Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاين، محمدرضا باهنر دبیرکل جبههپيروان خط امام و رهبري در نخستين نشست خبري خود پس از انتخابات رياست جمهوري کهآن را "حماسه بسيار خوب" مي‎خواند به تحليل نتيجه انتخابات پرداخت و گفت:در حال حاضر رقابت ها باید تبدیل به رفاقت شود و همه دولت را در حصول اهدافی که بهنفع نظام است پشتیبانی و یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وي، کشورهای متخاصم و رسانه های معاند و بعضیاز گروه های هنجارشکن داخلی در این مدت دسیسه هایی انجام دادند تا مردم را از آمدنبه پای صندوق های رای منع کنند اما سیاست های راهبردی نظام و تمهیداتی اتخاذ شده، باعثشد همان هایی که مردم را برای حضور نیافتن دعوت می‌کردند، توصیه کنند مردم به پای صندوقهای رای بروند. به گفته موکد رهبر معظم انقلاب حضور پرشکوه مردم  پای صندوق رای بالاترین قدرت نرم جمهوری اسلامی ایراناست.

اهم سخنان وي از اين قرار است:

* رکورد 73درصدی حضور مردم پای صندوق های رای، رکوردبسیار خوبی است و برنده اصلی مردم هستند.رهبر معظم انقلاب فرمودند که شکرگزار این نعمت بزرگ که لبیک مردمبه دعوت ایشان پای صندوق رای هستند.

* طرفین انتخابات یکی از عوامل مهم دعوت مردم بهپای صندوق های رای بودند که زحمت خود را کشیدند، اظهارکرد. جناح های مختلف حرف ها وبرنامه های خود را گفتند، بعضی از این گفت وگوها اغراق بود و بعضی مستند نبود و بعضیهم تهمت بود که البته لازمه مردم سلاری است.باید تلاش کنیم که این گفت وگوها پالایش و مستندتر شود.

*در ایام انتخابات رقابت هایی بوده اما درحال حاضرباید این رقابت ها به رفاقت ها تبدیل شود و باید باورمان این باشد که طرف برنده تیمملی است و با رقبای خارجی می خواهد مسابقه بدهد.دولت را از این به بعد باید به عنوان یک تیم ملی نگاه و کمک کنیمتا در مسابقات جهانی پیروز شود زیرا موفقیت دولت از این به بعد موفقیت جمهوری اسلامیاست.

* طبق قانون، مجمع تشخيص مصلحت نظام دوره قانونيمشخص ندارد و مي‎تواند به اراده رهبري تمديد شود اما فكر مي‎كنم رييس و اعضايمجمع تشخيص مصلحت تا خرداد ماه تعيين تکلیف شود.فكر مي‌كنم رييس و اعضاي مجمع تشخيص مصلحت تا خرداد ماه تعيين تكليفشود.

اين خبر کامل مي شود...

2727

 

 

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۳ پایان می یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229173 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • سابقه نامزدهای انتخابی را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد