Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@16:32:56 GMT

اسامی اعضای شورای شهر زاهدان مشخص شد+ اسامی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۷۹۶۲۶

اسامی اعضای شورای شهر زاهدان مشخص شد+ اسامی

فرماندار زاهدان گفت: اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زاهدان مشخص شدند.

مجتبی خانجانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زاهدان، عبدالحمید الهامی‌فر با کسب 64 هزار و 200 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

فرماندار زاهدان از کسب 63 هزار و 252 رأی از سوی عبدالحمید بحرپیما به‌عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای ‌شهر زاهدان خبر داد و افزود: پرویز بهادرزهی نیز با کسب 63 هزار و 156 رأی به عنوان نفر سوم شورای ‌شهر زاهدان در دوره پنجم شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این انتخابات عارف نوتی‌زهی موفق شد تا 60 هزار و 780 رأی از مردم زاهدان کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای ‌شهر زاهدان در دوره پنجم شود.

خانجانی اضافه کرد: رسول بیجاد و منصور پروین به ترتیب با کسب 59 هزار و 556 رأی و 59 هزار و 423 رأی به عنوان نفرات پنجم و ششم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زاهدان شناخته شدند.

به گفته وی سمانه صائب و عبدالجلیل شهنوازی نیز توانستند تعداد 58 هزار و 522 و 57 هزار رأی و 619 رأی کسب کنند و به ترتیب به عنوان هفتمین و هشتمین نفر راهی شورای اسلامی شهر زاهدان در دوره پنجم شوند.

فرماندار زاهدان از کسب 54 هزار و 813 رأی از سوی حمیدالدین یوسفی به عنوان نفر نهم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زاهدان خبر داد و افزود:غلامحسین ناروئی‌نژاد نیز با کسب 53 هزار و 810 رأی به عنوان نفر دهم شورای اسلامی شهر زاهدان در دوره پنجم شناخته شد.

خانجانی گفت: حبیب‌الله خوب‌فکر توانست با کسب 52 750 رأی از سوی مردم زاهدان به عنوان یازدهمین و آخرین نفر راهی شورای اسلامی شهر زاهدان در دوره پنجم شود.

وی ادامه داد: همچنین عباس شیبک، فاطمه زیرکی، عیسی پیری، صدیقه سالاری، علیرضا شهرکی، رضا مشهدی و محمدرضا کوچکزائی نیز به ترتیب با کسب 51281، 42951، 37864، 35648، 35302، 35212 و 34097 رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر زاهدان انتخاب شدند.

انتهای پیام/

R7843/P41362/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «جهانبخش امینی» بود.

جهانبخش امینی زاده ۱۳۴۳ کرمانشاه، سیاست‌مدار و پزشک ایرانی است، وی مدتی به‌عنوان معاون و عضو هیأت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت فعالیت کرد.

سابقه ریاست بیمارستان چهارمین شهید محراب نیز در رزومه امینی وجود دارد و رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس است.

وی پیشتر نماینده حوزه انتخابیه کرمانشاه در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است.

کد خبر 6089653

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود