Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:02:23 GMT

نتایج انتخابات شورای اسلامی شهرهای اسدآباد و آجین

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۶۶۹۴۴

نتایج انتخابات شورای اسلامی شهرهای اسدآباد و آجین

اسداباد - رئیس ستاد انتخابات شهرستان اسدآباد گفت: اعضای جدید شوراهای اسلامی شهر اسدآباد و آجین براساس پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی و آمار آراء مشخص شد.

حسین افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: حسن کرمی‌پایدار با ٧٧۵٧ رأی، حمدالله مرادی با ٧٧٢٣ رأی و یزدان سبزه‌ای با ۶١١٩ رأی در شهر اسدآباد به ترتیب آراء نفرات اول تا سوم را در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین حسین رستمی با ۵٢٨٣ رأی، سیدعلی موسوی‌نژاد با ۴۵٨٧ رأی، خدمت زیوری با ۴۵٣٩ رأی و حسین شیری با ۴۴۵١ رأی با توجه به ٧ نفره بودن تعداد اعضای اصلی این شهر، نفرات چهارم تا هفتم شورای اسلامی شهر اسدآباد شدند.

افشاری ادامه داد: براساس آراء کسب شده حسینعلی خدابنده‌لو، ژیلا عسگری، فردین جمور، علی توکلی و فاطمه نظری نیز به ترتیب به عنوان اعضای علی‌البدل جدید شورای اسلامی شهر اسدآباد خواهند بود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اسدآباد گفت: همچنین در شهر آجین نیز نبی‌الله معصومی با ٧٠٩ رأی، جهانبخش قبادی با ۵٩٨ رأی، منوچهر معصومی با ۵٧٧ رأی به ترتیب نفرات اول تا سوم شورای اسلامی شهر آجین شدند.

وی گفت: با توجه به ۵ نفره بودن تعداد اعضای اصلی شورای اسلامی در این شهر ولی‌الله زارعی و کاووس عبدالهی نفر چهارم و پنجم شدند.

افشاری گفت: مهراب ناصری‌سلطانی، مصطفی وفایی و خیرالله رجایی اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر آجین را تشکیل خواهند داد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۶۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش حوزه  استانهای خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی