Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-03@00:09:14 GMT

با سدان زیبا و جذاب نیسان آشنا شوید / ببینید

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۴۷۹۴۷

با سدان زیبا و جذاب نیسان آشنا شوید / ببینید

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، به همین منظور این شرکت ژاپنی، ماکسیمای جدید (Nissan Maxima) را با ظاهری عضلانی و همراه با موتور V6 عرضه کرده تا بتواند از پس رقبایی مانند کیا کادنزا و تویوتا آوالون بربیاید. در ادامه با ویژگی‌های ماکسیما 2017 بیشتر آشنا خواهیم شد.

نیسان ماکسیما یکی از خودروهایی است که خاطره خوبی را در ذهن مشتریان ایرانی به جا گذاشته است و هنوز هم جزو خودروهای باکیفیت بازار کشورمان محسوب می‌شود؛ اما متاسفانه تولید نسل جدید این خودروی محبوب در ایران ادامه پیدا نکرد و تنها نمونه‌های کارکرده آن در خیابان‌های کشورمان دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیسان ماکسیما 2017 یک سدان بزرگ و لوکس است که از ویژگی‌های یک خودروی داینامیک بهره می‌برد. این خودروی لوکس و اسپورت دارای ویژگی‌هایی مانند صندلی با دوخت موزائیکی، نورهای محیطی و سانروف پانوراما است که موجب افزایش قیمت مدل 2017 ماکسیما شده است. در مجموع، ماکسیما 2017 نسبت به مدل 2016 تغییرات زیادی داشته و در چندین بخش با ارتقا و بهبودهایی همراه بوده است. در واقع مدل 2016 این خودرو به صورت کامل بازطراحی شده و به این ترتیب، شرکت خودروسازی نیسان، خودروی متفاوتی را روانه بازار کرده است.

از جالب‌ترین به‌روزرسانی‌های ماکسیما 2017 می‌توان به استفاده از کارپلی اپل در تریم استاندارد خودرو اشاره کرد. کاربران اپل با استفاده از این ویژگی می‌توانند از طریق گوشی هوشمند خود، کنترل صفحه نمایش 8 اینچی را در اختیار بگیرند؛ اما متاسفانه جای خالی اتوی اندروید در این اتومبیل همچنان احساس می‌شود.

همچنین مدل جدید این خوردو به بسته‌های جانبی داینامیک و مدالیون مجهز شده است. چرخ‌های آلومینیومی 18 اینچی و اسپویلرهای عقب و همین‌طور نورپردازی‌های ویژه در فضای داخلی و خارجی، سامانه ناوبری (نویگیشن) و ریموت روشن کردن خودرو از دیگر ویژگی‌های ماکسیما 2017 است. علاوه بر آن، در تریم SR ماکسیما از سامانه تعلیق ارتقایافته، رینگ‌های 19 اینچی، صندلی چرمی با ترکیب جیر مصنوعی و فرمان با ظاهر اسپورت‌تر استفاده شده است.

این اتومبیل لوکس از یک پیشرانه 3.5 لیتری V6 با قدرت 300 اسب بخار بهره می‌برد و یک جعبه دنده متغیر پیوسته نیز بر روی آن قرار گرفته که قدرت تولیدی توسط پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. این خودرو از تابستان گذشته وارد بازار جهانی شده و با قیمت 33 هزار تا 40 هزار دلار به فروش می‌رسد. وزن ماکسیما 2017 حدود 1610 کیلوگرم و ابعاد آن 4.89 متر در 1.85 متر در 1.43 متر است. همچنین حداکثر سرعت این خودرو 217 کیلومتر در ساعت بوده و سرعت صفر تا 96 کیلومتر در ساعت را در مدت 6 ثانیه طی می‌کند.

گجت نیوز

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی ضیغمی گفت: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده هفته آینده خودروهای وارداتی از جمله خودروهای برقی در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شود.

چند هزار خودروی وارداتی در گمرکات دپو شده؟ ۵۰ هزار یا ۱۳ هزار؟!

ضیغمی افزود: تا زمانی که سامانه عرضه خودروهای برقی آماده شود، خودروهای برقی در همان سامانه اصلی عرضه خواهد شد. بنابراین در اولین عرضه خودروهای وارداتی در سال جاری، خودروهای برقی نیز عرضه می‌شود.

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور کد خبر 848587 برچسب‌ها واردات خودرو خودروی برقی خبر مهم بازار خودرو خودرو

دیگر خبرها

  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه