Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شریان نیوز،سید ابراهیم اسداللهی گفت: مرحله اول ثبت نام کاروان‌های حج 96 که از یکشنبه تا پنج شنبه هفته گذشته ادامه داشته و مرحله دوم ثبت نام از امروز (شنبه) برای کسانی که به هر دلیلی تاکنون ثبت نام نکرده‌اند، آغاز شد.

وی افزود: در مرحله اول ثبت نام حدود 95 درصد واجدین شرایط ثبت نام در کاروان مبادرت ثبت نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان حج و زیارت اعلام کرد: چنانچه کسی به هر دلیلی در این چند روز قادر به ثبت نام نبوده، می‌تواند از امروز با مراجعه به سامانه https://haj96.haj.ir و یا مراجعه به دفاتر زیارتی محل ثبت نام کاروان‌ها نسبت به ثبت نام در کاروان‌های حج اقدام کنند.

اسداللهی در پایان بیان کرد: اولویت‌های اعزام و ثبت نام مرحله اول حجاج، شامل کسانی بود که تا پایان شهریور سال 1385 ثبت نام کرده بودند. اما از امروز در صورت وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های حج کسانی هم که تا پایان آبان ماه سال 85 در بانک ودیعه گذاری کرده‌اند، می‌توانند برای نام نویسی در کاروان‌های حج سالجاری اقدام کنند که در این خصوص مدیریت حج و زیارت استانها اطلاع رسانی خواهند کرد.

فارس

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۶۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند

روابط عمومی سازمان غذا و دارو از توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در شرکت‌های پخش و داروخانه‌های منتخب سراسر کشور خبر داد.
به گزارش تسنیم، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تامین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه 190، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هشدار رییس سازمان غذا و دارو: مردم از خرید اینترنتی دارو خودداری کنند  توزیع اولین محموله داروی وارفارین بیماران قلبی

دیگر خبرها

  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • چند نفر از تهران به حج می‌روند؟
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • هزینه ارزی حج تمتع ۱۴۰۳ چند دلار است؟
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان