Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@10:30:09 GMT

استاندار سیستان و بلوچستان رای خود را به صندوق انداخت

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۴۸۹۳۲

استاندار سیستان و بلوچستان رای خود را به صندوق انداخت

زاهدان- استاندار سیستان وبلوچستان دقایقی قبل همزمان با آغاز عملیات رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اوسط هاشمی دقایقی قبل همزمان با آغاز عملیات رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا رای خود را به صندوق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان به همراه فرماندار زاهدان و تعدادی دیگر از مسئولین با حضور در شعبه اخذ رای واقع در شهرداری منطقه ۵ زاهدان در همان ساعات اولیه رای گیری رای خود را به صندوق انداختت

گفتنی است: از ساعت ۸ صبح امروز و همزمان با سراسر کشور رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سیستان و بلوچستان شروع شد.

به گفته رئیس ستاد انتخابات سیستان وبلوچستان، به منظور برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سیستان و بلوچستان، ۲ هزار و ۲۲۱ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۴۹۵ شعبه از این شعب در مناطق روستایی قرار دارد، افزود: ۷۲۶ شعبه اخذ رای نیز در مناطق شهری وظیفه جمع آوری آرای مردم را برعهده دارند.

علی اصغر جمشید نژاد خاطر نشان کرد: بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ جمعیت سیستان و بلوچستان ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۱۴ نفر است که از این تعداد یک میلیون و ۵۶۲ هزار و ۷۲۴ واجد شرایط رای دادن هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اقتصاد دیجیتال یکی از مهم‌ترین عوامل در پیشرفت و توسعه استان است که در این راستا تاکنون ۵ هزار نفر آموزش دیده اند اما این رقم کافی نیست و باید افراد بیشتری برای کار در این حوزه تربیت شوند.

محمد کرمی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری منطقه سیستان که در دانشگاه زابل برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم همچنین تبریک روز کارگر اظهار کرد: مقام و منزلت دو قشر معلم و کارگر در اسلام بی‌نظیر است و ائمه اطهار نیز احادیثی در باب اهمیت نقش این دو قشر به یادگار گذاشته‌اند.

وی افزود: رشته‌های دانشگاهی باید متناسب با شغل و علاقه افراد باشد چرا که باید با استفاده از نیروهای متخصص و بومی بتوانیم آینده سیستان و بلوچستان را بسازیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دانشگاه باید به صورت مداوم دنبال نوآوری باشد که البته این امر جزو رسالت‌های اصلی دانشگاه‌ها به شمار می‌آید.

وی افزود: بازار کار نیازمند افراد توانمند و مهارت دیده است لذا دانشجویان و دانش آموزان باید به دنبال مهارت آموزی باشند چرا که جوانان ما باید از هم اکنون وارد بازار کار شوند.

کرمی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با کسب پشتیبانی علمی به صورت مداوم با دانشگاه ها و شرکت‌های دانش بنیان ارتباط داشته باشند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی کریدور ارتباطی با توجه به موقعیت جغرافیایی استان از مزیت‌های سیستان و بلوچستان نسبت به سایر مناطق است که باید از ظرفیت های موجود برای توسعه تجارت و افزایش صادرات بهره‌گیری کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا پروژه راه آهن زاهدان - چابهار به سرعت بهره‌برداری شود چرا که راه آهن می‌تواند موجب ایجاد تحول در منطقه گردد.

کرمی خاطرنشان کرد: شهرداری ها باید مردم را در پروژه های مربوط به شهر مشارکت دهند چراکه این مردم دارای  قدرت عظیمی هستند که می‌توانند موجب ایجاد تحول در جامعه شوند.

وی تاکید کرد: وظیفه دستگاه اجرایی تسهیل روند سرمایه‌گذاری است لذا نباید هیچ مانعی برای دادن مجوز به سرمایه‌گذاران وجود داشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مردم سیستان و بلوچستان باید از ثروت‌های استان بهره‌مند شوند
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان