هماهنگی‎های لازم به منظور دسترسی سریع به کارشناسان معرفی شده از طرف ادارات کل ستادی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج

معاون عمرانی فرماندار سنندج با اشاره به اسکان اضطراری متاثرین بارندگی‌ در سطح این شهر گفت: در پی بارش باران در شهرستان سنندج تعدادی از معابر محلات سطح این شهر دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با حضور در این مناطق به ساکنان منازل مسکونی امدادرسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، منصور مولانایی اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در روزهای گذشته، در مناطق مسکونی خیابان طالقانی سنندج تعدادی از منازل دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با اعزام تیم‌های عملیاتی به این شهروندان امدادرسانی کردند.

وی افزود: پس تخلیه تعدادی از منازل مسکونی، ساکنان این منازل اسکان داده شدند و تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی و شرکت آب و فاضلاب اقدامات لازم را برای رفع مشکل و هدایت آب‌های سطحی انجام داده و اکیپ اتفاقات شرکت گاز نیز گاز این مناطق را موقتاً قطع کرده‌اند.

کد خبر 750414

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • اجبار دانش آموزان برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • محوطه سازی و سنگ فرش کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج