Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکتهای مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: فرد بهبودیافته در جامعه پس از تحمل سختی‌های فراوان در قدم اول پس از پاکی، مشکل امرار معاش خواهد داشت لذا باید به اشتغال به عنوان چرخه آخر درمان برای این افراد توجه شود.

به گزارش ایسنا، دکتر پرویز افشار در جلسه ٤٢ کمیته تخصصی توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر که صبح امروز در مجموعه فرهنگی شقایق با حضور اعضای کمیته برگزار شد گفت: این کمیته طی سال های گذشته رشد قابل قبولی داشته است و امیدوارم در سال ٩٦ نیز این رشد فزاینده ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، نگاه و فعالیت ما در حوزه مبارزه با مواد مخدر می بایست درون زا باشد به گونه‌ای که کشورهای جهان، به تأسی از فعالیت های کشور ما، عمل کنند و در واقع الگوی موفق دنیا باشیم.

افشار از ورود سمن های جدید به کمیته تخصصی توسعه مشارکتهای مردمی و سازمان های مردم نهاد ستاد استقبال کرد و گفت: اگر کانونهای دیگری هم هستند که در هر یک از ابعاد مبارزه با مواد مخدر می توانند یاری گر ما باشند، از همکاری با آنها استقبال می کنیم تا مشارکت حداکثری در این عرصه ایجاد شود.

معاون دبیرکل ستاد بیان کرد: سازمان های غیردولتی قدم های اساسی در حوزه مبارزه با مواد مخدر برداشته اند و توجه زیادی به حوزه های کاهش آسیب، حرفه آموزی، توانمندسازی و اشتغال دارند که باز هم می بایست توجه بیشتری شود چرا که فرد بهبودیافته در جامعه پس از تحمل سختی‌های فراوان در قدم اول پس از پاکی، مشکل امرار معاش خواهد داشت که باید چرخه آخر درمان برای این افراد تکمیل شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛افشار در پایان با بیان اینکه ۱۷۰ کشور اعلام کردند که مشکل اول و اصلی آنها اعتیاد به مواد مخدر است، گفت: مواد مخدر و اعتیاد به آن، مشکل جهانی است، همه کشورها باید با توجه به تزاید مصرف مواد مخدر در دنیا تلاش کنند تا حجم اعتیاد را کنترل و کاهش دهند تا شاهد عدم گرایش نوجوانان و جوانان به این پدیده شوم باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان