Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، امیرحسین صادقی مدافع سابق استقلال در سودای بازگشت به این تیم است و برای رسیدن دوباره به پیراهن استقلال نه شرط خاصی دارد و نه پول زیادی از باشگاه طلب خواهد کرد. بلکه مدعی شد قرارداد او با استقلال همیشه قلبی بوده و در سال‌های گذشته هم هیچ‌وقت پول زیادی از استقلال نگرفته و فقط صحبت‌های کلی را انجام داده و با این تیم قرارداد بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر هم شرایط به همین گونه است و او دنبال پول آن‌چنانی از استقلال نیست.

بازی استقلال و العین چطور بود؟


نتیجه که خیلی خوب بود. من قصد داشتم به ورزشگاه بروم اما دور استادیوم خیلی شلوغ بود و در ترافیک ماندم و افسرها هم مرا راه ندادند که وارد شوم. به همین دلیل بازی را از رادیو گوش دادم. خوشحالم که استقلال در بازی رفت با نتیجه‌ای خوب پیروز شد و مطمئن باشید در بازی برگشت هم برنده می‌شود. حتی مساوی هم نخواهد شد و استقلال در العین هم این تیم را می‌برد.

به نظر شما نتیجه یک بر صفر نتیجه مطمئنی برای استقلال در بازی رفت محسوب می‌شود؟


به هر حال استقلال یک گل زد و بازی رفت را برد و با خیال راحت‌تری به امارات می‌رود. استقلال پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند در العین هم برنده شود.

چه شناختی از العین داری؟


شماره 10 که کاپیتان آنها هم بود بازیکن خیلی خوبی بود و از رادیو هم که گوش می‌کردم استقلالی‌ها او را خوب بسته بودند و اجازه ندادند خلاقیت به خرج بدهد. العین در خط حمله خوب است و بازی آنها را مقابل ذوب‌آهن هم دیده بودم که تیم خوبی است. من بازی استقلال و العین را از رادیو گوش می‌کردم و بازی دست استقلال بود. استقلال تیم امیدوارکننده‌ای است و در نیم‌فصل دوم خیلی خوب نتیجه گرفت و اعتمادبه‌نفس خوبی به دست آورده‌اند. در این بازی امید ابراهیمی و امید نورافکن نبودند اما دو گزینه خوب جای آنها بازی کردند و به خوبی جایگزین شدند.

استقبال تماشاگران از این بازی چطور بود؟


آن چیزی که من دیدم دور استادیوم شلوغ بود و استقبال خیلی خوب بود. دلگرمی استقلال هوادارانش هستند. برای یک باشگاه خیلی مهم است که هوادار خوب داشته باشد و اگر نداشته باشد نمی‌توانند موفق شوند.

منصوریان هم مدعی شده بود که استقلال تیم اول پایتخت است و انگار هواداران با این حضورشان حرف منصوریان را ثابت کردند، این‌طور نیست؟


(خنده)... باید آمار بگیریم. به هر حال استقلال تیم محبوبی است و من هم به حرف منصوریان صحه می‌گذارم. استقلال تیم پرطرفداری است و می‌تواند تیم اول پایتخت باشد.

البته حرف منصوریان هم خیلی به پرسپولیسی‌ها بر خورده بود.


حالا شاید یک جور دیگری باید به حرف منصوریان نگاه کنیم. منصوریان خواسته با این حرف به هواداران شور و هیجان بدهد تا به استادیوم بیایند. چون این بازی خیلی سخت بود و نیاز بود هواداران بیایند. منصوریان به لحاظ روحی و روانی با بازیکنان خیلی خوب کار می‌کند و این مصاحبه‌اش قبل از بازی کاملا حرفه‌ای بود و هواداران ثابت کردند که تیم اول پایتخت هستند. وقتی 80هزار تماشاگر می‌آیند فوت هم کنند توپ گل می‌شود و ناخودآگاه به تیم انرژی می‌دهند و تیم با این حمایت می‌تواند برنده از زمین بیرون بیاید.

با توجه به نتیجه بازی رفت، استقلال را الان جزو هشت تیم آسیا می‌دانید؟


استقلال می‌تواند جزو هشت تیم باشد و شک نکنید که تا فینال آسیا هم می‌تواند برود. از این مرحله که صعود کند تیم برای فصل بعد تقویت می‌شود و می‌توانند تا فینال بروند و قهرمان آسیا شوند. خوبی آسیا این است که تا فینال تیم‌های شرق و غرب آسیا به یکدیگر نمی‌خورند و سفرهای خسته‌کننده ندارند و استقلال با این شرایط می‌تواند تا فینال برود و قهرمان شود.

قراردادت را با پیکان برای فصل بعد تمدید کردی؟


دیروز (دوشنبه) مذاکره و صحبت کلی در این رابطه داشتیم که طی یکی، دو روز آینده همه چیز روشن می‌شود.

گفته بودی دوست داری به استقلال برگردی، اما یک آقایی نمی‌گذارد. آن آقا هنوز هم هست و نمی‌گذارد؟


من بحث آقای خاصی را نکردم. من در استقلال تلاش کردم و زحمت کشیدم و دوست دارم ادامه فوتبالم در تیم محبوبم باشد. حالا نه اینکه بخواهم خداحافظی کنم اما دوست دارم فوتبالم را با استقلال ادامه بدهم. به هر حال باید ببینیم سیاست‌های باشگاه چیست و اگر باشگاه بخواهد همه عوامل دست به دست هم می‌دهند تا این اتفاق بیفتد و من به استقلال برگردم.

واقعا امیدواری که فصل بعد در استقلال بازی کنی؟


امیدوارم این اتفاق بیفتد و فصل بعد به استقلال برگردم.

برای بازگشت شرط خاصی هم داری؟


نه، شرط خاصی نیست. مثل همه بازیکنان صحبت می‌کنیم و قرارداد می‌بندم و می‌روم. قراردادم با استقلال قلبی است و هیچ‌وقت پول زیادی از باشگاه نگرفته‌ام و فقط صحبت کلی بوده و بعد هم قرارداد بستیم. الان هم نه شرط خاصی دارم و نه پول زیادی می‌خواهم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روز‌های آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذ‌های کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگر‌های حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در ۲۳ بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه ۹ پاس گل به صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند