Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما به محض دریافت نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض خود را با استناد به موارد حقوقی آماده و پیش از اینکه به تعطیلی برسیم آن را ارسال کردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی‌اکبر طاهری در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: روز چهارشنبه نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر محرومیت تماشاگران از دیدار با لخویا قطر و جریمه 10 هزار دلاری به دست‌مان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این نامه به حکم دو سال قبل و گزارش هایی که از آن زمان در پرونده باشگاه وجود داشت اشاره شده بود که در تصمیم گیری حکم جدید نیز دخیل بوده است، ما در پاسخ خودمان که همان روز چهارشنبه و ساعتی پس از دریافت نامه آن را آماده و ارسال کردیم، کنفدراسیون را توجه داده‌ایم که مدیریت باشگاه نسبت به آن زمان تغییر کرده و رویکرد باشگاه نیز به طبع آن متفاوت شده که این مسئله در جریان رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان مشهود بوده است.

وی در ادامه افزود: در بخش دیگری از نامه هم آوردیم اقدامات بسیاری را برای برگزاری آرام و امن مسابقات فراهم آورده‌ایم و این مسئله در مسابقه با الوحده و الریان مشهود بود و خوشبختانه کوچک‌ترین تخلفی صورت نگرفت و تعداد بالای تماشاگران ما افتخاری فقط متعلق به ما نبوده و برای تمام آسیاست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردیم ما نسبت به مسئله پیش آمده حساس بودیم و فرد موردنظر هم شناسایی شد و تدابیر لازم برای جلوگیری از تکرار چنین مسئله‌ای اتخاذ شده است و براین اساس از کنفدراسیون انتظار داریم احساسات بیش از 80 هزار تماشاگر که برای حضور در ورزشگاه برنامه‌ریزی کرده‌اند و بیش از 40 میلیون هوادار پرسپولیس در تمام نقاط ایران و بلکه آسیا را لحاظ کنند. در نتیجه پیش از اینکه به تعطیلی ایران و مالزی برسیم همان روز چهارشنبه اعتراض خود را به حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردیم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

طاهری در ادامه صحبت‌های خود به بحث محرومیت این تیم از انعقاد قرارداد با بازیکنان خارجی از سوی فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: همان‌طور که پیش از این اعلام کردیم و تاج هم به درستی اشاره کرد باشگاه پرسپولیس در حال حاضر پرونده جاری در فیفا ندارد. ما همچون تمام باشگاه‌های دنیا موارد اختلافی در گذشته داشته‌ایم که پرونده آنها به فیفا رفته است و در نوبت رسیدگی قرار دارد، اما پرونده‌ای که منجر به حکم شده باشد و آن را حل نکرده باشیم، وجود ندارد.

وی همچنین تصریح کرد: تا به امروز بیش از 70 میلیارد ریال از مطالبات پرونده‌هایی را که در فیفا داشته‌ایم، پرداخت کردیم تا کارمان به محرومیت و مشکلات این چنینی نرسد، اما واقعاً مشکلات گذشته دست ما نیست. خوشبختانه از زمانی که هیئت مدیره و تیم مدیریتی جدید در باشگاه مستقر شدند پرونده‌ای که در فیفا به جریان افتاده و حل نشده باشد، نداشتیم که این مسئله در صحبت‌های ریاست محترم فدراسیون فوتبال هم به درستی مورد اشاره قرار گرفت و از این رو با درایت او ان‌شاءالله قراردادهای جدید هم بدون مشکلی ثبت می‌شود تا هواداران میلیونی پرسپولیس که صاحبان اصلی این تیم هستند یک تیم قوی و آماده را در فصل جدید لیگ برتر و ادامه لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا شاهد باشند.

انتهای پیام/

R1331/P1015145/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد

کنفدراسیون مچ اندازی آسیا میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا را از ایران گرفت و به ازبکستان داد.

به گزارش فارس، در حالی که قرار بود مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا ۳۱ فروردین تا ۸ اردیبهشت در جزیره کیش برگزار شود به دلیل سیل بی سابقه در امارات و نبود پرواز، لغو شد و به زمان دیگری موکول شد.

قرار بود کنفدراسیون مچ اندازی آسیا تاریخ جدید میزبانی ایران رااعلام کند، اما در اقدامی عجیب، این میزبانی به ازبکستان واگذار شد.

برهمین اساس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اطلاعیه ای صادر کرد که به شرح زير است:

فدراسیون بدنسازی ایران بر اساس تصمیم مجمع کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در سال 2023، می بایست از تاریخ 31 فروردین تا 8 اردیبهشت در جزیره کیش از بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در تمامی رده های سنی میزبانی می کرد. با اینکه تمامی امکانات برای برگزاری این رویداد فراهم شده بود و حتی پروازی از سوی فدراسیون ایران جهت سهولت رفت و آمد تیم های خارجی از دوبی به کیش و از کیش به دوبی چارتر شده بود، اما در تاریخ 30 فروردین ماه کنفدراسیون آسیا در نامه ای به فدراسیون ایران از تعویق این میزبانی به دلیل سیل بی سابقه در امارات و لغو شدن پروازهای کشورهای مختلف از جمله قزاقستان به دوبی خبر داد.

در این نامه صراحتا ذکر شده که کنفدراسیون آسیا نیز از این اتفاق ناراحت بوده و میزبانی ایران را به زمان مساعدتری موکول کرده است.

بعد از این اتفاق و در حالی که فدراسیون ایران به دلیل آماده کردن شرایط جهت میزبانی متحمل هزینه های بسیاری شده بود، بار دیگر در مذاکرات شفاهی و مکاتبات رسمی، فدراسیون ایران اعلام کرد آماده برگزاری این رویداد در تاریخ جدید است.

متاسفانه کنفدراسیون آسیا در یک اقدام غیرحرفه ای امروز میزبان جدیدی را برای مسابقات معرفی کرده و از ازبکستان به عنوان میزبان مسابقات آسیایی نام برده است.

گفتنی است؛ فدراسیون بدنسازی ایران ضمن اعتراض به تصمیم کنفدراسیون آسیا، در اولین جلسه کمیته فنی مچ اندازی در خصوص چگونگی اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی ازبکستان تصمیم گیری خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج