Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام‌جم، چندی پیش خانواده‌ای با حضور در دادسرای ناحیه 30 تهران (امور بین‌الملل) اعلام کردند که پسرشان ملوان است، قرار بوده بعد از آخرین سفر کاری به خانه بیاید که برنگشته است.

تحقیقات از مسئولان کشتی آرزو که پسر جوان در آن کار می‌کرد نشان داد، محمدحسین 17 ژانویه 2017ـ 28 دی سال گذشته ـ هنگامی که کشتی در حال عبور از آب‌های چین بوده به طور مرموزی داخل آب افتاده و غرق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه روز هم برای یافتن او تلاش کرده ‌اند، اما موفق به یافتن جسد او نشده‌اند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی و آغاز تحقیقات اولیه پلیسی معلوم شد که کشتی آرزو بعد از این حادثه به بندرعباس رفته و آنجا توقف کرده است. همچنین ناخدای کشتی، حادثه را به پلیس خبر داده است.

با توجه به این موضوع، پرونده از دادسرای امور بین‌الملل تهران با نیابت قضایی به دادسرای استان هرمزگان ارسال شد. ماموران اداره جنایی استان هرمزگان برای رازگشایی از علت مرگ ملوان جوان ایرانی، تحقیقات را از دیگر ملوان‌های کشتی و ناخدای آن آغاز کردند.

تحقیقات نشان داد پیش از سقوط مرگبار ملوان ایرانی به داخل آب‌‌های چین، آنها متوجه مشاجره و درگیری او با یکی از ملوانان اول عرشه به نام آندری که تبعه اوکراین است، شده‌اند.

همین سرنخ کافی بود که این ملوان اوکراین به عنوان تنها مظنون پرونده مورد تحقیق قرار گیرد.

آندری به افسر تحقیق گفت: من در کشتی آرزو کار می‌کردم. صبح روز حادثه به بخش سمت راست عرشه کشتی رفته بودم تا وسایل تعمیرات را بردارم، اما در قفل بود و درحال باز کردن آن بودم که ملوان ایرانی سررسید. می‌خواست در این قسمت باشد که از او خواستم به محل کار خودش برگردد. باهم سر این موضوع درگیر شدیم که بعد از آن او به بخش دیگر کشتی رفت. وقتی روی عرشه آمدم، محمدحسین خودش را به لبه عرشه رساند و داخل آب پرید.

با توجه به اظهارات ضد و نقیض این ملوان اوکراینی ماموران به تحقیقات ادامه دادند تا این‌که یکی از کارکنان کشتی به افسر تحقیق گفت: صبح روز حادثه صدای مشاجره شنیدم. وقتی موضوع را بررسی کردم، دیدم ملوان ایرانی با ملوان اوکراینی در حال مشاجره‌اند و مرد اوکراینی در حال ناسزا گفتن به وی است. آنها باهم پیش از این نیز اختلاف داشتند. خواستم به دعوای آنها پایان دهم که مرد اوکراینی مانع میانجیگری من شد. سراغ ناخدای کشتی رفتم تا از او کمک بخواهم. سه دقیقه بعد مرد اوکراینی درحالی که لباس‌هایش پاره شده بود، اعلام کرد ملوان ایرانی به داخل آب افتاده و برای نجات او کمک خواست. گمان می‌کنم محمدحسین را ملوان اوکراینی به داخل آب انداخته است.

با جمع‌بندی این اطلاعات ملوان اوکراینی به اتهام قتل‌عمد بازداشت و روانه زندان بندرعباس شد. این درحالی است که این پرونده برای ادامه تحقیقات به دادسرای جنایی تهران ارسال شد. با دستور بازپرس جنایی قرار است بزودی با انتقال ملوان اوکراینی از زندان بندرعباس به تهران، او از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحت بازجویی قرار گیرد. همچنین قرار شده تا از ناخدا و دیگر ملوان‌هایی که روز حادثه در کشتی حضور داشته‌‌اند، دوباره تحقیق شود.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2857938059399122869 برچسب‌ها : ملوان اوکراینی ملوان ایرانی راز مرگ مرموز ملوان ایرانی در سینه مرد اوکراینی لینک کوتاه : اخبار مرتبط مرگ مشکوک ملوان ایرانی در آب‌های چین / بازداشت یک اوکراینی چهارشنبه 16 فروردین 1396 09:09

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها دست از پا خطا کنید، کشورهایتان زیر و رو خواهد شد / زمان مصرفتان تمام شود، آمریکا شما را دور خواهد انداخت از تریبون نماز جمعه مطالب نادرست مطرح شد / پیگیری قانونی می کنیم خواننده معروف و پر طرفدار میهمان امشب دورهمی+ عکس احضار روح توسط ترامپ و پادشاه عربستان ‏ بلای شومی که سر دختر 15 ساله آمد +عکس سر بریده شده مرد کرمانی به حرف آمد خروج تومور از دهان نوزاد کرجی و نجات از خفگی برنزه کردن جرم شد نوشیدنی مناسب برای برطرف شدن احساس تشنگی در ماه رمضان حرکت زشت ترامپ با نخست​وزیر مونته​ نگرو ! + فیلم لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها تشخیص تخم مرغ تازه از گندیده حمله بی رحمانه کفتارها به گوساله بوفالو تلاش جالب یک زن برای جلوگیری از سرقت خودرو حسابدار ارتشی که وارد عرصه گریم شد حرکت زشت ترامپ با نخست​وزیر مونته​ نگرو ! + فیلم خروج تومور از دهان نوزاد کرجی و نجات از خفگی قدرت حیرت انگیز واتر جت در برش اجسام فیس جدید رنو کپچر +مشخصات و تصاویر لحظه واژگونی یک خودرو پس از تصادف با وانت نجات بچه گوزن گرفتار در کانال فاضلاب آخرین مطالب همه سایت 07:22 راز مرگ مرموز ملوان ایرانی در سینه مرد اوکراینی 07:18 علاج طلاق با مشاوره اجباری 07:12 بایدهای خروج صنعت خودرو از رکود 07:08 واکنش قاطع ایران به زیاده‌خواهی‌های آمریکا 07:00 ربات‌های خبرنگار هم آمدند 06:48 سه دلیل HP برای فراموش کردن سرفیس مایکروسافت! 06:30 بزرگ‌ترین جانور جهان در خلیج فارس 06:15 تمارض را در کودکان بشناسید 06:00 کدام رستوران ها در ماه رمضان باز است؟ 05:45 من این بیماری را گرفته‌ام؟ فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقری: چمن افتضاح بود، ما با این پا پول درمی‌آوریم!

به گزارش ''ورزش سه''، بعد از تساوی ملوان و استقلال خوزستان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، میلاد باقری، مدافع ملوانی‌ها نسبت داوری و شرایط زمین مسابقه معترض بود.

باقری در خصوص لحظه باز شدن دروازه ملوان گفت: آمده بودیم سه امتیاز را بگیریم اما نمی‌دانم چرا ۳،۴ هفته است گل‌های عجیبی می‌خوریم. کارشناسان می‌گویند گل‌ها خطا است اما باز هفته بعد همان اتفاق میافتد. او ادامه داد: شما صحنه گل را ببینید، کاملا دفاع ما را شارژ کردند و همان توپی که داور خطا نگرفت، وارد دروازه ما شد. بازیکنان ما را چندین بار زدند و داور خطا اعلام نکرد.

او در ادامه با اشاره به وضعیت بد زمین گفت: چمن فوق‌العاده بلند بود. ما بازیکنان با پای خودمان پول درمیاریم. در این چمن ما مصدوم می‌شویم و خطرناک است. فدراسیون و سازمان لیگ نظارتی داشته باشند. چمن خراب و بلند بود، نه فقط تیم ما، بلکه تیم خودشان هم آسیب می‌بیند؛ بازیکن مصدوم شود تمام زندگی‌‌اش از بین خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان
  • بیماری مرموز؛ بلای جان نظامیان اسرائیلی
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • مفقود شدن مرموز «یسنای» ۴ ساله در زمین کشاورزی +تصویر
  • باقری: چمن افتضاح بود، ما با این پا پول درمی‌آوریم!
  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!
  • ببینید | خلاصه بازی استقلال خوزستان ۱ - ملوان ۱
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • استقلال خوزستان و ملوان، هردو ناراضی از تساوی