Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:27:05 GMT

طرح دانشگاه عاری از دخانیات در دانشگاه بوعلی سینا کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۴۱۴۳۴

طرح دانشگاه عاری از دخانیات در دانشگاه بوعلی سینا کلید خورد

دانشگاه بوعلی سینا با حضور اعضای هیأت علمی و دانشجویان، طرح دانشگاه عاری از دخانیات را کلید زد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه بوعلی سینا، با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه، و اعضای هیأت علمی و دانشجویان، طرح دانشگاه عاری از دخانیات (بدیع) در دانشگاه بوعلی سینا در قالب همایش «دانشگاه عاری از دخانیات» کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور غلامی، رئیس این دانشگاهگفت: ترک دخانیات موضوعی است که نیاز به توضیح ندارد اما استعمال دخانیات به عنوان یک دستاورد فرهنگی غلط که وارد کشور شده است و با اثرات سوء خود تبعات بدی را به دنبال داشته قابل توجه است.

وی افزود: البته این مطلب اقتصاد کشور را هم تحت تاثیر قرار داده است که جای تامل دارد.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا خاطرنشان کرد: ما در راستای حذف دخانیات در کشور توفیقات خوبی داشته ایم، به طوری که استعمال سیگار و دخانیات به طور معمول در گذشته رواج داشت ولی اکنون این موضوع نکوهیده و مذموم مردم است.

وی بیان کرد: البته هنوز کسانی گرفتار دخانیات هستند و باید طوری برنامه ریزی شود تا حرکت به سمت طرد این موضوع ناپسند برود.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا ادامه داد: ما افراد مصرف کننده را طرد نمی کنیم، اما از آنها تقاضا می کنیم تا از مصرف دخانیات فاصله بگیرند.

وی تأکید کرد: قاعدتا تشویق، لطافت و نرم خویی در راهنمایی ها می تواند آثار مفید به فایده ای داشته باشدکه البته حرکت و خرد جمعی در این باره بسیار موثر است و می تواند بازده بیشتری داشته باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد

با مصوبه هیئت‌مدیره بانک سینا، علی ابدالی به عنوان سرپرست جدید بانک سینا منصوب شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال 78 در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و ‌توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌و‌کار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از50 مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • حواشی حضور اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم