Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@02:47:31 GMT

نتايج‌ انتخابات شوراهاي شهر و روستا در گلستان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۷۴۰۰۳

خبرگزاري آريا - نتايج پنجمين دوره انتخابات شوراهاي شهر و روستا در شهرستان هاي مختلف استان گلستان مشخص شد.

به گزارش مشرق، نتايج انتخابات پنجمين دوره شوراهاي شهر و روستاي شهرستان‌هاي مختلف استان گلستان به شرح زير است:‌
گنبدکاووس: پرويز ناصري با 14041 راي، آنه محمد قرنجيک با 13460 راي، عارف گرگاني با 13541 راي، نبي الله آخوندي با 13027 راي، رسول پايدار با 12723 راي، عبدالغفورغراوي با 12489 راي و بابک پاکدل با 13267 راي به عنوان اعضاي اصلي انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فراغي: اسماعيل خالقي با اخذ 1186 راي و جمعه گلدي سيدي با 994 راي و صمد مرادي با 944 راي بيشترين راي را کسب کردند.
اينچه برون: رحمان بردي آور با 783 راي، آنه دردي يلمه با 743 راي ،‌ بردي قليچ قيامي با 742 راي ، عبدالجليل آزمون با 705 راي، ابراهيم سياقتي با 660 راي
کلاله: فريدون خالي پور با چهار هزار و 133 راي، حاجي محمد الهي با چهار هزار و 59 راي، محمدجعفر استوان با سه هزار و 704 راي
نگين شهر: قربان نعيمي با دو هزار و 250 راي، عبدالرضا کاغذلو با يک‎هزار و 811 راي، خدانظر ريگي با يک‎هزار و 887 راي، اراز محمد عليزاده با يک‏ هزار و 643 راي، عيسي آبزن با يک‏ هزار و 442 راي
نوده خاندوز: حاجي گيلکي با 901 راي، محمد حبيبي با 796 راي، عليرضا حبيبي با 877 راي، سيد ولي حسيني با 696 راي، محسن نادعلي با 541 راي
مينودشت:1-ايوب هلاکو با سه هزار و 761 راي2-سيد عليرضا نريماني با سه هزار و 236 راي3-جعفر ممشلي با سه هزار و 145 راي4-يحيي قره جانلو با سه هزار و 118 راي5-مصطفي صادقي با دو هزار و 921 راي
راميان: 1- سيدعلي ميرخاندوزي با دو هزار و 178راي 2-داوود باي با يک هزار 966 راي 3- محسن رجبلو با يک هزار و 760 راي 4-ماه بانوحسيني با يک هزار و 707 راي 5-فاطمه جاهدي با يک هزار و 634 راي

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها

 

محمد اسکندری  با تاکید بر اهمیت روستا‌ها افزود:دولت سعی می‌کند به قتصاد روستا‌ها توجه داشته باشد و روستا‌ها از اول در خط مقدم تولید هستند.

وی با اشاره به سند تحول شورا‌ها عنوان کرد:روستا‌ها باید به ماهیت قبلی شان برگردند و تمام فعل و انفعالات همه باید منجر به این شود که روستا هویت خود را حفظ کند.
مدیرکل امور روستایی استانداری با تاکید بر تشکیل اتاق اتاق وضعیت روستا‌ها افزود:باید برآورد دقیقی از ظرفیت‌ها و آسیب‌های روستا در اتاق وضعیت موجود باشد تا تصمیمات و طرح‌ها بر اساس آنها اجرایی شود.

فرماندار شهرستان شبستر نیز گفت:شورا‌ها نماد مردم‌سالاری دینی و تجلی مشارکت آگاهانه مردم در عرصه‌های مختلف تصمیم‌گیری و مدیریت کشور هستند و باید در جهت حل مشکلات مردم قدم بردارند.

محمد مطهری  افزود: فرمان تاریخی امام (ره) و تشکیل شورا‌های اسلامی نقطه عطف مشارکت مردم در اداره امور جامعه و نمادی از وحدت و همراهی آنان در آبادانی شهری و روستایی است.

وی شورا‌های اسلامی شهر و روستا را حلقه ارتباطی مردم و دولت دانست و افزود: شورا‌های اسلامی شهر و روستا به واسطه تعامل و ارتباط تنگاتنگی که با مردم دارند در مواجهه با مردم و مشکلات و مسائل آنان در کمال احترام و رفعت برخورد نمایند.

وی با اشاره به شعار سال اظهار داشت: شورا‌ها و اهالی روستا‌ها در نقش اساسی در تحقق شعار سال و جهش تولید در روستا‌ها دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • مسدود شدن راه پنج روستا در دیشموک بر اثر بارش‌ باران
  • گلستان سوگوار و سیاهپوش صادق آل محمد
  • نتایج فاجعه بار سوناک و محافظه کاران در انتخابات محلی انگلیس
  • گلستانی‌ها در سوگ صادق آل محمد زیر باران عزادارای کردند
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد