Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:متن نامه مصطفی میرسلیم بهشرح ذیل است:

جناب آقاى دكتر حسن روحانی

رئيس محترم جمهوري اسلاميايران

با سلام

ضمن عرض تبریک مجدد انتخابآن جناب به ریاست جمهوری اسلامی ایران، صمیمانه آرزو می نمایم که در جهت تحقق اهدافانقلاب اسلامی و برقراری عدالت و محو فساد توفیق الهی نصیبتان گردد و آرامش و رفاهمردم با بهبود شرایط اقتصادی و رفع تبعیض وحل معضل اشتغال در دولت دوازدهم افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشاپیش رای هيئت وزيران جديدآن جناب در دولت دوازدهم را نیز از درگاه ایزد منان خواستارم و آرزوی موفقیت روزافزوندر جهت تحقق اهداف و برنامه های نظام جمهوری اسلامی می نمایم.

نظر به اين که تاکنون تحتتأثیر برخی سوء تدبیرها و فرصت سوزی ها در داخل و اقدامات خصمانه استکبار و دشمناناز خارج، برآیند عملکرد کشور به نحوی بوده است که فاصله زیادی از نظر توسعه و پیشرفتبا اهداف سند چشم انداز و در مقايسه با رقبای منطقه ای بوجود آمده است، تدوین و تحقق"برنامه توسعه شتابان جمهوری اسلامی ایران" در دولت دوازدهم ضرورت اجتنابناپذیر دارد که لازمه آن تعامل خوب با دنیا برای جذب سرمایه و فناوری های پیشرفته ورقابتی از یکسو و بويژه بکارگیری همه جانبه امکانات کشور و استفاده مؤثر از نیروی انسانیتوانمند و سرمايه هاى داخلى از سوی دیگر است.

به همین منظور و با عنایتبه دعوت اخیر جناب عالی برای همکاری پیشنهاد می نمایم که به عنوان یکی از کانونهایتفکر ریاست جمهورى، با دعوت از نامزدهای ریاست جمهوری دوره دوازدهم كه علاقه مند ومعتقد به اين همكارى اند و تشکیل جلسات مداوم و مؤثر، شرایطی فراهم گردد تا با جمعبندی انديشه ها و نظريات ایشان که خود متکی به جمع زیادی از نخبگان کشور است، بدوراز فضای رقابت و در جوی صمیمی و دوستانه و خدمت گرايانه، پیشنهادهاى عملياتى ارائهو جمع بندی و تقديم دولت گردد.

قطعاٌ پیشرفت و موفقیت دولتهادر ایران بویژه دولت دوازدهم، آرزوی همه دوستداران انقلاب و کشور است.

ضمن آرزوی توفیق برای جنابعالی و همکاران محترم در خدمت به مردم ، آمادگی خود را مانند گذشته براى هر گونه همکاریو همفکری با هدف چاره جويى مشكلات كشور اعلام می نمایم.

2727

 

 

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد

مقام‌های عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، پنج سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، مقام‌های عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) در حضور سیدابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه رؤسای جمهوری دو کشور، پنج سند همکاری در حوزه‌های همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان، همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور، همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا، همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا و همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا امضا کردند.

دیگر خبرها

  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • عصبانیت میرسلیم از دولت /اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه به رئیسی چه افتخاری دارد؟
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت سریلانکا شریک شود
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت