Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آيا اين جديدترين نسخه است؟ اطلاعات به روز نشده است.
دانلود آموزش ويندوز فون 8.1 به ويندوز فون 10(فيلم آموزشي)





شايد يکي از ويژگي‌هايي که سرزمين دانلود را نسبت به ساير سايت‌هاي مشابه متمايز کرده است، حرکت در راستاي شعار هميشگي آن يعني دانلود و آموزش رايگان نرم‌افزار بوده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باري ديگر سرزمين دانلود با احترام به کاربران عزيز و سرلوحه قرار دادن شعار هميشگي‌اش، اقدام به انتشار فيلم‌هاي آموزشي پيرامون کامپيوتر و موبايل کرده است که مي‌تواند برايتان مفيد و کاربردي باشد.

در کنار گوشي‌هاي اندرويدي و iOS، گوشي‌هايي با سيستم‌عامل ويندوز نيز از محبوبيت بالايي برخوردار هستندو گوشي‌هايي با مدل‌هاي لوميا که کاربران خاص خود را دارند.

در اين پست، فيلم آموزشي چگونگي اپديت ويندوز فون 8.1 به ويندوز فون 10 را قرار داده‌ايم.

اين آموزش به صورت کاملاً روان و چند مرحله‌اي تهيه شده است. با اين که زبان آن به صورت انگليسي مي‌باشد، اما حتي بدون نياز به ترجمه هم مي‌توانيد به راحتي چگونگي آپديت ويندوز فون 8.1 را فرا بگيريد.

براي دانلود اين فيلم آموزشي به ادامه مطلب مراجعه کنيد.









آموزش ويندوز فون 8.1 به ويندوز فون 10(فيلم آموزشي) را دانلود کنيد:
دانلود (حجم 125.80 مگابايت)

تاريخ انتشار: 96/02/29

ساير فيلم‌هاي آموزشي

مشخصات:
● تعداد : 1 فايل ويديويي
● مدت : 11 دقيقه
● زبان : انگليسي
● زيرنويس : ندارد
● فرمت : (MP4 (1280x720
● قابل نمايش در : کامپيوتر، موبايل، تلويزيون، و ساير دستگاه هاي پخش فيلم








منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است

میثم حیدر‌هایی مدیر آموزش و پرورش دامغان ایجاد فضای آموزشی در مسکن مهر را یکی از دغدغه‌ها دانست و گفت: طبق آمارها، مسکن مهر دامغان دارای ۱۶۰۰ دانش آموز است و در حال حاضر ۲ فضای آموزشی و یک سالن ورزشی در این منطقه وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر جمعیت هر مدرسه را ۴۰۰ دانش آموز درنظر بگیریم، مسکن مهر دامغان به ۲ فضای آموزشی دیگر نیاز دارد که یک آموزشگاه ۱۲ کلاسه با پیشرفت حدود ۴۰ درصد در این محدوده در حال ساخت است و باید یک فضای آموزشی دیگر ساخته شود.

مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است

حیدر‌هایی ضمن گرامیداشت هفته معلم، اظهار داشت: قدرشناسی از معلمان و احترام به فرهنگیان رسالتی بر دوش همه اقشار جامعه است و در این راستا، هفته معلم امسال ۲ فرهنگی نمونه استانی و ۹ فرهنگی نمونه در شهرستان دامغان معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی به چالش نیروی انسانی در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید، مجموعه آموزش و پرورش دامغان در زمینه مدیریت موفق بود، اما نیاز است که این کمبود‌ها برطرف شود.

حیدر‌هایی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی فعلی، ۲ هزار ساعت کمبود نیروی انسانی وجود دارد که شامل حدود ۱۰۰ نیروی دور متوسطه اول و دوم می‌شود که امیدواریم با توجه به جذب سال تحصیلی آینده آموزش و پرورش، این معضل و کمبود برطرف شود.

مدیر آموزش و پرورش دامغان گفت: طی ۱۰ سال اخیر این شهرستان در زمینه امتحانات نهایی رتبه اول استان سمنان را به خود اختصاص داد و تلاش می‌شود تا این رتبه حفظ شود.

حدود ۱۴ هزار دانش آموز دامغانی زیر نظر یکهزار و ۱۰۰ فرهنگی از پیش دبستانی تا پایه دوازدهم، به تحصیل مشغول هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین