Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات بسکتبال استان گیلان گفت: نماینده بسکتبال نوجوانان گیلان موفق شد عنوان نخست اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور را در مرحله اول به خود اختصاص دهد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس هیات بسکتبال استان گیلان گفت: در پایان مرحله اول از نخستین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان کشور و در گروه چهارم ، تیم درفک رشت نماینده گیلان توانست مقام قهرمانی گروه خود را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرتضی راکعی افزود: بر این اساس و در دور برگشت این مسابقات که در تهران جریان داشت، تیم بسکتبال نوجوانان درفک رشت سه پیروزی و یک شکست داشت.
وی اظهار کرد: تیم بسکتبال نوجوانان درفک رشت در این مسابقات برابر تیم‌های بسکتبال نوجوانان باتیس تهران،رادین خراسان و رژین پی کردستان پیروز شد.
وی ادامه داد: همچنین نماینده بسکتبال گیلان برابر تیم مهرام تهران متحمل شکست شد اما در مجموع توانست عنوان نخست این گروه را کسب کند و به مرحله دوم مسابقات قهرمانی کشور راه یابد.
رئیس هیات بسکتبال استان گیلان بیان‌کرد: در دور رفت این رقابت‌ها نیز که زمستان سال گذشته برگزار شده بود، تیم نوجوانان درفک رشت برابر تیم های رادین خراسان ، رژیان پی کردستان و مهرام تهران به برتری دست‌یافت و برابر باتیس تهران مغلوب شده‌بود.
راکعی خاطرنشان کرد: با توجه به مجموع نتایج دیدارهای رفت و برگشت ، تیم بسکتبال نوجوانان درفک رشت با کسب 14 امتیاز عنوان نخست گروه خود را کسب کرد و به مرحله دوم صعود رقابت‌های قهرمانی کشور صعود کرد.
وی اضافه‌کرد: در نخستین دوره رقابت‌های بسکتبال قهرمانی نوجوانان کشور ، 32 تیم حضور داشتند که در 6 گروه با هم به رقابت پرداختند که در نهایت 12 تیم به مرحله دوم صعود کردند./

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری

شاهو محمدی، نابغه ورزشی سندروم‌داون مهابادی در مسابقات شنا جانبازان و توان‌یابان قهرمانی کشور که تحت نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه و در تهران برگزار می‌شود و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

نتایج بدست آمده توسط شرکت‌کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی