Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@00:20:29 GMT

اعلام نتیجه انتخابات شورای شهر اراک تا ظهر

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۷۸۴۵۸

اعلام نتیجه انتخابات شورای شهر اراک تا ظهر

فرماندار اراک گفت: نتیجه انتخابات شورای اسلامی کلانشهر اراک تا ساعت ۱۲ به اطلاع عموم خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسین بختیاری فرماندار اراک در گفتگو بااراک امروز؛ گفت: کار شمارش آرای شورای اسلامی کلانشهر اراک توسط عوامل برگزار کننده انجام و وارد سامانه شده است.

بختیاری با بیان اینکه تا حدودی نتیجه انتخابات شورای اسلامی کلانشهر ارک مشخص شده است اظهار کرد: هم اکنون هیات نظارت و اجرایی انتخابات شهرستان اراک در حال بررسی هستند و تا کنون ۱۷۵ صندوق از ۲۱۳ صندوق مورد بررسی قرار گرفته است و نتایج تا ساعت ۱۲ ظهر امورز اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فرمانداری اراک نتیجه انتخابات شورای اسلامی کلانشهر اراک را در فرمانداری و چند نقطه از شهر نصب خواهد کرد.

فرماندار اراک میزان مشارکت مردم این شهرستان را در انتخابات۶۴.۲۶ درصد اعلام کرد و افزود: از مجموع ۴۵۷ هزار و ۸۴۲ نفر واجد شرایط ۲۹۴ هزار و ۸۴۸ هزار نفر در انتخابات شرکت کردند.

بختیاری عنوان کرد: آرا مردم شهرستان اراک در این انتخابات در ۲۹۷ شعبه جمع آوری شد.

وی گفت: بیش از هفت هزار نفر نیروی انسانی در شعب اخذ رای شهرستان اراک فعالیت داشتند.

شهرستان اراک بر اساس آخرین سرشماری دارای ۵۲۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر

به گزارش ورزش سه؛ باشگاه پرسپولیس به چند بانک واگذار شد و عمده سهامدار این باشگاه بانک شهر است که سهامداران  آن را چند کلانشهر بزرگ در اختیار دارد و شهرداری کلانشهر تبریز سهادار 7 درصد این بانک است تا به واسطه همین موضوع پس از این واگذاری با واکنش هایی از سوی شهروندان تبریزی روبرو شود.
 
جلسه عمومی شورای شهر تبریز روزهای یکشنبه در عمارت بزرگ میدان ساعت برگزار می شود و دیروز طبق معمول این جلسه برگزار شد و در پایان این جلسه دکتر شهرام دبیری رئیس شورای شهر کلانشهر تبریز پاسخگوی خبرنگاران و با سوالی درخصوص سهامداری بانک شهر در پرسپولیس روبرو بود.
 
خبرنگار تبریزی درخصوص اینکه شهرداری تبریز 7درصد از سهام بانک شهر را در اختیار دارد نظر شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز را جویا شد.
 

شهرام دبیری رئیس شورای شهر کلانشهر تبریزاعلام کرد: بانک شهر یک شرکت مستقل با هیات مدیره و مدیرعامل مجزا است که در آن تصمیم گیری ها انجام و اجرایی می شود و ما نیز نماینده خود را در آن جمع داریم و میتوانیم از آن طریق نقطه نظراتمان را اعمال کنیم ولی ظاهرا این یک تصمیم مرکزی بوده است و نظر ما را نپرسیدند و ما میتوانیم از طریق نماینده خود این موضوع را پیگیری کنیم و من در این مورد پیگیری خواهم کرد تا در جلسه آتی نتیجه اعلام شود.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • راند دوم
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران