Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - حجت الاسلام سيد ابراهيم رئيسي بيانيه‌اي خطاب به ملت شريف ايران صادر کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، حجت الاسلام سيد ابراهيم رئيسي بيانيه‌اي خطاب به ملت شريف ايران صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحيم
اللّهُمَ صَلِّ عَلي علي بن مُوسَي الِّرِضا المَرُتَضي بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ
ملت عزيز و بزرگوار ايران!
خداوند متعال را سپاسگزارم که حضور باشکوه شما مردم فهيم در انتخابات رياست جمهوري، عظمت نظام مقدس جمهوري اسلامي را بيش از پيش نمايان ساخت و چشم جهانيان را خيره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نقش بي بديل رهبر معظم انقلاب در شکل گيري اين حماسه با عظمت بر کسي پوشيده نيست. امنيت و استقلال و پيشرفت کشور، همواره مرهون هدايت هاي داهيانه ايشان بوده و اينجانب به عنوان سرباز اين نظام و خادم_ملت شريف ايران، وظيفه خود مي دانم از مراجع عظام تقليد و علماء اعلام، طلاب و دانشجويان، کارگران و کشاورزان، بازاريان و خانواده معزز شهدا و ايثارگران و تمامي گروه ها و تشکل ها و همه زنان و مردان سلحشور ايران اسلامي تشکر نمايم.
همچنين از مردم عزيزي که با محبت خويش به اينجانب اعتماد نموده و در سفرهاي مختلف به استان هاي کشور، جلوه هاي ماندگار و فراموش نشدني از عزم_انقلابي و انسجام_اجتماعي خلق نمودند، صميمانه تقدير نمايم. بي ترديد پيروز اول اين انتخابات ملت شريف ايران مي باشند که حماسه اي بزرگ خلق نمودند.
دستاورد مهم اين انتخابات، سياست ورزي اخلاق مدار، تکليف_محوري و طرح گفتمان «توجه به محرومان» و «مبارزه با فساد و تبعيض» بود که فراتر از جناح بندي هاي رايج سياسي، به مطالبه عمومي مردم تبديل شد و به تدريج مورد اذعان و تعهد ديگر نامزدهاي انتخاباتي نيز قرار گرفت.
رأي قريب به 16 ميليون ايرانيِ خواهان تغيير، سرمايه اي مهم و پشتوانه عظيم است که به هيچ وجه نمي توان آن را در عرصه سياسي و تصميم گيري کلان کشور ناديده گرفت. اينجانب با اتکاء به همين پشتوانه مردمي، همه ظرفيت ها را براي پيگيري مطالبات مردم در مبارزه با فساد و تبعيض و تحکيم ارزش هاي انقلاب اسلامي به کار خواهم بست و هر اراده و تلاشي در دولت آينده با اين جهت گيري را مورد حمايت قرار خواهم داد و همواره زبان گوياي محرومان خواهم بود.
اگرچه حضور بانشاط و حداکثري مردم پاي صندوق هاي رأي کام هر ايراني را شيرين کرد. لکن برخي بداخلاقي هاي انتخاباتي و تخلفات آشکار در قبل و حين برگزاري انتخابات از لحظات تلخ اين انتخابات بود که آن را از مسير قانون پيگيري خواهم نمود، اما هم اکنون همگان بايد عزم خود را جزم کنيم تا با ساختن ايراني آباد بر استقلال وآزادي و کرامت براي اين ملت پافشاري نماييم.
به روح مطهر امام راحل و شهداي عاليقدر انقلاب اسلامي درود مي فرستم و براي ملت قهرمان ايران آينده اي سرشار از موفقيت و بهروزي آرزو مي کنم. همچنين براي تمام دولت مردان و رئيس جمهور منتخب آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم اجراي عدالت اجتماعي و رفع دغدغه هاي اقتصادي مردم و معيشتي محرومان در اولويت برنامه هاي دولت دوازدهم قرار گيرد.

سيد ابراهيم رئيسي
30 ارديبهشت 96



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،طی روزهای اخیر لیست های انتخاباتی اصولگرایان یکی بعد از دیگری رونمایی شده است. لیست هایی که نقطه اشتراکات آنها گاهی زیاد و گاهی حداقلی بوده است.

براساس آخرین خبری که در برخی کانال ها و رسانه های اصولگرا منتشر شده است،مهدی شریفیان که دور اول انتخابات با حضور در لیست شانا از ورود به مجلس جا مانده و به مرحله دوم رسیده بود، در دور دوم انتخابات هم در لیست شانا - پایداری حضور دارد هم در لیست امنا.

نکته عجیب آنجاست که بنا به گفته سیدنظام الدین موسوی از اعضای تشکیلات انتخاباتی امنا، مهدی شریفیان رسما اعلام کرده که خود را متعهد به رویکردهای امناء در مجلس آینده می داند و به این ترتیب راه خود را از شورای ائتلاف جدا کرده است.

جمیعت زاگرس نشینان نیز اطلاعیه ای را درباره شریفیان و خبرهای مربوط به حضورش در لیست های انتخاباتی را منتشر کرده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری مشرق، روابط عمومی دفتر مرکزی جمعیت زاگرس نشینان ایران اسلامی با صدور اعلامیه‌ای شیطنت برخی در سواستفاده از نام این مجموعه برای فعالیت‌های انتخاباتی را تکذیب کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند پیام ارسال شده در خصوص پیوستن آقای شریفیان به یک لیست انتخاباتی، صرفا یک پیام خبری بوده که در بسیاری از خبرگزاری های رسمی کشور منتشر شده است.

این خبر هیچ گونه ارتباطی به جمعیت زاگرس نشینان ایران اسلامی ندارد و جمعیت زاگرس نشیان این خبر را تکذیب می‌کند.

خاطر نشان می گردد جمعیت زاگرس نشینان ایران اسلامی حزب سیاسی نمی باشد و بصورت مستقل فعالیت های اجتماعی انجام می دهد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902643

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟