Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@06:17:13 GMT

تجری: وجود تخلف در انتخابات را نفی نمی‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۰۶۶۴۷

صراط: سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت:هیئت مرکزی نظارت وجود تخلف را نفی نمی‌کند، اما تخلف در کلیت انتخابات قابل قبول نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "فرهاد تجری" سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز (سه‌شنبه، 2 خرداد ماه)، برگزار شد، گفت: لذت و شیرینی حضور مردم در انتخابات و خلق برگ زرین هنوز در جامعه برپاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از همه مردم، دست اندرکاران و همه مجریان انتخابات و اصحاب رسانه و به ویژه رسانه ملی که در ایجاد این حماسه نقش افرینی کردند تشکر می‌کنم.

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها تصریح کرد: در هزار و 240 حوزه شهری انتخابات برگزار شده که در ۱۴۱ شهر به صورت الکترونیک بود، غیر از اهواز که دارای اختلالات جمع بندی است نتیجه سایر شهر‌ها اعلام شده است.

تجری ادامه داد: 130 هزار نفر بر انتخابات شورا‌ها نظارت داشتند و وضعیت را رصد می‌کردند، همچنین 96 نماینده مجلس در این انتخابات دخیل بودند که 40 نفر از آن‌ها نظارت داشتند. 6 هزار و 200 هیئت شهرستان در انتخابات شورا‌ها فعالیت می‌کردند.

وی با بیان اینکه انتخابات سلامت نسبی داشت تصریح کرد: در تطبیق آرا مشخص شد که رای های کمتر شمرده نشده است، هیئت مرکزی نظارت وجود تخلف را نفی نمی‌کند، اما تخلف در کلیت انتخابات قابل قبول نیست.

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: استان‌های تهران، خراسان، فارس، اصفهان و مازندران بیشترین شرکت کننده‌ها در انتخابات شورا‌ها را داشتند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

سخنگوی دولت از تأیید اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در هیئت دولت و شورای نگهبان و ابلاغ آن برای اجرای خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه اجتماعی خود در فضای مجازی نوشت:

«به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است