Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-08@03:21:34 GMT

دگردیسی روحانی در بزنگاه خطر!

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۳۵۴۰۱

دگردیسی روحانی در بزنگاه خطر!

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، آقای روحانی این روزها چهره دیگری از خود را نمایان کرده است. به برخی از جملات جنجالی او دقت کنید:

- «بازوی من قدرت بعضی چیزها را نداشت. بعضی کارها با رأی ۵۱ درصد انجام نمی‌شود،‌ اما رأی بالاتر کارساز خواهد بود. اگر همه پای صندوق‌ها بیایند من دربسته و سربسته قول می‌دهم آنچه که می‌خواهید شدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می‌توانیم با وحدت،‌ اتحاد، همبستگی و آرامش و با کمک از رهبر عزیز و فرهیخته که من حاضرم ده‌ها بار دستان ایشان را برای برخی امور ببوسم، مشکلاتمان را حل کنیم؛ اما شرط این اتفاق آن است که روز جمعه هر فردی به همراه ۱۱ نفر دیگر پای صندوق‌های رأی بیاید.»


- روحانی در پاسخ به طرح برخی مطالبات از سوی هواداران خود مبنی بر رفع حصر تعدادی از کاندیداهای انتخابات سال ۸۸ تصریح کرد: «من می‌دانم شما چه می‌گویید؛ شما می‌گویید که چرا کلیدت بعضی از درها را باز نکرده است؟ من از شما می‌خواهم که با رأی‌تان به روحانی به او قدرت بازو بدهید.»


- «ما پای صندوق‌های رأی می‌رویم تا حصر را بشکنیم.»


- «عده‌ای آنقدر پررو شده‌اند که گزارش دروغ به محضر مقام معظم رهبری ببرند. ما که انقلابی امروز نیستیم، شماها تازه انقلابی شده‌اید. من بسیجی سال ۵۹ هستم، به مردم دروغ نگوییم.»


- «صداوسیمایی که همه کارکنانش زحمتکش‌اند گرفتار یک باند سیاسی است؛ به جای شورای نگهبان از جوانان می‌خواهم نظارت کنید.»


در این باره توجه به چند نکته خالی از فایده نیست:


۱. در التهاب‌های سیاسی و بزنگاه‌ها، شخصیت حقیقی افراد رو می‌شود و اینگونه است که آقای روحانی احساس خطر کرده و چهره واقعی خود را از زیر نقاب اعتدال آشکار کرده است.

۲. به فرض ناخوشایند استمرار دولت فعلی، با روحانی واقعی مواجه خواهیم بود و همین خط پایه‌ریزی شده در تبلیغات عملا پیگیری می‌شود.

۳. تقاضا و التماس برای رأی بالا جهت راضی کردن رهبری معظم در موضوع حصر، یک سرکشی سیاسی و عده‌کشی برای تحمیل برخی موضوعات به رهبری عزیز است.

حل موضوع حصر با مدل مورد نظر آقایان، آتش یک فتنه عمیق در کشور را شعله‌ور خواهد کرد.

اصرار این جریان بر موضوع حصر، چیزی جز زنده نگاه داشتن زخم فتنه نیست و تبعات جدی امنیتی دارد.

۴. نگاهی به دگردیسی جدید روحانی نشان می‌دهد، جنس برنامه‌ها و اهداف او کمترین ارتباطی با دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی مردم ندارد.

گواینکه برای جریان غربگرای فتنه‌جو، پیگیری لجاجت سیاسی سران فتنه ارزشی بیش از مطالبات عمومی مردم دارد.

۵. در این روزها شبکه‌های ضدانقلابی و ضداسلامی در ماهواره و فضای مجازی، به ستاد تبلیغاتی روحانی تبدیل شده‌اند؛ تا آنجا که حتی سایت کمونیستی پیک‌نت نیز مردم را به رأی دادن به جناب روحانی تشویق می‌کند!

باید بیندیشیم چه برنامه‌ای در پیش است که امثال اکبر گنجی منکر وجود مقدس امام زمان(عج) برای کمک به این جریان، توصیه‌نامه ارائه می‌دهند.

ظاهرا ماجرا امری بسیار فراتر از اختلافات یک جناح با جناح دیگر است! فاعتبروا یا اولی الأبصار!

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به سخن شهید مرتضی مطهری مبنی بر اینکه شهدا شمع تاریخ‌اند، می‌سوزند تا راه را نشان دهند، اشاره کرد و گفت: برترین راه در عالم، راه بندگی و معرفت الهی است که سرچشمه آن انبیاء و امامان و اوصیا هستند.
آیت الله میرباقری تصریح کرد: غفلت، رغبت، شهوت و شبهه، چهار مسیر حمله شیطان به انسان است

وی گفت: انبیای الهی، امانت الهی را در زمین به‌جامی‌گذارند و این امانت به اهلش می‌رسد که اهل بندگی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کتاب رضای انقلاب به بازار نشر راه یافت
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • فیلم کنایه شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • فیلم/ طحان نظیف: موارد ردصلاحیت روحانی متعدد است
  • واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود | ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند .... | ویدئو
  • (ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • یادواره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟