Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اخيرا شرکت نوکيا فيلمي را منتشر کرده است که مي توان حضور گوشي نوکيا 8 و نوکيا 9 را در آن مشاهده کرد. با توجه به تصاوير، به کار گيري دوربين دوگانه و حسگر اثر انگشت در اين گوشي ها قطعي است.

به گزارش خبرگزاري آريا، اگر پيگير آخرين اخبار دنياي فناوري باشيد، مي دانيد که اخيرا نوکيا سر خط خبر ها را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين توليد کننده فنلاندي که اکنون توسط HMD Global مديريت مي شود بازار گوشي هاي پايين و ميان رده را هدف قرار داده و تاکنون نيز عملکرد خوبي را از خود بر جاي گذاشته است. اما در دنياي گوشي هاي هوشمند اگر به دنبال اسم و رسمي درخور باشيد، بايد از خود يک دستگاه پرچمدار داشته باشيد. به همين جهت، نوکيا نيز به فکر توليد گوشي هاي نوکيا 8 و نوکيا 9 افتاده و اين روز ها شايعات فراواني پيرامون اين دو گوشي منتشر مي شود. اوايل امسال گفته شد که نوکيا هفت گوشي متفاوت را روانه بازار مي کند. و اما امروز ما به جزييات بيشتري از نوکيا 9 دست يافته ايم. پس با ما همراه شويد.
گوشي هاي نوکيا 8 و نوکيا در فيلم هاي تبليغاتي رسمي اين شرکت ديده شداين روز ها بازار شايعات با خبر هاي مرتبط با گوشي وان پلاس 5 پر شده است. پيش از آن نيز، گوشي هاي هوشمند گلکسي S8 و +S8 سامسونگ سر خط خبر ها را به خود اختصاص داده بود. رونمايي از گوشي هاي پرچمدار سامسونگ، مهم ترين رويداد سالانه در دنياي اندرويد محسوب مي شود. اکنون که گرد و خاک گوشي هاي سري S سامسونگ خوابيده است، نوکيا 8 و نوکيا 9 با اقتداري عظيم وارد ميدان شده اند. اخيرا شايعات فراواني در مورد اين دو دستگاه منتشر شده است. بنابر اين، مهم ترين چيز هايي که بايد در اين گوشي ها انتظار داشته باشيم را در اينجا مورد بررسي قرار مي دهيم.
يکي از مهم ترين ويژگي هاي نوکيا 9 صفحه نمايش بدون حاشيه آن است. اين ويژگي در گوشي هاي LG G6، گلکسي S8 و آيفون 8 آينده اپل نيز ديده مي شود. به نظر مي رسد که 2017 سال گوشي هاي بدون حاشيه است و نوکيا نيز به خوبي با اين جريان همراه شده است. نوکيا 9 اولين گوشي هوشمند اين شرکت با دوربين دوگانه است که اين هم ترندي جديد در دنياي گوشي هاي اندرويد است. فيلم منتشر شده اخير نوکيا نيز اين موضوع را اثبات مي کند و شما مي توانيد تصويري از آن را در بخش زير مشاهده کنيد.

تصوير بالا مربوط به يک فيلم معرفي رسمي از نوکياست. در اين فيلم چهار دستگاه به نمايش در آمده است، در حالي که اين شرکت تا به حال فقط سه دستگاه نوکيا 6، نوکيا 5 و نوکيا 3 را روانه بازار نموده است. جالب تر آن است که فقط گوشي هاي نوکيا 3 و نوکيا 5 در اين تصوير ديده مي شود که در سمت راست عکس قرار گرفته اند. گوشي هوشمندي که در سمت چپ قرار گرفته داراي دوربين دوگانه است و به مشخصاتي که از نوکيا 9 منتشر شده شباهت فراواني دارد. از ميان نوکيا 8 و نوکيا9 ، دومي نقش گوشي پرچمدار و حرفه اي اين شرکت را براي سال جاري ايفا خواهد کرد. و اما در تصوير زير نيز يک نکته جالب توجه ما را به خود جلب مي کند.

گوشي هوشمندي که در سمت چپ قرار گرفته از حسگر اثر انگشت فيزيکي بي بهره است. طبق شايعات، گوشي نوکيا 9 نيز داراي حسگر اثر انگشت مجازي است. اما پيش از آن که بيش از حد ذوق کنيد، بايد بدانيد که طبق شايعات، اين گوشي داراي حسگر اثر انگشت پشتي است و خبري از فناوري حسگر يکپارچه شده با صفحه نيست. از طرف ديگر، نوکيا 8 از حسگر اثر انگشت جلويي و فيزيکي بهره مي برد. اين مورد را مي توان به راحتي در تصوير بالا و در گوشي سمت راست مشاهده کرد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود

قرار است طی ماموریت IM-۲ شرکت Inituitive Machine سخت افزاری برای یک نسخه ساده از شبکه ارتباط اینترنتی به فضا پرتاب شود و روی قطب جنوب ماه فرود بیاید.

به گزارش ایسنا، به نقل از ایتنا، شرکت نوکیا مشغول توسعه سیستم ارتباطات LTE/۴G برای ماه است و نخستین قطعه از شبکه احتمالا در اواخر سال جاری میلادی به این سیاره ارسال شود.

قرار است طی ماموریت IM-۲ شرکت Inituitive Machine سخت افزاری برای یک نسخه ساده از شبکه ارتباط اینترنتی به فضا پرتاب شود و روی قطب جنوب ماه فرود بیاید.

تجهیزات نوکیا که در اصل یک جعبه شبکه ارتباطی است، لندر ماه Nova-C را با کاوشگر MAPP و ابزار جهنده Micro-Nova ساخت همین شرکت مرتبط می‌کند و به این ترتیب قابلیت‌های شبکه اینترنتی در مسافت‌های کوتاه و طولانی آزموده می‌شود.

تیری کلاین رییس Bell Labs Solutions Research در نوکیا در بیانیه‌ای اعلام کرد: ارتباطات نیز مانند سرپناه، غذا و تجهیزات حیاتی بخشی مهم از هر ماموریتی است که به مریخ انجام می‌شود. با ایجاد یک شبکه اختصاصی در فضا، ما از همان فناوری‌های پیشرفته‌ای بهره می‌بریم که میلیاردها تلفن هوشمند را روی زمین به هم متصل می‌کنند.

در سال ۲۰۲۰ میلادی ناسا قراردادهایی با ۱۴ شرکت امضا کرد تا فناوری های نوین برای پشتیبانی از برنامه آرتمیس را توسعه دهند. نوکیا ۱.۴۱ میلیون دلار دریافت کرد تا نخستین شبکه سلولی روی ماه را بسازد. این شرکت به جای توسعه فناوری‌های جدید، سخت افزارهای فعلی را برای محیط ماه سازگار کرد.

اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، شبکه ۴G/LTE نوکیا روی ماه پهنای باند بیشتری نسبت به سیستم های فرکانس بسیار بالا(UHF) فراهم می کند که برای ارتباطات فضایی توسعه یافته‌اند. این امر نه تنها ارتباطات بین فضانوردان بلکه برای سیستم‌های رباتیک خودران روی ماه را تسریع می‌کند. علاوه بر آن شبکه مذکور به تدریج برای مریخ سازگار می‌شود و در آینده به ۵G ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)