Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@12:25:40 GMT

گلیج، مسئول مرکز عملیات اضطراری و نظارت کیفی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۳۴۸۸۴

گلیج، مسئول مرکز عملیات اضطراری و نظارت کیفی شد

تین نیوز |

طی حکمی از سوی مه آبادی، فرشید گلیج با حفظ سمت٬ مسئول مرکز عملیات اضطراری و نظارت شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، گلیج اکنون مدیرکل دفتر نظارت بر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل است و در حکم جدید وی که ارتباط تنگانگی با سمت فعلی‎اش دارد مامور به انجام وظایف زیر شده است:

- تدوین و تهیه ساختار، دستورالعمل‎ها و فرآیندهای مرتبط با هدف اصلی مرکز (EOC)

- تعامل و ارتباط سازنده با مراکز عملیات اضطراری سایر دستگاه‎های اجرایی و واحدهای ذی‎ربط شرکت

- برقراری ارتباط مستمر با واحدهای اجرایی برون سازمانی مرتبط جهت ارتقای کمی و کیفی مرکز در حوزه‎های سخت‎افزاری و نرم‎افزاری

- تهیه و تدوین سناریوهای مختلف و تقویم زمانبندی مانورهای اختصاصی مرکز

- برنامه‎ریزی و هماهنگی لازم جهت بازدید، معرفی ظرفیت‎ها، توانمندی‎ها و قابلیت‎های اجرایی مرکز به سایر ارگان‎ها و نهادهای لشکری و کشوری

- جلوگیری از هر گونه تغییر کاربری و بهره‎برداری از مرکز خارج از ماموریت‎های ذاتی آن

- پیگیری تهیه و تدوین دستورالعمل و فرآیندهای مربوط به استفاده از مرکز در حوزه ASQ

- پیگیری عملیاتی کردن مرکز به صورت 24 ساعته در بخش ASQ

- برنامه‎ریزی جهت استقرار کشیک on call مدیرعامل در محل مرکز عملیات اضطراری

- تعیین مدیر اجرایی جهت نگهداری و انجام هماهنگی‎های لازم به منظور دسترسی سریع به کارشناسان معرفی شده از طرف ادارات کل ستادی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با صدور حکمی، سیاوش میرحاجی را به‌عنوان مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب کرد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی در جریان سفر میدانی خود به عسلویه، مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌ها را در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب کرد.

وی در آیین معرفی سیاوش میرحاجی به‌عنوان نماینده بخش حاکمیت در این منطقه، بر اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از سوی شرکت‌های پتروشیمی تاکید و آن را الزام‌آور دانست.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه تمامی هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی باید به‌صورت منسجم و یکپارچه بر اجرای قوانین و دستورالعمل‌های موجود پایبند و متعهد باشند، بیان کرد: واحدهای ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل پتروشیمی‌ها باید به فناوری‌ها و تجهیزات روز مجهز شوند و ملزوم‌های خود را برای استفاده در شرایط احتمالی بحران در اختیار داشته باشند.

شاهمیرزایی گفت: باید سطح منطقه در مدیریت بحران همواره بالا باشد تا در رویارویی با شرایط اضطراری و بحران بتوان با آمادگی کامل هماهنگی‌های لازم را در تمام زمینه‌های اجرایی معمول کرد.

وی با اشاره به هدف‌گذاری‌های انجام شده در مسیر تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی تصریح کرد: هم‌زمان با تلاش برای رسیدن به برنامه‌ریزی‌های انجام شده باید همه جوانب را همسو با توسعه مورد توجه قرار داد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/ تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • تذکر رهبر انقلاب به مسئولان اجرایی درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد/ سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود