Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ>تئاتر - بهاره رهنما، شیوا اردویی و مهیار طهماسبی عوامل نمایش «دیگری» هم اکنون در خبرگزاری خبرآنلاین مهمان کافه خبر هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهاره رهنما، کارگردان و بازیگر نمایش «دیگری» در خصوص این که چرا تِم عشق و خیانت در آثارش پُر رنگ است، گفت: «هیچ وقت در زندگی‌ام با موضوع خیانت مواجه نشده‌ام از کودکی تا به حال، اما عشق، رابطه عاطفی و مرگ همیشه جزو دغدغه‌های ذهنی‌ام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نه ادعای اخلاق‌مداری دارم و نه معلمم اما شاهدم که در جامعه هیچ ارزشی دیگر ارزش به حساب نمی‌آید. انگار عاطفه دچار فروپاشی شده است. برای همین رابطه‌های انسانی برای من بسیار مهم است و تنها محدود به عشق نیست.»

این بازیگر ادامه داد: «من به عنوان یک زن به هیچ کدام از ایسم‌های فمنیسم معتقد نیستم و به نظرم وجود زن بدون مرد قابل تصور نیست. من در طول زندگی‌ام مردان خیلی خوبی در کنار خود داشته‌ام؛ از پدرم که بسیار به من آموخت و برادرانم و سپس مدت طولانی هم با یک نویسنده خوب زندگی کردم و همه این‌ها باعث شده است مردستیز نباشم. من درباره زنان می‌نویسم چون دغدغه‌اش را دارم و از زمانی که وارد دانشگاه شدم فعالیت‌هایی اجتماعی در حوزه زنان داشتم.»

او در مورد این که از سوی عده‌ای به تحقیر زنان و از سوی عده‌ای دیگر به مردستیزی متهم می‌شود، افزود: «این که دو گروه متفاوت منتقد من هستند مشخص می‌کند که حرف من حرف هیچ کدام از آن‌ها نیست و فقط فکر می‌کنم به عنوان یک نویسنده می‌توانم سوالاتی مطرح کنم. من به‌عنوان یک حقوق‌دان و فعال اجتماعی سعی می‌کنم به مسایل زنان بپردازم و دغدغه‌ها و مشکلات آن‌ها را بیان کنم.»

او افزود: «محدودیت‌ها و نواقصی که قوانین قضایی ما دارد باعث می‌شود که من دغدغه این مسایل را داشته باشم و امیدوارم که حقوق‌دانان و مردان و زنان سیاستمدار فکری به حال این مسئله کنند. این ثابت شده است که اگر در جامعه‌ای زن بخندد و خوشحال باشد، جامعه هم خوشحال و زنده می‌شود و لبخند خواهد زد. گرایش من در مورد مسئله زنان فراجناحی است و خیلی به ایسم‌ها نگاه نمی‎کنم.»

نشست نمایش «دیگری» با حضور کارگردان و بازیگر آن بهاره رهنما، شیوا اردویی دیگر بازیگر آن و مهیار طهماسبی، نوازنده ویلنسل این اثر در کافه خبر در حال برگزاری وبه صورت زنده در آدرس‌های زیر در حال پخش است:

اینستاگرامخبرآنلاین٬ کانالتلگرامخبرآنلاین وخبرگزاریخبرآنلاین.

57242

کلید واژه‌ها : تئاتر -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل بهاره هدایت: موکلم فعلا به زندان باز نخواهد گشت

به گزارش جماران؛ زهرا مینویی وکیل خانم هدایت نوشت: با مساعدت مقامات قضایی، پرونده پزشکی موکلم بهاره هدایت جهت تصمیم‌گیری به کمیسیون پزشکی ارجاع داده شد.

وکیل بهاره هدایت افزود: ایشان تا تعیین تکلیف این کمیسیون ادامه روند درمان را در بیرون از زندان پی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • آغاز کشت بهاره به لطف باران‌های بهاری در شهرستان زیرکوه
  • وکیل بهاره هدایت: موکلم فعلا به زندان باز نخواهد گشت
  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود