Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: مردم سالاري ديني در يک رقابت آزاد توانست مانور اقتدار ملي خود را در اين انتخابات به نمايش بگذارد.

سيد حسين نقوي حسيني روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار سياسي ايرنا با اشاره به دستور کار اين کميسيون افزود: لوايح اصلاح قانون نحوه استفاده از خانه هاي سازماني ارتش جمهوري اسلامي ايران و اصلاح ماده 35 قانون خدمت وظيفه عمومي به تصويب کميسيون رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نقوي حسيني ضمن با تبريک حماسه بزرگ ملت ايران در انتخابات رياست جمهوري ، اظهار داشت: انتخابات حماسه اي بود که ملت ايران آن را در شرايطي خلق کرد که دموکراسي مردم سالارانه را به رخ دنيا کشيد.
نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي در ادامه يادآور شد: ترامپ رئيس جمهور آمريکا با اين نگاه که عربستان گاو شيردهي است که بايد او را دوشيد در عربستان حضور پيدا کرد؛ اگر چه وزارت امور خارجه در اين زمينه فعال تر ورود پيدا مي کرد تا اين گونه نشست ها با حضور کشورهاي مختلف برگزار نشود.
نقوي حسيني در ادامه با اشاره به جلسه فوق العاده کميسيون امنيت که قرار است صبح فردا (چهارشنبه، 3 خردادماه) با حضور عباس عراقچي معاون وزارت خارجه برگزار شود، عنوان کرد: در اين جلسه پيرامون پيش نويس گزارش شش ماهه دوم کميسيون امنيت ملي از روند اجراي برجام بحث و بررسي صورت مي گيرد.
عضو هيات رئيسه کميسيون امنيت ملي در مجلس دهم با اشاره به دو لايحه اي که در اين کميسيون مورد بررسي قرار گرفت، يادآور شد: لايحه اصلاح قانون نحوه استفاده از خانه هاي سازماني ارتش جمهوري اسلامي ايران و لايحه اصلاح ماده 35 قانون خدمت وظيفه عمومي مورد بررسي قرار گرفته و به تصويب اعضاي کميسيون رسيد.
وي افزود: همچنين در اين جلسه طرح عضويت رئيس سازمان پدافند غيرعامل کشور در شوراهاي عالي مطرح شد و کليات آن به تصويب رسيد.
سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در پايان خاطرنشان کرد: در پايان اين جلسه لايحه اهداف، وظايف و اختيارات وزارت ورزش و جوانان در کميسيون امنيت ملي به عنوان کميسيون فرعي مورد بررسي قرار گرفته و رأي گيري نهايي آن به جلسات آتي موکول شد.
سيام**1751*تنظيم: خسرو محمدي*انتشار:اميرکاردان راد



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (ایرادات شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی به مقررات مالی دولت (۱)

گزارش کمیسیون کشاورزی درباره طرح استفساریه جز یک بند الف ماده ۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی

کد خبر 6090513 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند