Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دریافت کرایه اضافی توسط برخی از رانندگانتاکسی از مسافر بابت روشن کردن کولر خودرو، اظهار داشت: افزایش نرخ کرایه ها هیچ ربطی به استفاده از تجهیزات و سیستم خودرو ندارد و تاکنون در این خصوص مطلبی اعلام نشده است. وی افزود: تاکنون هیچ گونه تبصره و لایحه ای در خصوص افزایش نرخ کرایه ها برای روشن کردن کولر خودرو نداشته ایم، به همین دلیل افزایش کرایه ها قانونی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در خصوص افزایش نرخ کرایه ها توسط راننده تاکسی در سال گذشته هم مطالبی شنیده ام، تاکید کرد: مسافران باید رانندگان متخلف را به سامانه 1888 معرفی کنند و از آنها شکایت کنند تا سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران به تخلفات آنها رسیدگی کند. شاکری ادامه داد: بدون تردید سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران موظف است این موضوع را پیگیری کند، چراکه این سازمان ناظر بر حمل و نقل مسافر درون شهری است و باید نظارت کار را به صورت کامل اجرایی کند. وی با بیان اینکه هنوز هیچ اطلاعی از افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی نداریم، گفت: از طرفی دیگر اعلام نشدن نرخ کرایه های دقیق از سوی فرمانداری و وزات کشور به این مشکلات دامن می زند. رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه فرمانداری تهران و وزارت کشور نباید بیش از این موضوع را به تاخیر بیاندازند، تصریح کرد: مسئولان گفته بودند که افزایش کرایه ها را بعد از انتخابات اعلام می‌کنند، اکنون انتخابات تمام شده پس بهتر است که نرخ کرایه‌ها هرچه سریعتر اعلام شود تا تکلیف مسافر و راننده ها هر چه زودتر مشخص شود. شاکری اضافه کرد: از فرمانداری درخواست داریم که قاطعانه اعلام کند که آیا کرایه ها افزایش پیدا می کند یا خیر، چراکه مردم و راننده ها در سردرگرمی قرار دارند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، داریوش بارانی بیرانوند گفت: با توجه به مصوبه شورای اسلامی خرم آباد، کرایه مسیر‌های درون شهری با افزایش حدود ۴۰ درصدی تک مسیره از ۳۰ هزار ریال به ۴۰ هزار ریال، ۲ مسیره از ۵۰ هزار ریال به ۷۰ هزار ریال و سه مسیره از ۷۰ هزار ریال به ۱۰ هزار ریال به فرمانداری شهرستان ابلاغ شده است که در مناطق مختلف شهر اطلاع رسانی عمومی شد.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و افزایش خودسرانه کرایه تاکسی، شماره پلاک و یا کد خودروی مورد نظر را از طریق شماره تلفن ۳۳۳۱۸۰۳۴ به واحد رسیدگی شکایات و یا واحد‌های گشتی مستقر در میدان امام حسین، میدان ۲۲ بهمن، میدان شهدا و چهارراه بانک اعلام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود! (+عکس)
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر