Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@05:24:22 GMT

نتیجه‌ی نهایی انتخابات شورای شهر ایلام اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۷۲۷۹۴

معروف بسطامی، فرماندار ایلام، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، ضمن تقدیر از حضور پرشور و بی‌نظیر مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و خلق حماسه‌ای دیگر، اظهار کرد: مردم قدرشناس ایران اسلامی نشان دادند که هیچ گاه نسبت به سرنوشت و آینده‌ی کشور بی‌تفاوت نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از تمام دست‌اندرکاران دو انتخابات در شهرستان‌ ایلام، مخصوصا نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، ائمه جمعه و جماعات، گروه‌ها و احزاب، دانشگاهیان، ستادهای کاندیداها و عموم مردم، تصریح کرد: مردم با حضور حماسی خود مسئولیت‌های سنگینی فراروی مسئولان اجرایی کشور و نیز اعضای منتخب شوراهای شهر و روستاها گذاشته‌اند که جبران گوشه‌ای از این محبت مردم تلاش شبانه‌روزی آنها را می‌طلبد.
فرماندار ایلام با طلب آرزوی موفقیت برای برگزیدگان انتخابات شورای اسلامی شهر ایلام، گفت: مردم شهر ایلام در این دوره از انتخابات «هادی کرمی» را با ۱۱۱۰۹ ، «پیمان اقبالی» با ۹۰۰۰ رای، «مهرداد داوری» با ۸۶۷۰ ، «مریم جان‌بخشی» با ۸۵۷۱ ، «حسینعلی یاری» با7411 ،«عبدالرضا پورخلیل» با6870 و «مظفر میرزاد» را با ۶۸۵۷ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر ایلام انتخاب کردند.
وی تصریح کرد: «حجت حسن‌زاده» با 6631 و «نظام‌الدین اسماعیل‌بیگ» با ۶۵۵۳ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای پنجم شهر ایلام انتخاب شدند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان همزمان با نهم اردیبهشت روز شورا ، با شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ پیش از حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور در گلستان شهدا با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر تجدید بیعت کردند.

در این آئین اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان یاد و خاطره شهیدان را با تقدیم گل بر مزار پاک آنها گرامی داشتند.

به گزارش ایمنا در گلزار شهدای شهر اصفهان حدود هشت هزار شهید گلگون کفن آرمیده‌اند.

کد خبر 748595

دیگر خبرها

  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند