Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلاح مراد گفت: مهمترین شاخصه یک اصلح توجه او به راه شهدا ، امام شهدا و پیروی از نایب برحق امام زمان (عج )است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از کوله بار: احمد فلاح مراد مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری استان البرز در گفتگو با کوله بار در خصوص اهمیت انتخابات و شاخص های یک منتخب اصلح اظهار داشت: مهمترین شاخصه یک اصلح توجه او به راه شهدا ، امام و پیروی از نایب برحق امام زمان (عج ) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) در ماه جاری در خصوص تبیین دولت مقاومت و در این زمینه اظهار داشت: اصلح شایسته باید پشتیبان دولت مقاومت باشد. فلاح مراد در این زمینه یادآور شد: باور سرمایه های داخلی و حرکت در جهت شکوفایی استعدادهای فراوآن داخلی به همراه عدم و ابستگی به بیرون،حرکتی است در مسیر رشد و اعتلای انقلاب و از دیگر ویژگی های یک اصلح شایسته است. مسئول اردویی راهیان نور استان البرز در ادامه یادآور شد : پایبندی به اهداف نظام و انقلاب،استکبار ستیزی، صداقت و داشتن اخلاق حسنه از دیگر ویژگی های یک اصلح مناسب است. وی در پایان ضمن اهمیت حضور گسترده آحاد مختلف مردم در انتخابات خاطر نشان کرد :حضور گسترده در انتخابات ضمن تقویت اهداف انقلاب؛خواری است در چشم دشمنان نظام و انقلاب است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرمانده مرزبانی استان در دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی در خراسان جنوبی، گفت: از بزرگ‌ترین آرمان‌های شهدا، اعتلای ارزش‌های بلند اسلام و پاسداری از دستاورد‌های شکوهمند انقلاب اسلامی است.
سردار شجاعی با بیان اینکه راه شهدا تا رسیدن به تا رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس ادامه خواهد داشت، افزود: شهدا و خانواده شهدا از ارزش‌های معنوی انقلاب اند و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور مدیون خون شهدا است.
شهید ستوانیکم حسن بادامکی از مرزبانان غیور و سلحشور هنگ مرزی سراوان بود که ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود